Kuolo kirjoitti:Nugat kirjoitti:Laskeskelinkin, että olen tehnyt niin paljon alan hommia että saan korvattua työharjoittelut niillä. Eli hyvin ehdin tehdä hommat silloin valmiiksi.
Mihin mennessä? Mihin ihmeeseen siulla on kiire?
Nyt oot vaan rauhassa nilkkas kanssa ja kirjottelet ahkerasti foorumille. Saat muuta ajateltavaa ja pääkin lepää samalla.
Oliks mitään terapiaa lupailtu?
No eihän mulla oikeasti ole kiire.
Mutta kuitenkin viimeinen vuosi on menossa ja olisi kiva valmistua muiden kanssa. Kävi kyllä mielessä että jumaleissön mitä väliä milloin ne paperit saa. Mutta ilmeisesti kaikki osuu ihan kohdilleen, enkä ole asiaa enää ressanut. Se työharjoittelukin alkaisi ensi kuussa ja jatkuu helmikuuhun ja sitä ennen koulua olisi vain muutama viikko, jos tulee jonkinlainen mielenhäiriö että pakko päästä. Mutta suunnitelma olisi, että jos mä joulun asti olisin ihan vain zen-olotilassa ja vuodenvaiheessa kattelis että mitäs mitäs.
saa nähdä nyt. Juu kävin terapiassa ja sieltä mulle ne lääkkeet annettiinkin. Ihan pätevältä ihmiseltä vaikutti ja tuntuukin, että tämä pää saadaan kyllä järjestykseen.

mitään ihmeellistä ei tosin tarttunut mukaan. Pari kirjaa ja Veronica Marsin kakkoskausi ( 

Olin just käymässä nukkumaan, makasin jo itseasiassa sängyssä. Pyöriskelin siinä ja etsin sopivaa asentoa kun yhtäkkiä kuului kauheaa kiljuntaa. Siinä peiton kahistessa oli hirveän vaikea päätellä, tuliko se läheltä vai kaukaa. Mutta kolme sellaista täydellä voluumilla huudettua kauhunkuuloista kirkaisua. En oikein osaa päätellä, tuliko ne yläpuolisista asunnoista vai kadulta. Yritin tiirailla ulos, muttei näkynyt mitään. Ja vähän tämän jälkeen kuului selkeästi miehen naureskelua. Hitto että rupeaa mielikuvitus laukkaamaan. Haluaisin ajatella, että joku säikäytti kaverinsa. Mutta sitten mietin kuitenkin, jos joku tapettiin tai kaapattiin tai ties mitä muita kauheuksia. Mutta kai siitä sitten lähtisi muutakin ääntä? Tuosta ohi käveli joku pariskunta pari minuuttia huudon jälkeen. Jos siellä makaisi kuollut nainen puskassa, niin kai ne olisi sen huomanneet? Ja jos se olisi perheväkivaltaa, niin kai siitä olisi jotain muutakin kuulunut, ennen tai jälkeen? Inhottaa...
Meikkasin pitkästä aikaa töihin. Töistä lähden sitten Suomemme pääkaupunkiin ja Suomenlinnaan.
Muutoin uskon että vaarana on että naapurit joko
) ja tuli suoraan sanottuna melko huolella repeiltyä tälle jutulle.
Oli kiva kokkailla siistissä keittiössä ja kuunnella ämppäristä äänikirjaa, ruuastakin tuli aivan kelvollista kasvis-sörsseliä ja maha täyteen. Pitää vielä alkaa värjäämään hiukset, koska jos alan siihen vasta huomenna illalla, niin tukasta tulee kuitenkin aivan järkyttävä vappuhuiska, mitä ei ehi korjailemaan ennen maanantaita.