Tärkeintä ei ole voitto, vaan hyvä sijoitus!
NettiSijoittaja-kilpailu tarjoaa riskittömän ja helpon mahdollisuuden harjoitella sijoittamista. Saat käyttöösi 100 000 hajautussalkun ja 50 000 riskisalkun. Sijoitat summat haluamallasi tavalla Helsingin Pörssiin osakkeisiin, optioihin ja warrantteihin ja katsot kuinka pottisi kasvaa. Osallistuminen on maksutonta.
NettiSijoittaja-kilpailun ilmoittautuminen on alkanut. Kaikkien 31.10.2008 klo 15 mennessä ilmoittautuneiden kesken arvotaan 5 kpl Kauppalehden Sijoittajapaketteja (1 kk). Tervetuloa kilpailuun mukaan!
Pitkät perinteet omaava Forden sisäinen kamppailu saa mahdollisuuden jatkua taas.
Kilpailuun osallistuminen:
1. Rekisteröidy Kauppalehden verkkopalveluun ja sitten Nettisijoittajaan.
2. Lähetä minulle yksityisviestillä nimimerkkisi (eli se, jolla kirjaudut Kauppalehteen) niin lisään sinut Forde-listalle.
3. Osta hullun lailla osakkeita ja johdannaisia ja katso kuinka arvot sulavat laskumarkkinoiden kurimuksessa.

Forde-lista on sekalista, jossa listasijoitukseen vaikuttaa riski- ja hajautussalkun yhteen laskettu arvo.

Vähän kyllä epäilyttää, että kuinka ehdin salkkujani hoidella vuoden kiireisimpään aikaan töissä, mutta eipä tuo nyt maailmaa kaada, vaikka ihan pipariksi menisikin. Pipari nyt on muutenkin todennäköinen vaihtoehto tähän maailmanaikaan 
Kävin jo täyttelemässä salkkuja, en ymmärrä vieläkään noista warranteista tai optioista mitään, vaikka kuinka lukisin ohjeita eri sivustoilta. Joku ymmärrysvika mulla siis, ei voi olla näin vaikee tajuta. Noh, mutta siellä lepäävät. Koitan muistaa välillä käydä salkkuja kattomassakin ja ehkä jopa tekemässä jotain sijoituksille.

Hajautussalkku onkin miinuksella, onneksi riskisalkku pelastaa.
Mutta kävin nyt vähän katsomassa ostoksia, pitänee loppuviikosta katsoa jos jotain myisi pois
Olen vakuuttunut, että kohta olen kapitalistien kuningas.