Tänään ajattelin tehdä koulutöitä ja vahdata uutisia Ameriikan vaaleista.
Jännitys? Mitä se on? Jotain syötävääkö?

Maija kirjoitti:Tein jotain, mitä en ole koskaan ennen tehnyt. Ostin sipsiä ja dippiä ihan tavallisena arkipäivänä.

Crazy_Clown kirjoitti:Maija kirjoitti:Tein jotain, mitä en ole koskaan ennen tehnyt. Ostin sipsiä ja dippiä ihan tavallisena arkipäivänä.
Nyh, nyt tekee mieli sipsiä ja dippiä.
Onneksi mieleni tekee kuitenkin myös laiskotella tänään, ja mukavuudenhaluni voittaa sipsinhimoni tällä kertaa. Päätin sitä paitsi toissaviikonloppuna, että yritän olla herkuttelematta suklaalla, karkeilla ja sipseillä arkisin. Tähän asti päätökseni on pitänyt.
(Pullaa ja muita leivonnaisia ei tarvi vältellä, jos niiden syönti ei ihan kohtuuttomuuksiin mene. Toistaiseksi en ole kyllä viime viikkoina ehtinytkään leipoa.) Pitäisi alkaa liikkuakin enemmän. Haluan laihtua! Aion ostaa vaa'an. Vähintään viisi kiloa pitäisi saada pois. Mie en viihdy itsessäni tämänkokoisena.
Onhan sentään isänpäivä, ja äidin syntymäpäiväkin olisi maanantaina. Tällä hetkellä lähtöni riippuu vähän töistä. Lauantaiksi olen jo luvannut mennä töihin, mutta voisinkin hypätä töitten jälkeen bussiin ja tulla takaisin vasta maanantaina. Mie haluan! Koiraakin hirmuinen ikävä. Ja onhan siitä jo muutenkin neljä kuukautta, kun olen kotona käynyt...

Lisäksi tulen huomenna näyttämään todennäköisesti aika coolilta, kun nuo dreenin paikat ja yritykset kehittänevät mojovat mustelmat.
ja että kuntoilu on vaan niille jotka eivät jo ole täydellisiä 

Pascal Lemoix kirjoitti:Elokuvissahan vapaudutaan pakkopaidastakin siten, että muljautetaan itse olkapää pois paikaltaan, rimpuillaan irti pakkopaidasta ja lyödään seinää vasten olkapää takaisin paikalleen. Aika: 1 minuutti, kymmenen sekuntia. Forden elokuvaekspertit voivat samalla miettiä, mistä elokuvasta on kyse.

Eiköhän se käsi pysy mukana kyydissä vielä hetken aikaa.
Eka itketti ko polveen sattui aivan liikaa, ja sitten nauratti ko puoli tuntia aikasemmin oli päivitelly että kylläpä nyt näitä murtumia on kaikilla ko on ensimmäiset liukkaat.
Koipi on kuitenkin kunnossa, mojova mustelma vaan tuli.

"Terve" käsi on myös osittain käyttökelvoton. Mun pettymyksekseni kämmenselän piikittelyistä ei jäänyt kuin pienet reiät ihoon, tosin osaavat olla kipeitä nekin. Ranteen sisäpinta taas on yhtä sinermää, jossa keskellä mutkittelee erittäin ärtynyt suoni, joka ennen näkyi sinisenä, nyt pikemminkin punaruskeana. On se cool. Lisäksi kyynervarren tökkimisyritysalueet kipeytyvät, jos kyynerpäätä taivuttaa. Hengissä sentään.urakka kirjoitti:Niin, Janetin kissan nimeksi täytyy selvästi tulla Irma tai Pirkko, jos Mirkku ei kerta kelpaa.![]()
Keijokisu 
Siirryin aika pian toiseen, paremmin vetävään
Joo, olen paha, mutta pisti ärsyttämään.
ja niin etevästi tapahtumat oli tallennettu tuohon naputeltuun muotoon, huij.
Äkkiä se siitä kuntoutuu eiks je. 

) ja lintu oli tästä mennyt vielä enemmän hätäännyksiin ja joidenkin minulle hämärien tapahtumien seurauksena kuollut pelastusoperaatioon. 
Se lensi hyvännäköisesti pöpelikköön.
Tämä siis tapahtunut ennen shaanan muistikuvien kehitystä.shaana kirjoitti:Penskana mentiin johonkin puistoon Suomessa (olikohan se Wasalandia tai joku vastaava, en muista), jossa tuolloin oli vielä näytillä norsu. Norsu oli yllättäin kovin turhautunut ja flegmaattinen, ja sitä tovin katseltuani olin alkanut itkemään ja halunnut pois puistosta, kun norsukin on niin surullinen.
Sippura kirjoitti:shaana kirjoitti:Penskana mentiin johonkin puistoon Suomessa (olikohan se Wasalandia tai joku vastaava, en muista), jossa tuolloin oli vielä näytillä norsu. Norsu oli yllättäin kovin turhautunut ja flegmaattinen, ja sitä tovin katseltuani olin alkanut itkemään ja halunnut pois puistosta, kun norsukin on niin surullinen.
Oisko ollut Liedon Zoolandia Turun liepeillä? Itsekin muistan aikoinaan surkutelleeni
Vanni-norsun surullista olomuotoa. Nythän Vanni onkin jo autuaammilla savanneilla,
pitkään se vankeudessa kestikin.

Plei kirjoitti:Tiedän tunteen, munkin olkapää tykkää irtoilla.

Onpa teitä monta, liikkuvaisten nivelten omaavia. 

. Inhottaa kun asutaan eri paikkakunnilla eikä siksi voida nähdä usein. Tuleehan tuota yhteyttä pidettyä muuten melkein päivittäin, mutta ei se ole sama asia. Välillä minua häiritsee todella paljon ettei minulla ole täällä yhtä läheisiä ystäviä, olisi niin ihana kun täälläkin voisi vaan mennä jumittamaan ystävien luo ilman mitään varsinaista syytä. Tuntuu että täällä tapaamiset pitää sopia niin suunnitelmallisesti ja käydään vaikkapa kahvilla. Onhan sekin kivaa, mutta minä kaipaan meidän omituisia juttutuokioita, hengailua ja kaikkea sitä ihanaa mitä meillä on ollut. Tykkään asua täällä, mutta ainoa miinus puoli on tosiaan sosiaalinen elämäni. On täällä kivoja kavereita, mutta tuskin tulen enää ikinä löytämään samanlaisia hengenheimolaisia kuin nuo ihanat neidot
.
Muutaman tunnin yöunet viime yönä ja nyt muka pitäis jaksaa opiskella. Oli tarkoitus käydä bileissä juomassa ilmaiset juomat ja lähteä kotiin klo 20-22 välillä. No, enhön minä mitään kotiin lähtenyt. Baarissakin kävin tanssimassa, menin jatkoille ja pääsin nukkumaan kuuden maissa aamulla. Kaiken huipuksi olen flunssassa. Ja silti biletin läpi yön. Äärimmäisen järkevää. 
Tämän parempia jälkiä en onnistunut kehittämään. Vaan voihan tuo tuosta vielä tummua. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa