marenkienkeli kirjoitti:
Monettakohan miljoonatta kertaa mä pyörittelen näitä samoja asioita tässä ketjussa?
No mutta eihän se nyt haittaa! Sitä vartenhan tää ketju on olemassa.

Tahriksen viestejä tosiaan oli ihana lukea
:romantikko:Mie tässä kokeilen kolmatta päivää, saako tässä talossa ruokaa jos ei itse laita. Ei ole vielä näkynyt.
Vessaa ei ole siivottu yli viikkoon, saati imuroitu. Pölyjen pyyhkimisestä taitaa olla useampi viikko... Tänään oli pakko viedä biojätteet ulos, kun alkoivat haista vähän liian pahalle. Kyllä tuo osaa siivota, jos sille päälle sattuu, mutta kun mä en haluaisi pitää mitään sellaisia hulluja rehkimispäiviä, vaan siivoilla vähän kerrallaan. Pääsisi itsekin helpommalla. Nyt olen tällä viikolla tosiaan heittäytynyt itse ihan vaan opiskelemaan ja ollut välittämättä mistään muusta. Pakko mun onkin, kun on tenttejä.Olen kyllä jo muutaman kerran sanonut hepulle siitä, että musta olis kiva, jos sekin osallistuisi. Lähinnä mua ahdistaa se, että mulla on tässä työntekoa ja opiskelua kumpaakin. Jos alan laittaa ruokaa tai siivota, se on aina pois siitä ajasta, jonka voisin käyttää opiskeluun. Ja jos opiskelen, kämppä muuttuu hyvin äkkiä kaatopaikaksi (ainakin mun asteikolla). Jossain välissä on pakko vielä yrittää ehtiä rentoutuakin ja nukkua. Stressittää.
On silläkin toki kuuden ja puolen tunnin koulupäiviä, mutta kun se tulee kotiin, sen ei tarvi huolehtia enää mistään. Läksyjä tuosta opinahjosta kun ei tule. Sitten se vaan illat pelaa tuota #?&%¤een Xboxiaan ja istuu netissä. (Älkää toki kysykö, mitä mie tässä justiinsa teen
Mutta pointti onkin siinä, etten koko iltaa kuitenkaan.)Mie yritän aina pitää sellaisen periaatteen, että jos olen kotona ennen kuin poikaystäväni tulee kotiin, täällä olisi ruoka ainakin suunnitteluasteella, mieluiten jo hellalla valmiina. Mutta sitten kun tulenkin itte kotia pahimmillaan kuudelta illalla, pitkän päivän jälkeen, niin tuo istuu sohvalla.
Ja sitten kun kysyn siltä, onko se syönyt, se on silleen "no emmää tienny mitä olisin kokannut". Ei muakaan aina huvittaisi miettiä sitä ruoanlaittoa, mutta pakko jonkun on se tehdä.Ja sitten se vielä ihmettelee, miksen enää halua pussailla. Miehet.

Itsestä vaan tuntuu hassulta, varsinkin kun kaverit tuntuvat tätä ratkaisua kummastelevan. No kaikki lähipiirissäni tapahtuneet erot ovatkin olleet seurausta riidoista ja kaikki yhteydenpito entisiin kumppaneihin on lopetettu kokonaan.

Jaksamista.

Vielä enemmän pelottaa se tilanne, että Anelma saa muutettua työvuoronsa ja pääsis lähtemään ja Irmelikin tahtoisi lähteä. Anelma ja Irmeli eivät siis ole koskaan nähneet toisiaan. Lisäksi Anelman kanssa meillä on suhteellisen paljon enemmän yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Irmelin kanssa Wicklow-vuoret jäisivät näkemättä, kun Irmeli on niin epäliikunnallinen kuin voi olla. Silti en uskalla vielä tässä vaiheessa todeta Irmelille, että moi mä lähden, jos en sit lähdekään. Ja luulisin, että ystävyys loppuis tuohon "ohariin".