Maija kirjoitti:En meinannut tunnistaa omia viestejäni, kun oli aivan outo avatar siinä vieressä notkumassa. Kaavoihini kangistuneena jatkan siis emuni kanssa.
Enu!
Eilen tuli katottua kahaviavaa monta kertaa ja mietittyä, kuka toi Maija oikein on? 
Maija kirjoitti:En meinannut tunnistaa omia viestejäni, kun oli aivan outo avatar siinä vieressä notkumassa. Kaavoihini kangistuneena jatkan siis emuni kanssa.
Eilen tuli katottua kahaviavaa monta kertaa ja mietittyä, kuka toi Maija oikein on? 
Maija kirjoitti:Kaavoihini kangistuneena jatkan siis emuni kanssa.
Nyt munkaan ei enää tartte 
Asuin jossain uudessa talossa. Ulko-ovi oli jostain
Joka tapauksessa, aina kun laulussa mainittiin sana
Ja mainittakoon vielä, että ukkini ei oikeasti ole musikaalinen. Itse
Tietenkin minulla oli kyyti
)
Autoa ei siis kiinnitetty mitenkään pyöriin, he vain ohjasivat autoa
Tosin en
Myös eräs iso projekti oli isoissa vanhanaikaisissa säkeissä kellarissa.
) ja toiset toisiinsa kietoutuneina. Erityisen riehakkaita olivat norjalaiset ja australialaiset, jotka tarjosivat iloliemiä meikäläisellekin mutta kieltäydyin. 

Lähdin kuitenkin kesken pelin, sillä huomasin treffiseurani eräällä käytävällä ja päätin lähteä kotiin, jottei minun tarvitsisi olla hänen kanssaan tekemisissä.
Minä ja paras kaverini olimme samassa vaunussa. Meidän lisäksemme vaunuun tuli 
Kaverin kanssa olimme ottaneet mukaan myös
Seuraavaksi olin kotona ja selailin kaupan kuitteja. Niitä oli kertynyt melkoinen
Kotiini ilmestyi myös äitini, joka selaili jostain syystä näitä kuitteja kanssani. Hän löysi kuitin, jossa luki, että
Äiti oli tietenkin kauhuissaan. Itse olin myös ymmälläni ja järkyttynyt, sillä enhän
Jostain syystä (mistäköhän?) äiti ei sitten enää luottanut minuun ollenkaan, vaan vaati kuitin
Lopuksi löysin kaksi kuittia, joista kävi ilmi, että olin ostanut terveyssiteitä Stockmannilta. Niissä luki:

Sippura kirjoitti:Mä haluun samoja sieniä mitä Suvi vetää! Uskomattomia unia
Ja lisäksi niitä toisia sieniä, joiden avulla muistaa noi läpät noin hyvin. 

) ei yllä lähellekään samaa tasoa kuin Suvin unet. 

marenkienkeli kirjoitti:Matkustin bussilla kaverini luo. Mua vastapäätä istui kaksi poikaa. Toinen pojista pyysi mua treffeille. Poika näytti alle 18-vuotiaalta ja totesin, etten käy treffeillä tyyppien kanssa, jotka on paljon mua nuorempia. Kysyin pojalta hänen ikäänsä. Poika otti lakin päästään ja näyttikin yhtäkkiä paljon nuoremmalta. Poika kertoi olevansa vasta ala-asteella.

Maija kirjoitti:Tosin poika oli joku kahdeksanvuotias ja kysyi, lähtisinkö hänen kanssaan sänkyyn harrastamaan seksiä, vaikka olenkin "vanha 18-vuotias nainen".
Aivan parasta. 

theia kirjoitti:Repeilen täällä - kiva kun luulee lukevansa ilmoitusluontoisia...

) oli avannut oven, ja otukset olivat häipyneet sen siliän tien. Täytyihän minun
Tosin kyllä mietin, että
Etsin ja etsin, ja lopulta olin
Olin menossa

Meillä oli luistelua, eikä minulla ollut luistimia mukana.
Pukuhuone sijaitsi ison
Lähdin hakemaan niitä. Aika onnekkaasti unohtui liikuntatuntikin. 
Useiden

@gen.fi kirjoitti:Sitten oltiinkin jokin luolan edessä. Ja matkaan tuli C3-PO jolta puuttui oikea jalka.
Ja kyllä sunkin kannattais tarkistaa lääkitykses. 
Kuinka tuosta mokasta oikein pääsisi. Auttaisiko joko huonoon nimimuistiin tai uneliaisuuteen vetoaminen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa