Lopulta kaverit kyllästy siihen, että kerran viikkoon kehitän mielettömän riidan jostain ja itken ja nauran ja suutun vuorotellen, että pakottivat koululääkärille kertomaan. Verikokeista ei mitään löytyny, että kai on sitten hormoonit liikkeellä tavallista runsaammin taikka oikeesti vaan pään sisällä jokin sekaisin. Eilen sitten kouluterkkarin tykönä mietittiin, että jonnekin psykologille ois hyvä päästä. Jonot on niin pitkät, että menee varmaan syksyyn ennen kun pääsen mihinkään. Nyt oon ihan hyvällä tuulella itse asiassa, mutta eilen kyllä oli vaikee päivä. Koulussa sain ahdistuskohtauksia ja en kestänyt itseäni. Vaikee suhtautua mihinkään. Minun elämä on nykyään niinku Susan Ruususella: "Pysyvä tila on muutostila". Joo ja kun tarkastin edellisestä sitaatista kielioppivirheitä, luin että puutostila
Siitäkö se johtuuki?Maija kirjoitti:Lääkärisetä teetti testin masennuksen oireista. Miltei jokaiseen kohtaan ruksini meni ruutuun "Ei lainkaan".
Tähän lääkärisetä sanoi tuloksen nähtyään, että "No, tämä testi ei olekaan kovin hyvä", ja oli jo varaamassa mulle aikaa psykologille. Sanoin, että mielestäni tälle ei ole tarvetta, sillä en koe olevani lainkaan masentunut, ja että kaikilla niitä huonoja päiviä mahtuu elämään. "Voi olla, että masennuksesi on tiedostamatonta", sanottiin.
Lähetämäsi lomake oli epäkelpo. Yritä lähettää lomake uudelleen.

Ja vaikka itkettääki, oon onnellinen,
Ihania ihimisiä on oikiasti niin harvasa...Shay kirjoitti:Tuli taas ikävä mun parasta kaveria.![]()
Minullakin paras ystävä asuu sen verran kaukana, ettei nähdä kovin usein. Kaipaan aikoja, jolloin asuttiin lähellä toisiamme. Ei sitä päivittäistä kasvottain juttelua ja tekemistä voita mitkään puhelut tai sähköpostit. Aika useasti ennen tän ystävän näkemistä on pikkuisen ahdistanut, että vieläkö mie tunnen sen ja osaan sille jutella. Aina oon kuitenkin osannu. 

Näytös ois ollu kiva ja olisin varmasti nauttinut, mutta mitä mä siellä teen, kun pilkityttää ja on niin hidas olo, että tulee varmaan naurettua väärissä kohdissä. 5 min vitsin jälkeen. Ja lujaa ihan vain varmuuden vuoksi, että kaikki ymmärtää, että ymmärsin vitsin.

Shay kirjoitti:
Mikkään ei oikein nappaa eikä taas jaksais mittään. Itkettää,
muttei oikein napeksi itkeminenkään.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: L-S ja 0 vierailijaa