Jos kaveri puhelimessa kysyy "mitä teet tänään?" niin miksei kukaan kertonu mulle että
oikea vastaus tällasessa tilanteessa on "jotain hyvin tärkeää, top secret, täytyy mennä moimoi"!
Mut puhuttiin kolmessa sekunnissa ympäri keilaamaan ja se tietää kaljaa ja ties mitä
eikä huvita mikään noista, mutta manipuloimalla ja syyllistämällä mut on helppo saada
seuraksi. Reiluja frendejä mullakin, varsinkin kun kehtasi vielä valehdella siitä, keitä
muita on tulossa. Varmaan saadaan kaksistaan keilata se kaks tuntia.

Hajottaa.... Seurakunnat kuulemma järjestää niitä hiljaisuusretriittejä. Oisko tietoa,
kuka järjestää uskonnottomille sellasia? Mul sekoo lanttu aivan kohta...

. Valitettavasti se mökki on semmoisessa paikassa johon minun on vähän vaikea lähteä tällä hetkellä, kun eihän minulla ole autoa saati sitten ajokorttia. Joten se siitä. Mutta oli puhetta että huomenna nähdään, jos se vaan on taas kaupungissa. Olisi jo huominen
.
Ensi kuussa voisin tosiaan 

Mukava päivä oli joka tapauksessa.
Olo on aika sekopäinen. Nukuin viime yönä alle neljä tuntia, enkä saanut nukuttua päiväunia vaikka yritinkin. En vain saanut millään nukuttua, kun unirytmi on taas viikonlopun jäljiltä päin peetä. Viimeisen kerran katsoin kelloa 3.15 ja herätys oli jo 7.00. Olo on yllättävän pirteä. No, eiköhän silmät ala taas lupsia, kun avaan taas kirjan opiskellakseni. 
Piinaviikko.