).
.
.
Ollaanko me sukua? Siskontyttö rrrakastaa traktoreita ja ennen kaikkea puimureita. Hauska kontrasti siskoonsa, joka jo pienenä osasi listata Disneyn prinsessat ja yhdistää tietynlaiset mekot tai hiustyylit tiettyihin nimiin.Kibaya kirjoitti:serkun plikka tykkää tällä hetkellä kauheasti rekoista ja traktoreista

Onnea myös Wildikselle. 

Onnea kasvavasta masusta! 

Hitto, noinhan se menikin! Unohdus.Wildchild kirjoitti:Kati! : pepsis:

Kati kirjoitti:Mummojen vapaata riistaako -osuudesta.
Ei, en ole. Ehkä ne enemmänkin pelkää ja päästelee avemariaa minut nähdessään, olen edelleenkin niin mustanpuhuva ja kulmat kurtussa kulkeva, ettei ne uskalla tulla liki.

Lapsettomuus on kipeä asia.
Hetkittäin on jopa ihan ok olo. Omituista. Eihän sitä edes muistanut miltä tällainen tuntuu. Iloinen olen kyllä tästä muutoksesta. Nyt kun oma fyysinen vointi on parempi, tilalle on tullut ihan kamala huoli pikkusesta maha-asukista. Viikko sitten ei edes osannut pelätä, että kaikki ei olisikaan hyvin, kun keskitty ainoastaan omaan vointiin, mutta voihan pojat, että pää kehittelee nyt kaikenlaista.
Tällanen ketju onkin hyvä! Mä nimittäin pysyin pitkään täältä poissa juuri siksi ettei muita täällä ehkä kiinnosta kuulla mun vauvajuttujani.
Wildchild kirjoitti:
Ootteko muuten "mahalliset" huomanneet tulleenne kaikille tuntemattomille, etenkin vanhoille
mummoille, ns. vapaaksi riistaksi?
Sitten mä vielä pyörryin yhessä kaupassa ja ihmiset varmaan luuli että olen vaan kännissä. 
Onneksi oma pahoinvointini on jo takanapäin.
Joka kauppareissun jälkeen piti käydä oksentamassa koska ne ruoan hajut oli niin ällöttäviä. Ja sitten tosiaan tuo että jos oli pari hyvää päivää ettei ollut paha olo, niin olin kamalan huolissani vauvasta. Mutta onneksi tähän asti kaikki on mennyt hyvin.Eowyn kirjoitti:Ahkera: miten pitkällä raskautta sä olet?Onneksi oma pahoinvointini on jo takanapäin.
Joka kauppareissun jälkeen piti käydä oksentamassa koska ne ruoan hajut oli niin ällöttäviä. Ja sitten tosiaan tuo että jos oli pari hyvää päivää ettei ollut paha olo, niin olin kamalan huolissani vauvasta. Mutta onneksi tähän asti kaikki on mennyt hyvin.
Olen koittanut kiinnittäää huomiota käteni asentoon, mutta jotenkin se tyttöä kannatteleva käsi vaan menee luonnottomaan koukkuun kun tytön peppua vesihanan alle asetan. Pesupaikkahan on mainio, meillä on khh:ssa syvä allas ja tilat muutoinkin ok.Mun handu on pitkä,iso koura ja ranteesta keskisormen päähän on mittaa. Ilmeisesti siitä syystä pieni tyttö kuormittaa handuani jotenkin outoon asentoon, tai sitten kyse on vaan jostakin tekniikasta, tarvii tsekkaila käden asentoa.sybe kirjoitti:Pikkasen vaimo joutuu potkimaan mua persuuksille.Ranteeni alkaa taas kipeytyä
Kati kirjoitti:Ajan sukulaisia hermoromahdukseen kun en suostu pinkillä tai sinisellä paljastamaan vauvan sukupuolta.

Lumikki75 kirjoitti:Kati kirjoitti:Ajan sukulaisia hermoromahdukseen kun en suostu pinkillä tai sinisellä paljastamaan vauvan sukupuolta.
Tästä voisi päätellä, että itse siis tiedätte sukupuolen? Jos joskus lapsia hankkisin, mä en kyllä haluaisi tietää, kun se on vähän kuin kurkkaisi joululahjapakettiin ennen joulua.

Sippura kirjoitti:Kysymys äideille: oletteko osanneet arvata omiin tuntemuksiin perustuen, tu-
leeko maailmaan tyttö vai poika? Olen kuullut sanottavan, että äiti osaa aa-
vistaa tällaiset asiat, kuis on?
Sisko oli suunnilleen koko raskauden ajan ihan varma, että kyllä sieltä poika tulee, ihan varmasti, ja kätilökin oli vähän ennen synnytystä vielä sanonut, että on kyllä perinteinen poikamaha (
) mutta tyttö sieltä kuitenkin pari viikkoa sitten tuli 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa