Tillitän nyt tähän jatkoksi, kun ei kukaan mukaan ole saanut nähtävästä mitään aikaiseksi.
Viikonlopusta tuli likilaskuinen pannukakku. Hyviä hetkiä oli, mutta se, jota oli odottanut viikon ja kai Kaverikin, siitä tuli katastrofi.
Miten voi olla, että kaksi ihmistä ei kertakaikkiaan vastakappaleina sovi toisilleen, ei sitten niin millään, vaikka mitä yrittäisi?
Toissa yönä nukuin lisäksi herkkäunisena tosi huonosti, kun Kaveri kuorsasi koko yön. Yöllä oli pakko käydä ottamassa lääkettä, että nukahtaisi,
mutt siitä huolimatta uni oli armottoman huonoa. Aamulla Kaveri heräsi kai aika aikaisin ja laittoi aamupalaa ja kävi herättemässä mua,
mutta en jaksanut nousta heti. Mua yksinkertaisesti väsytti niin v*tusti. Kaveri kysyi, miksen saanut nututuksi, ja sanoin, että hän kuorsasi.
Vastaus oli, että ei hän kuorsaa, että kukaan ei ole ikinä sanonut niin. Ehkä ne "muut" on sitten nukkuneet yhtä raskaasi kuin Kaveri, joka
sanoi, ettei heräsi, vaikka sänky alta vietäisiin. Ja minä herään joka ikiseen risahdukseen. Käytiin sitten mun luona, hoitamassa kisuja ja
otin ne v*itun korvatulpatkin mukaan. Katseltiin siinä boxilta jotain ja hoidettiin kisuja kunnes lähdettin Kaveri luo takaisin.
Ihan kivaa, katottiin jotain typerää, naurattavaa leffaa, juotiin vähän siideriä ja syötiin pikkuiltapalaa. Sitten nukkumaan.
Mulla kävi kauhea rauhoitusrentoutusyrityskierros päällä ja homma lähti ihan mukavasti, mutta lopputulos oli ihan "p**seestä" (no, ei
nyt ihan sananmukaisesti kuitenkaan).
Ehkä siitä kaikesta olisi pitänyt puhua ihan heti, mutta ei vain jaksanut, mua väsytti, mua masensi, mua itketti ja makasin sängyllä
vähän aikaa, kunnes menin vessaan pukemaan yöpuvun päälle ja otin lääkitystä ja menin sänkyyn nukkumaan. Kaveri otti kädestä kiinni,
eikä silä mennyt kuin pari minuuttia kun se oli unessa. Irrotin sitten käden, tungin korvatulpat korviin ja aloin odottaa unta. Tulihan se,
mutta peri kertaa heräsin Kaverin kuorsaukseen. Ne ei onneksi haitanneet niin, koska pääsin uudeleen uneen. Aamulla taas nukuin kai vähän
pitempään, kun Kaveri kävi välillä sängyllä heilumassa (?), mutta ei koskenut mua lainkaan tai sanonut mitään. Nousin istten ylös ja puin ja
aamupala odotti. Oli hiljainen tunnelma. Tv siiinä pauhasi omiaan, mutta yritin olla välittämttä. Syötiin aamupalaa ja sitten luin lehden.
Katsottiin sohvalla jotain luonto-ohjelmaa (semmoista oikeaa) ja lopulta Kaveri pisti käden mun olkapäille. Ohjelman lopttua sanoin, että
voisiko hän viedä mut kotiin, koska mulla on tunne, että haluan olla kotona ihan rauhassa. Kaveri tietenkin suostui. Ajeltiin hiljaisuuden vallitessa
ja kun päästiin kotipihalle, niin Keveri sanoi: Anteeksi. Minä sanoin, ettei hän ole tehnyt mitään väärää. Halasin ja sanoin, että ollaan yhteyksissä.
Näin Kaverista, että hänellä on surkea olo, mutta surkea oli mullakin.
En minä tätä haluaisi näin vähästä luovuttaa, vaan selvittää tilanteen, mutta tänään minusta ei ollut siihen. En vain jaksanut. Halusin olla yksin
ja tehdä jotain muuta. Nyt kirjoittelen tätä ja kuuntelen heviä kuulokkeilla niin isolla, että kaikki muu peittyy sen alle. Kumma, että se helpottaa oloa.
Ehkei tällä palstalla ole aikaisemmin ollult tällaisia avautumista, mutta nyt on enkä aio anteeksi pyydellä. Jos kellään ei ole mitään kommentoitavaa
niin sitten ei. Saa tämän sivuuttaakin. P*askat, srcew down, screw up!