Onneksi saan nuo tavarani vajaan kolmen viikon päästä (itse menen vasta vähän ennen joulua kotikotiin seuraavan kerran), mutta kyllä tämä aiheuttaa päänvaivaa. En halua kysellä porukoilta, mitä menoja mulla on kalenterissa, kun siellä on kuitenkin aika henkilökohtaisiakin juttua. Eikä kalenteri nyt niin elintärkeä ole kolmen viikon takia, että sitä viitsisi pyytää lähettämään postissa. Toisaalta ärsyttää, kun pitää luennot ja muut menot kirjoittaa paperille (varsinkin, kun saman homman on joutunut tekemään jo kerran aiemmin). Lisäksi pitää varmaankin mennä huomenna ostamaan kyniä ja kumi. Onneksi sentään löysin täältä yhden kuulakärkikynän ja lyijykynän. 
On mulla kans ongelmat. On se elämä vaan rankkaa.

pikkujoulujen loppu oli siis oikein mahtava. Muutenkin tuli juotua ihan älyttömästi, ja loppuillan keskustelut on vähän harmaita...

.
. 

Tämä siis julkisella puolella! En uskalla edes ajatella, mitä täälläpäin maksaa käynti yksityisellä lääkärillä...
Missä välissä Ihaa on ollu maaninen? Musta se on vaan depressiivinen....
Täytyy alkaa korvaamaan

Väärin meni. Lisäksi mua hieman häiritsee, että ne ilmeisesti palavat ympärivuorokautisesti, kun aamupäivisinkin valoisan aikaan kirkkahasti loistavat. En muista onko näin ollut aina.
Cairnsissa on hurjan kuuma, mutta kivaakin on ollut. Bongasin kaupungissa yrityksen nimelta Forde Recruiting