DarkSide kirjoitti:Erikoisemman äänen omaavat Laura (japanifani) ja Jenna-Miia (Jolene-tyttö) olisivat olleet mukavia lisävaihtoehtoja äänestyksiin.

Rokkidiggari, joka kovasti haluaisi olla rokkari. Aika symppis loppupeleissä. Ura Idolsin jälkeen hieman hämärän peitossa. Löytyykö faneja tarpeeksi?

Paitsi että Vesan ääni ei mulle ollut yllätys, sillä musta se on koko ajan ollut hyvä laulaja eikä mikään karaoketähti.Plei kirjoitti:Aika samoilla linjoillahan me Darkkiksen kanssa tunnuttiin kuitenkin muista olevan.Paitsi että Vesan ääni ei mulle ollut yllätys, sillä musta se on koko ajan ollut hyvä laulaja eikä mikään karaoketähti.
No hö, olisin halunnu kuulla, kun se vetää jotain espanjaksi, vaikka sitten vain Juanesia tai jotain.. Oisin salettiin ollut ihan
.
En tuntenu biisiä entuudestaan, joten vaikea sanoa, miten siihen nähden meni. Musta se esitys oli ok. Ilmeisesti taso vaan on niin kova, että ok ei riitä.
) Ja siis oli varmaan hyvä joo, mä en vaan osannut sitä hyvyyttä siinä nähdä tai siis kuulla. 

DarkSide kirjoitti:Se vähän harmittaa, ettei yhtään muista selvästi erottuvaa laulajaa ei päästetty semeihin asti. Erikoisemman äänen omaavat Laura (japanifani) ja Jenna-Miia (Jolene-tyttö) olisivat olleet mukavia lisävaihtoehtoja äänestyksiin.
tiipetti kirjoitti:Minua ei kovasti enää kiinnosta, kuka näistä tusinaäänistä vie voiton. Mielenkiintoiset tapaukset
karsittiin pois heti kättelyssä.
Crux kirjoitti:Jotenkin ajattelen, että Wellukaan ei arvannut että toi biisi sovitetaan noin paskasti. Toi ois oikeesti ollu ehkä tosi kova juttu jos taustalla tosiaan ois ollu särökitaraa yms. Ihan ruotsinlaivameininkiä taustabändillä.

Maija kirjoitti:Ei sitä rokkia tuosta mitenkään voi vetää, kun katsomossa mummot ja papat tanssivat foksia kukkapaidoissaan ja kainalohousuissaan Idolsin taustabändin tahtiin.Ei vaikuta lavalla aidolta.

Ei tuolla ehkä ihan tuota tarkoitettu, tahris.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa