Pascal Lemoix kirjoitti:Mutta helpottaahan se varmaan oloa, kun mies kertoo, että en mie hyväkskäytä, ku silloin mie menetän miun perinnön.
Jotenkin en usko, että Tero oli ihan tosissaan tosissaan tämän perinnön suhteen. Enemmän kyse oli siitä, että tulee sen verran satikutia kotisakilta, ettei juuri huvita tehdä tyhmyyksiä. Lappilainen luonto. Tunnistan lähipiiristä. Tyhmyydet ei jää ripittämättä, perinnöttä jättäminen on siihen liittyviä sanoja. Kaikki sanottu ei aina ole ihan kirjaimellista.
Minullekin isä aikoinaan sanoi kun kerroin meneväni teatterikorkean pääsykokeisiin, että jos sinne tissinnäyttelykouluun (turkkalainen aika) menet, niin jäät perinnöttä. Vaan eipä tuo huolettanut, ei sitä pokasahaa enemmän näyttänyt olevankaan.
Ymmärsin Tuulin olevan huolissaan sukupuolitaudista, mutta kun kukaan tuolla ei uskalla sanoa mitään kunnolla ääneen, päädytään taas tuollaisiin ihmeellisiin en voi sanoa - joo, tiedän mistä puhut -tilanteisiin, joissa kumpikaan ei pääse asian kanssa yhtään mihinkään.
Tero on ahdistavan oloinen kännissä, mutta eipä noista nyt kukaan mikään ilo ole. Moni ei selvistäpäinkään. Anna on osoittautunut ihan mainioksi tyypiksi, tyhmä Isoveli ei salli toisen tehdä hyvää bisnestä talossa. Ihme sääntönillitystä sekin.
SimonTemple kirjoitti:olen jo kurkkuani myöten täynnä tätä BB:n pakkoneuroosin makuista tapaa keskittyä päälähetyksissä aina johonkin ihmissuhdepaskaan.
Minua ei sinänsä häiritse ihmissuhteisiin keskittyminen, sitähän BB on ja sille se perustuu. Sitä en ymmärrä, miksi ihmisuhde ymmärretään vain jollain tapaa seksiin liittyvänä, oli kyse nyt sitten kevyestä peitonheiluttelusta (haukotus) tai jälkipohdinnasta (haukotushaukotus). Siinä mielessä se tupakkaringin seläntakanapuhuminen oli ihan normaalia ihmissuhdelätinää. Sitä positiivista lätinää ei vaan ole.
Ilmeisesti talossa on kovin vähän sellaisia aidosti hyviä, iloisia, elämäntäyteisiä yhdessäolon hetkiä. Kyllä minä vaan edelleen kaipaan viime kauden henkeä talossa. Silloin talossa elettiin, nyt siellä vaan ollaan ja odotetaan.
Saatan olla ainut tässä maassa, joka toivoo Cheryllin lähtevän ja Kassun jäävän. Syy on puhtaasti se, että ilman Kassua Munyan vierailu talossa olisi ollut liki suomalainen helvetti. Toisaalta olisi tullut esiteltyä sekin: kasa jurottavia ja keskenään hihittäviä möllisköjä. On se "kulttuurivaihtoa" sekin.