iisa kirjoitti:Olisi mielenkiintoista saada tietää milloin vanhalle foorumille kirjauduin, itse en muista.
Se oli 29.11.2003 klo 01:16. TJEU
iisa kirjoitti:Olisi mielenkiintoista saada tietää milloin vanhalle foorumille kirjauduin, itse en muista.

Wiggin kirjoitti:muuten olen ihan normaali.

) nyypille tervetuloa
Rohkeasti vain avaamaan sanaista arkkua!
)Jorssi kirjoitti:No mä jo mietin, että eikö se MrsBond meinaa ollenkaan tänne tulla...tuli, ja hyvä niin! Tervetuloa kaikille uusille! Muistahan Bond laittaa sitten kuveja niistä kärmeksistä, eiks je.
Juu, voin laittaa kärmeksistä kuvei kyllä. Kuun lopulla tulee varmaan viides mato, hillitkää mua jo. 
Lumikki75 kirjoitti:iisa kirjoitti:(Onneksi joku teki uuden foorumin, en ymmärrä siitä x-stage:sta mitään).
Se joku oli Kuolo, jolle kuuluu tästä uroteosta ikuinen glooria.
theia kirjoitti:Tervetulloo Iisallekin! Olit muuten ex-fordella eka ihminen joka lähetti mulle privaa(jos kerta Pleikin...
)
Ai, olin..sulla on hyvä muisti.DarkSide kirjoitti:iisa kirjoitti:Olisi mielenkiintoista saada tietää milloin vanhalle foorumille kirjauduin, itse en muista.
Se oli 29.11.2003 klo 01:16. TJEU

Eli tällainen ihan perus-virtanen, joka todennäköisesti tulee laukomaan täällä useampiakin epäloogisia, naiveja ja kummia mielipiteitä hetken hehkussa, mutta koittakaa kestää. 
.
Kuopiossa on tullut asustettua hieman yli kolme vuotta ja tämä paikka alkaa tuntua kyllä kodilta. Lahteen en varmaan palaa, mutta Tamperetta olen harkinnut. Olen asunut huomenna vuorokauden yksin, mikä on ensimmäinen kerta elämässäni. Ja täytyy myöntää, että tätä on odotettukin. Olen toki muuttanut vanhuksien luota 18-vuotiaana, mutta aina on jonkun immeisen kanssa tullut asuttua. Tiiä sitä, miten tässä pärjäilee.

Fortune kirjoitti: Tamperetta olen harkinnut.

kaneli kirjoitti:Hei vaan hei, Fortunelle!
Me taidetaan damnin kanssa vaikuttaa samassa kaupungissa!
.damn kirjoitti:kaneli kirjoitti:Hei vaan hei, Fortunelle!
Yeah, sama kaupunki.

puolikarkea kirjoitti:damn kirjoitti:kaneli kirjoitti:Hei vaan hei, Fortunelle!
Yeah, sama kaupunki.
Täällä yks lisää samasta paikasta.

Suvi kirjoitti:
Mietin pitkään, mikä ihme on Täykkärit.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa