Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 16 Marras 2008 22:08

Että sitä osaakin olla huonomuistinen. Viime kerralla jäi kotikotiin eräs hyvä rasva ja nyt jo kalenteri ja penaali. :gaah: Onneksi saan nuo tavarani vajaan kolmen viikon päästä (itse menen vasta vähän ennen joulua kotikotiin seuraavan kerran), mutta kyllä tämä aiheuttaa päänvaivaa. En halua kysellä porukoilta, mitä menoja mulla on kalenterissa, kun siellä on kuitenkin aika henkilökohtaisiakin juttua. Eikä kalenteri nyt niin elintärkeä ole kolmen viikon takia, että sitä viitsisi pyytää lähettämään postissa. Toisaalta ärsyttää, kun pitää luennot ja muut menot kirjoittaa paperille (varsinkin, kun saman homman on joutunut tekemään jo kerran aiemmin). Lisäksi pitää varmaankin mennä huomenna ostamaan kyniä ja kumi. Onneksi sentään löysin täältä yhden kuulakärkikynän ja lyijykynän. :tilt:

On mulla kans ongelmat. On se elämä vaan rankkaa. :virnu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » Su 16 Marras 2008 22:19

OMG, jouduin tänään hirvittävän kiusauksen valtaan. :o:

Olin Tampereella katsomassa lentopalloa, ja paikalle oli eksynyt myös Ilkka Jääskeläinen. Teki aivan sanoinkuvaamattoman paljon mieli kysyä, mitä säätä Pikku Kakkonen huomiseksi mahtaa ennustaa. :virne:
Onneksi sain pidettyä naamani ummessa.

Nyt tuo Ilta-Sanomain banneri tosin vain kettuilee mulle ilmoittamalla, että "Isku-Volley ilahdutti yleisöään kotivoitolla". No eihän, siellä oli vähintään puolet porukasta VaLePan kannattajia. :nirppa:
Ja sitä paitsi VaLePa olisi voinut voittaa koko ottelun, ellei olisi kaatunut omiin typeriin virheisiinsä. Ei se Isku mitenkään loistanut.

Ni kerta. :nirppa:
Maija

ViestiKirjoittaja theia » Ma 17 Marras 2008 00:52

Olen niin rikkinäinen! Perjantaina meni lempparisaappaista korko loppuillasta (siis korko!!1 ei korkolappu!) joten seuraava fiksu idea oli hakata se toinenkin korko pois (tässä auttoi esimieheni) :virne: :friikki: pikkujoulujen loppu oli siis oikein mahtava. Muutenkin tuli juotua ihan älyttömästi, ja loppuillan keskustelut on vähän harmaita...

Aamulla sitten lähdin kävelemään risoine kenkineni kohti kauppaa, josta mahdollisesti saisi uudet. Koko matka siis varpaillaan. Kaupasta löytyi kivat piikkikorkoiset saappaat. No, tänään aamulla oli pieni tuska, pohkeet ihan julmetun kipeät ja sen lisäksi reidet, vatsalihakset, hauikset. Kävely oli erittäin ei-kivaa. Ja äsken just kotiuduin keikalta, jossa tuli seisottua liikaa... nyt on siis sen lisäksi päkijät ihan sairaan kipeät.

Olen niin rikkinäinen!

Mut oli kiva viikonloppu enikeis. Kaveri oli käymässä ja perjantaina duunipaikan epäviralliset pikkujoulut ja tänään Funeral for a Friend. Kaikkee kivvaaa! :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 17 Marras 2008 01:19

Mä rakastan justiinsa ja juuri nyt kaikkia tanssihippejä!!!!
Yhtä vähän enemmän kuin muita, mutta se ei kuulu tähän...
Koska nyt on sydän täynnä riemua ja onnea. Tyksään kaikista!
Myös niistä jotka on vähän enemmän outoja ja niitä ällöjäkin.
Sain justiinsa sähköpostia yhdeltä tanssityypiltä ja se sano,
että mä voin majata sen luona ihan niin pitkään ja monta yötä,
kun on vaan tarvis.

Ihania ihmisiä sitä maailmassa vaan on. Ihan parhaita.
Niinkun vaikka täällä fordella.

Halaus teille kaikille!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 17 Marras 2008 01:30

Kotiuduttiin illan puolella kaverin mökiltä. Syötiin, saunottiin ja nautittiin alkoholia suhteellisen kohtuudella. Hieno reissu.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 17 Marras 2008 13:16

En ollut tänään lainkaan hyvä, vaan päätin lähteä koulusta jo kolmen tunnin jälkeen kotiin. Paha minä.

Ihanan kirpeä pieni pakkanen ulkona, ja kaiken lisäksi aurinko paistaa! :superhymy:

Tulisipa tästä talvesta oikein kunnon talvi - lumen kera. Voisi tehdä lumiukon, pelata lumisotaa, mennä pulkkailemaan, luistella jajaja... :superhymy:
Olisi paljon valoisempaakin.

Talvi, tule jo. :sydän:
Maija

ViestiKirjoittaja sybe » Ma 17 Marras 2008 13:49

Ei ole asiaa kenellekkään, eikä kellään ole asiaa minulle.Hassua. Siispä tänne jonninjoutavia höpöttämään. Aamupäivän olen kummastellut pientä karvan tapaista kieleni päällä. Join kahvitkin mutta karva se köllöttää suussani.Piti mennä vessaan tsekkaamaan peilistä, mikä kielen päällä kummittelee. Lopulta sain kiikkiin pienen harjaksen hituvan. On vissiin aika uusia hammasharja (varmaan pitäisi harjata hampaatkin hellemmällä kädellä).
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 17 Marras 2008 14:04

Olen lauantain keikan jäljiltä vieläkin jalat muutaman sentin irti maasta :sydän:
Uskomatonta miten musiikilla voi olla näin voimakkaat vaikutukset ja se voi
kohentaa mielialaa näin huomattavasti. Ja harvemmin sitä tulee jorailtua bii-
sien tahdissa tennisstara Jarkko Niemisen vieressä :tilt:

Törmäsin työpaikan pihalla naapurifirman mieheen, jolle tulee moikattua aina
kun satutaan samaan aikaan pihalle tai hissiin. Tänään ko. mies kuitenkin to-
kaisi minun olevan aina niin iloisen näköinen, suu messingillä, että kyllä näin
pirteää naamaa katselee kuulemma oikein mielellään. Menin hämilleni, ja eka
ajatus oli että tuo varmaan vittuilee. Oikein perisuomalaisesti ajateltu, kun ei
pysty vilpitöntä kehua ottamaan vastaan ilman takaa-ajatuksia :hullu:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja damn » Ma 17 Marras 2008 14:52

Maija kirjoitti:En ollut tänään lainkaan hyvä, vaan päätin lähteä koulusta jo kolmen tunnin jälkeen kotiin. Paha minä.

:femmat: .
Tänään on kauhean energinen ja iloinen olo pitkästä aikaa, mutta valitettavasti energinen oloni ei mitenkään ilmene kouluhommissa. Kävin koulussa edustamassa muutaman tunnin ja tulin jo kotiin, vaikka koulua olisi tänään puoli viiteen.

Kävin kotimatkalla ostamassa jostain rakennusliikkeestä maalia. Kaverini sanoi, että ei kannata odottaa liikaa siltä asiakaspalvelulta, ovat kuulemma töykeitä. Maalihyllyllä tapasin kuitenkin kivan myyjän, joka hyllynjärjestelyn ohessa neuvoi minulle mistä löydän haluamani maalin. Myös kassalla ollut vanhempi miesmyyjä oli kiva, se antoi minulle alennusta ja sillä oli hauskat jutut.
Kävin myös ruokakaupassa samalla reissulla ja siellä oli kiva myyjäpoika työvuorossa, joka saa minut aina hyvälle tuulelle moikkailemalla iloisesti :ahihi: .
Myyjät on kivoja tänään :superhymy:

Nyt olen maalannut kämpästä kylpyhuoneen puisen kynnyksen, jonka olin onnistunut kerran tärvelemään hiusvärillä läikikkääksi. Sen maalaaminen on ollut projektina koko tämän vuoden. Seuraavaksi ajattelin siivota ja tehdä ruokaa.
En muista milloin olisin viimeksi ollut maanantaina näin iloinen, olen normaalisti ihan puolikuollut ja alamaissa vain koska on maanantai.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja theia » Ti 18 Marras 2008 14:17

Mä tässä kelailen, että paljonkohan vielä on noloja tilanteita mun kohdalle tulossa.

Vanhalla fordella kerroin jo, miten en oo tajunnut lapsena lähtölaskennan änyytee-NYT että mistä toi änyytee tohon alkuun tulee. Tajusin sen vasta yläasteella. :o

Ja miten Monopolissa yritetään saada kaikki kiinteistöt omaksi jolloin se on.. tadaa, monopoli! :o

Nyt sitten kaveri kertoi miten sille oli naurettu, kun se ei ollut tajunnut Nalle Puhissa olleiden kenguruiden yhteyttä.. Kun äitikenguru on Kengu ja sen lapsikenguru on Ruu. No, enpä ollut tajunnut minäkään ennen viime perjantaita... :o :o

Sitten naurettiin sille miten Nalle Puhin melkein kaikki hahmot on kuin mielisairaalasta karanneita - Nalle Puh nyt on vaan aika kehari, Tikrulla on ADHD, Kani on työnarkomaani ja Ihaa on maanisdepressiivinen. :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 18 Marras 2008 14:46

theia kirjoitti:Nyt sitten kaveri kertoi miten sille oli naurettu, kun se ei ollut tajunnut Nalle Puhissa olleiden kenguruiden yhteyttä.. Kun äitikenguru on Kengu ja sen lapsikenguru on Ruu. No, enpä ollut tajunnut minäkään ennen viime perjantaita... :o :o

:nolo: :nolo:

:moro:

Katos vaan. :virne:
Ei aina voi tajuta!

---

Voi olla, että pitäisi mennä ihmissuhdeilmoon, mutta ei tämä nyt niin suuri asia ole, joten samapa tuo.

Mulla on kaukoihastus. :o:
Olen ihastunut ihan korviani myöten tyyppiin, jonka näen joka viikko, mutta koskaan en ole hänen kanssaan puhunut.
Tai siis olen pari sanaa vaihtanut, jotain höperöä läppää sopertanut. :virne:

Perhosia vatsassa, huminaa korvissa. :sekopää:
Maija

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 18 Marras 2008 14:48

En minäkään tuota Kengu- ja Ruu -juttua ole aikasemmin tajunnut..!

Ja sitäpaitti sen pitäis olla sitten suomeksi Kengu ja Ru, yhdellä uulla :nirppa:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ti 18 Marras 2008 15:01

Sippura kirjoitti:Ja sitäpaitti sen pitäis olla sitten suomeksi Kengu ja Ru, yhdellä uulla

Niinpä. Ei ole kääntäjäkään tajunnut, kun käänsi Roon Ruuksi.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja tiril » Ti 18 Marras 2008 15:25

DarkSide kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Ja sitäpaitti sen pitäis olla sitten suomeksi Kengu ja Ru, yhdellä uulla

Niinpä. Ei ole kääntäjäkään tajunnut, kun käänsi Roon Ruuksi.

Olisin kyllä miekin mieluummin kääntänyt sen Ruuksi, pelkkä Ru kuulostaisi tyhmältä ja taivutettuna vielä tyhmemmältä :virne:
tiril

ViestiKirjoittaja theia » Ti 18 Marras 2008 18:09

mä haluan alkaa hörhöksi. tai no, ei hörhöksi, mutta... haluan opetella meditoimaan, oppia heräämään aina sen verran ajoissa aamulla että ehdin rauhoittaa mieleni ja kehoni meditoimalla. Opetella olemaan ajattelematta negatiivisesti. Jos vaikka saisin elämäni kuntoon ajatusten voimalla? :D

Oh god, tää kuulostaa tosi hörhöltä. Oikeesti.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja heartless » Ti 18 Marras 2008 19:08

Joo, en mäkään oo aiemmin tajunnut tuota Kengu Ruu- juttua. :nolo:

Mulle ei kuulu oikein mitään. Väsyttää vaan. Pitäis joku päivä muistaa mennä apteekkiin ostamaan d-vitamiinia jos se vaikka auttais. Vielä puoltoista tuntia töitäkin jäljellä.. :haukotus:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ti 18 Marras 2008 20:11

Taas yksi onnistunut päivä. Aamulla ensimmäinen asia herätyskellon piipityksen jälkeen oli lukea viesti "ukki on nukkunut pois eilen". Olihan se pitkään sairas, viimeiset vuodet lähes kokonaan sairaalassa enkä edes tuntenut ihmistä, mutta kaikkien läheisten pärjäämisen puolesta on huoli ja suru. Hautajaisiin en pääse, on sen verran lyhyt varoitusaika, ettei työvuorojen järjestely onnistu, ja taas pelkkää päiväreissua ei oikein voi tehdä, kun vaihtoineen ja odotuksineen lentoihin ja ajoon menee vähintään 10 tuntia...

Sataa viidettä päivää putkeen. Tänään vesi muuttui loskaksi, rännäksi, rakeiksi ja joksikin lumennäköiseksi, joka sataa alas terävinä kiteinä ja raapii posket verille. Oli kiva kävellä kotiin.

Lisäksi yöaikainen sairaalassakäynti aiheuttaa kuluja vieläkin. Sain pari viikkoa sitten heti mukaan 25e laskun, taksi otti alennuskuponginkin jälkeen noin 13e ja nyt ropsahti postilaatikkoon reilun kolmenkympin lasku "lääkärin konsultaatiosta ja lääkkeistä". Kävihän lääkäri kysymässä, että mitä kävi ja olenko operaatiota ajatellut. :epäilevä: Tämä siis julkisella puolella! En uskalla edes ajatella, mitä täälläpäin maksaa käynti yksityisellä lääkärillä...
Viimeksi muokannut Outolintu päivämäärä Ti 18 Marras 2008 21:25, muokattu yhteensä 1 kerran
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 18 Marras 2008 20:31

theia kirjoitti: Ihaa on maanisdepressiivinen.

:riips: Missä välissä Ihaa on ollu maaninen? Musta se on vaan depressiivinen.... :hullu:

Tuhlasin pari päivää elämästäni kotosalla. En tehnyt mitään. Ahdistavaa ja aivan /C:stä muutenkin.
Nassussa iho on ihan hirvee, ei kehtaa mennä edes ihmisten ilmoille. Huomenna on pakko. Onneks
nuo tökötit alkaa jo vähän auttaa, pakko kuitenkin meikata huomenna, mitä en mielelläni tekis, että
sais iho kunnolla parantua. No, ei voi mitn..

Huomenna on pakko myös mennä yhteen juttuun, minkä takia jää taas tanssitunti väliin. Ahdistaa
sekin, et oon nyt ollut jo monelta tunnilta pois enkä osaa enää mitään. :( Täytyy alkaa korvaamaan
poissaoloja mahd. pian, ehkä jo torstaina vois...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 18 Marras 2008 21:17

Outolintu. :paijaus:
Paljon jaksamista sinne!
Maija

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 19 Marras 2008 13:16

tiril kirjoitti:Olisin kyllä miekin mieluummin kääntänyt sen Ruuksi, pelkkä Ru kuulostaisi tyhmältä ja taivutettuna vielä tyhmemmältä :virne:

Meinasin sanoa ihan samaa, mutta Tiril ehti ensin. Kyllähän se Ru kuulostaisi ja varsinkin näyttäisi taivutettuna ihan höhlältä.

---

Töitä riittää. Eilen tein 12 tunnin päivän, mutta nyt sitten onkin vähän rauhallisempaa. Työnteon tekee helpommaksi joululauluja soittelevat nettiradiot (kyllä, tiedän että vielä on marraskuu, mutta en malttanut enää odottaa :hullu: ).
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 19 Marras 2008 13:30

Lumikki75 kirjoitti:Työnteon tekee helpommaksi joululauluja soittelevat nettiradiot (kyllä, tiedän että vielä on marraskuu, mutta en malttanut enää odottaa :hullu: ).

Sä asut väärässä kaupungissa. Turku julistautui joskus tohkeissaan joulukaupungiksi ja se näkyy vuosittain aikaisemmin. Viime lauantaina, marraskuun puolivälissä, avattiin joulukatua. Vesisateessa oli katsomassa kourallinen ihmisiä kun lavalla joku orkesteri laulelee ja muutama urpo hyppii tonttupuvussa. Eilen joulukadun valot oikein kauniisti heiluivat syysmyrskyn kourissa. :virne: :läps:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ke 19 Marras 2008 13:30

Minä puolestani söin ensimmäiset joulutortut eilen. :superhymy: En kyllä tiedä onko niiden syömiselle edes mitään aikarajaa. Hyviä olivat kuitenkin.

Muuten olen lueskellut erilaisia kirjoittamista, kääntämistä ja suomen kieltä käsitteleviä kirjoja. Ihan mielenkiintoista. Nykyisin olen tuollaisille asioille paljon vastaanottavaisempi kuin aikaisemmin. Ei ole edelleenkään ollut kauheasti luppoaikaa, kun on niin paljon kaikkea mielenkiintoista luettavaa. Työttömyys olisi edelleenkin kivaa, ellei jo alkaisi ahdistaa ja pelottaa, etten saa töitä ikinä ja että joudun pian pitkäaikaistyöttömäksi... Olisi kiva saada joku työpaikka ihan vaan todistukseksi siitä, että voin saada sellaisen, niin ei tarvitsisi angstata.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 19 Marras 2008 13:49

Galileo kirjoitti:Turku julistautui joskus tohkeissaan joulukaupungiksi ja se näkyy vuosittain aikaisemmin. Viime lauantaina, marraskuun puolivälissä, avattiin joulukatua. Vesisateessa oli katsomassa kourallinen ihmisiä kun lavalla joku orkesteri laulelee ja muutama urpo hyppii tonttupuvussa. Eilen joulukadun valot oikein kauniisti heiluivat syysmyrskyn kourissa. :virne: :läps:

En nähnyt avajaisia, joten kun havaitsin jouluvalojen syttyneen lauantaina, luulin sitä ensin joksikin kokeiluksi. Että kai niitä vaan testataan, että eihän nyt vielä voi. :keijo: Väärin meni. Lisäksi mua hieman häiritsee, että ne ilmeisesti palavat ympärivuorokautisesti, kun aamupäivisinkin valoisan aikaan kirkkahasti loistavat. En muista onko näin ollut aina.

Toisaalta voisin kyllä odottaa joulua, sitä ihan oikeaa joulunaikaa, jolloin voisi ehkä pitää vähän vapaata tästä jatkuvasta työntekemisen tarpeesta.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 20 Marras 2008 00:55

Terveisia tropiikista! :hehei: Cairnsissa on hurjan kuuma, mutta kivaakin on ollut. Bongasin kaupungissa yrityksen nimelta Forde Recruiting :virne:
Tanaan matka jatkuu Melbourneen. Ilmottelen taas joskus.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Triple H » To 20 Marras 2008 13:34

Tän KESÄN viimeinen mökkireissu häämöttää. Kohta vähä grillailua ja verannalla istumista ja ihmettelemistä, että missä on hyönteiset.
Olutta säästämättä.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa