shaana kirjoitti:Nyt on riennettävä pyykille, mutta palaan viimeistään huomenna arvoitukseni kanssa.
If tomorrow never comes...

Odottelen jo kuumeisesti uutta arvoitusta.

shaana kirjoitti:Nyt on riennettävä pyykille, mutta palaan viimeistään huomenna arvoitukseni kanssa.

Tää oli Num3roissa joskus, mutta siinä oli vuohia 

Heitetäänpä sitten tällainen:
marenkienkeli kirjoitti:shaana kirjoitti:Nyt on riennettävä pyykille, mutta palaan viimeistään huomenna arvoitukseni kanssa.
If tomorrow never comes...
Odottelen jo kuumeisesti uutta arvoitusta.
Aivoni ovat tosiaankin syöpyneet muusiksi, olin mukamas unohtanut tän totaalisesti.
Olen huono ihminen. Onneksi Darkkis korvasi minut. 
tiril kirjoitti:Olet juuri joutunut helvettiin, ja saat päättää menetkö suoraan helvetin neljännelle tasolle vai pelaatko shakkia yhtä aikaa Keijoder Keijokhinea ja Aron Keijowitschiä vastaan.
Onko nämä niin kuin Danten mukaan nämä helvetin tasot?Jorssi kirjoitti:Jaahas...no vaikka tällanen vanhan kansan arvotus tällä kertaa.
Pitempi pisintä puuta, matalampi maan tomua. Mikä se on?
Kiitos tästä alentuvasta kommentistaJorssi kirjoitti:No ei se ole varjo, kun sen pituus vaihtelee päivän mittaan. Yrittäkää edes.

Jorssi kirjoitti:No ei se ole varjo, kun sen pituus vaihtelee päivän mittaan. Yrittäkää edes.

Ole hyvä vaan.theia kirjoitti:Kiitos tästä alentuvasta kommentistaJorssi kirjoitti:No ei se ole varjo, kun sen pituus vaihtelee päivän mittaan. Yrittäkää edes.
Ei se kyllä ollut v*ttuiluksi tarkotettu. Unohtu taas vaan se hyniö sieltä lopusta.
Niin ja tuo "Yrittäkää edes" oli lähinnä yleinen kehotus, ei kettuilu sulle.
Niin no, onhan se jo tunnettua että mä en ymmärrä mitään jos siellä ei ole hynppää lopussa, ja tänään on hernepäiväJorssi kirjoitti:Ole hyvä vaan.Ei se kyllä ollut v*ttuiluksi tarkotettu. Unohtu taas vaan se hyniö sieltä lopusta.
Niin ja tuo "Yrittäkää edes" oli lähinnä yleinen kehotus, ei kettuilu sulle.

Olenhan nainen 

Tuli mieleen, että kenkä.
Toisaalta kenkä ei kylläkään pidä ääntä...paitsi kun niillä kävelee. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa