Sippura kirjoitti:OTkaneli kirjoitti:oon vähän sillä silmällä katellut myös pojan kulmia. Tekis niiiiin mieli nyppiä niitä, mutten usko, että poika arvostaisi tätä elettä kovinkaan paljon.
Arvaa paljonko suostuttelua tarvittiin, että Mies antoi mun nyppiä sen kulmat
häitten alla? PaljonKauheeta huutoahan se oli, toinen ihan kyyneleet silmis-
sä valitti ja ihmetteli, että miten naiset kykenee tähän liki päivittäin.
Mutta kyllä se sitten myönsi, että ihan siistit niistä puskista loppujen lopuksi tuli![]()
/OT
Mut sittenhän on se semmonen "miniveitsi", jolla voi rapsuttaa ylimääräset karvat pois. Emmä itelleni semmosta ottais, kun sais olla koko ajan rapsuttelemassa. Mietin vaan, että saisikohan pojan kulmat siistiä sillä. Sehän ei sattuis.

Ku kyl mua pikkasen häiritsee, ku sen kulmat on liian lähellä toisiaan. Se ois ihan megasöpö, jos kulmat siistis.

Kuukautiset on myöhässä - taas. Ärsyttävää, kun ei ole kovinkaan säännölliset kuukautiset. Siitä saa ihan turhaa stressiä. Kesällä rytmi oli melko tasainen. Nyt on kuitenkin sen verran pitkä väli, että alkaa jo pikkuhiljaa huolestuttaa. Toisaalta eilen kyllä särki alaselkää siihen malliin, että kuukautiset saattaisivat olla tulossa huomenna tai ylihuomenna...mutta silti huolestuttaa. Täytynee suunnata muutaman päivän päästä apteekkiin, jos kuukautisia ei ala kuulua. 

Semppiä!

Enkä saanut sitä enää kuulostamaan hyvältä. Olenhan siveä ihminen.