Shay kirjoitti:Mutta meillähän on ilmari, höpsö. [tilt][/tilt]
Jaa. Missä?

Shay kirjoitti:Mutta meillähän on ilmari, höpsö. [tilt][/tilt]

Rackham kirjoitti:Shay kirjoitti:Mutta meillähän on ilmari, höpsö. [tilt][/tilt]
Jaa. Missä?
Shay kirjoitti:Rackham kirjoitti:Shay kirjoitti:Mutta meillähän on ilmari, höpsö. [tilt][/tilt]
Jaa. Missä?
Tuolla etusivun alareunassahan lukee ilmari ja sieltä sinne pääsee. [tilt][/tilt]

Eli siis niitä kimaltavia juttuja, mitä kvartseja ne on. Kaikilla täteillä ja pissiksillä on niitä heppatavaroissa. Kumpaankohan ryhmään ite kuulun 

puolikarkea kirjoitti: Niin ja yritän ensimmäistä kertaa eläessäni tehdä sorbettia. Persikkamöhjä on ollut pakkasessa jo monta tuntia, mutta silti se on osittain sulaa. Jäätyis jo, ettei tarttis valvoa yötä sorbetin koostumusta vahtien.

Kuolo kirjoitti:Miten miusta tuntuu, että ne on vielä siun nisät, jotka telkkaria kohti sojottaa
Yksinäisinä koti-iltoina Dr.Phil on oiva kaveri [gay][/gay]

Rulla kirjoitti:Mähän urputin vanhalla fordella painajaishäistä ja -polttareista, joissa mitään ei
saanut tehdä. No se morsiamen, nyk. vaimon, valitus jatkuu EDELLEEN.
Vaikka juhlat on juhlittu, niin edelleen entinen juhlakalu kehtaa valittaa ja huomautella
siitä mitä on tehty, miten on tehty ja etenkin siitä mitä ei ole tehty. Järki lähtee
moisen kanssa, mutta onneksi en ihan viikottain ole edes tekemisissä. Miten
kukaan edes kehtaa?! Toiset tekivät minkä pystyivät, koettivat ottaa kaikki
toiveet huomioon aikaa ja vaivaa uhraamatta. Että pistää vihaksi moinen kiittämättömyys.
Mutta listalla on myös positiivista ilmoiteltavaa. Turun keskustassa on viimeinkin
kahvila, joka aukeaa jo 7.30!Olkoonkin vaan Wayne's, mutta sieltä
saa aamulattea! Croissanteja! Ihanmitävaankahvia! Kahvia!
Tiedätte, mistä mut tulee tavoittamaan kesäaamuisin.
puolikarkea kirjoitti:Miulla on jostain syystä parina viime päivänä mennyt Lyyra ja Aurora B. sekaisin. Vähän väliä yllätyn, kun viestien kirjoittaja onkin se toinen, joksi kuvittelin.

wooper kirjoitti:Yökukkumisen takia en kykene aamulla operoimaan kahvinkeittimen kanssa kotioloissa
pampula kirjoitti:
Jätettiin tuo telkkarin kahtelu analogisen ajan päättyessä, mutta pian meille tulee digiboksi - jalkapallon MM-kisojen takia. Tosin tässä vaiheessa lainaboksi, sillä raksu väittää, että kykenee pystyvänsä luopumaan siitä taas kisojen jälkeen....

Lyyra kirjoitti:Jostain syystä olen aina tuntenut oloni puolinäkymättömäksi fordella. Se johtuu ehkä siitä, etten itse ole oikein vieläkään oppinut yhdistämään kirjoittajaa ja kirjoitusta kuin ehkä parissa hassussa tapauksessa.

Galileo kirjoitti:Radiosta tuli Meat Loafin keikan mainos. 49 euroa lippu. Onko jäähallilla numeroidut paikat, vai kenttä ja penkit erikseen vai miten se toimii?

Gluu kirjoitti:Itse ajattelin yrittää suunnata kentälle. Ei se lihamureke ole mitään virkamiesrokkia jota istuskellen kuunnellaan.

Galileo kirjoitti:Gluu kirjoitti:Itse ajattelin yrittää suunnata kentälle. Ei se lihamureke ole mitään virkamiesrokkia jota istuskellen kuunnellaan.
Kenttä it is!![]()
Mutta olisi hyvä olla penkki lähellä kun tulee Paradise by the dashboard light ja polvet menee munanuudeliksi.
puolikarkea kirjoitti:Miulla on jostain syystä parina viime päivänä mennyt Lyyra ja Aurora B. sekaisin.
Jahka tulen tutuksi uuteen hyniöintitavan kanssa, niin meidän kirjoitukset erottaa sitten ainakin siitä, että mun viesteissä on läjäpäin hymiötä 
Gluu kirjoitti:omgomgomg![]()
![]()
Näin kaupassa BB-Kaarlon!
Mutta tämä on vain lueskelua.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa