Nämä on kyllä ehditty jo kerran katsoa läpi. Pitäisi varmaan ostaa se kolmaskin. Kaikki mun lempparihahmot! Andy Pipkin ja Vicky Pollard ja kaikki
Brittihuumori on vaan niiiiin loistavaa.
Brittihuumori on vaan niiiiin loistavaa.Mä luulin, että kolmonen on tullut jo NeloseltaSantalaceae kirjoitti:Kärsivällisyys loppui, joten tilasin Taisteluplaneetta Galactican 3. tuotantokauden. Omistan myös sarjan pilotin ja 1. tuotantokauden, koska aloin katsoa sarjaa vasta 1. kauden puolivälistä. Muuten en yleensä sarjoja tai elokuvia osta, mutta nyt on pakko tehdä poikkeus, koska ei Nelonen näytä kolmoskautta varmasti ikinä.

theia kirjoitti:Mä luulin, että kolmonen on tullut jo NeloseltaSantalaceae kirjoitti:Kärsivällisyys loppui, joten tilasin Taisteluplaneetta Galactican 3. tuotantokauden. Omistan myös sarjan pilotin ja 1. tuotantokauden, koska aloin katsoa sarjaa vasta 1. kauden puolivälistä. Muuten en yleensä sarjoja tai elokuvia osta, mutta nyt on pakko tehdä poikkeus, koska ei Nelonen näytä kolmoskautta varmasti ikinä.
(Suomipainoksena tietenkin)
theia kirjoitti:Mä luulin, että kolmonen on tullut jo NeloseltaSantalaceae kirjoitti:Kärsivällisyys loppui, joten tilasin Taisteluplaneetta Galactican 3. tuotantokauden. Omistan myös sarjan pilotin ja 1. tuotantokauden, koska aloin katsoa sarjaa vasta 1. kauden puolivälistä. Muuten en yleensä sarjoja tai elokuvia osta, mutta nyt on pakko tehdä poikkeus, koska ei Nelonen näytä kolmoskautta varmasti ikinä.![]()
Minä taas olen ollut koko ajan varma ettei se ole tullut. Ainakin tuolla Nelosen keskusteluissa odotellaan kolmoskautta televisiosta.

Toisaalta leffa onneksi nauratti ja jäi hyvä mieli. 

Yabba kirjoitti:

Suvi kirjoitti:Yabba kirjoitti:
Auts, mikä hyniö. Silmiin sattuu.

) aivojen nollaamiseen raskaan työviikon jälkeen tai ainakin viemään ajatukset pois reaalimaailmasta.

Eli 

Kolmas kausi on vielä kesken, mutta onpahan hyllyssä odottelemassa

Nelosen pällit ei vissiin edellenkään halua näyttää tuota televisiossa joten 

-terveisiä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa