Ja ketsuppikarnevaalit vielä siihen päälle.

Yritin lukea täältä lukemattomia viestiä, mutta tuntuu, etten tajua mistään mitään.

Huomiseksi voisin yrittää keksiä jotain järkevää sanottavaa.

Maija kirjoitti:
Hiton PMS.

Maija kirjoitti:Mua alkaa ihan oikeasti ihmetyttää se, kuinka Forden naisihmisten kierto on niin samankaltainen.
Sekä Fordella että irl olen huomannut saman ilmiön.

,päänsärystä huolimatta. Koen syvää euforian tunneta kun vaimo lähti ovesta mukuloiden kanssa kerhoon ja ruokakauppaan.Kuuntelen yksin kotona Metallicaa ja keittelen pannu kaffeet. Ilo irti pienistä asioista.
Selkäydinpunkteerauksen jälkeen sain sairaalassa vähän aikaa panadolia kunnes lääkäri anto luvan nappailla panacodia. Sit vasta vaikutti kun sai tujut lääkkeet ja sen viis päivää siinä tais mennä, että paine tasaantu ja päänsärky vaihtu selkäsärkyyn 
shaana kirjoitti:Antoisa Tukholman-matka?
Kävin kyllä Kuninkaanlinnassa kysymässä, että onko Victoria kotona, mutta... 
Pascal Lemoix kirjoitti:shaana kirjoitti:Antoisa Tukholman-matka?
No ei se nyt ihan NIIN antoisa ollut.Kävin kyllä Kuninkaanlinnassa kysymässä, että onko Victoria kotona, mutta...

Vasektomian jälkeen kassit on siniset ja tuhdisti turvoksissa, kipua ei enää kasseissa ole.

Santalaceae kirjoitti:Tunnen tai tiedän ihan järjettömän määrän ihmisiä (tai no näistä ihmisistä varmaan vain murto-osa muistaa minut), jotka ovat ainakin etäältä katsottuna saaneet jo aikaan jotain tosi hienoa, kun taas minä olen tehnyt yhden hikisen yliopistotutkinnon, enkä silti saa töitä.

Purple kirjoitti:On jotenkin aivan älytöntä, miten paljon virtaa voi saada hyvästä musiikista ja järisyttävistä keikoista.
Sain levystä ihan uskomattoman piristysruiskeen ja heti tiskien
Koita jaksaa.

Ei ahdista, mieli on vähän niinku balanssissa, jou. 
Kiittishaana kirjoitti:Yhden eriävän sanan theian kommenttiin saanen esittää - jos theia on muka ruma, niin mä en voi enää koskaan poistua kotoa. Ha!
piristi päivää kummasti 

Voi että, pieniä vauvoja ja elämän jatkumoa 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa