Plei kirjoitti:
Suosittelen tutustumista. Mulle tuo on ollut koko alkutalven ehdoton hyvä tuulen levy.
Hyvä tietää!
Jatkan tutustumista. Tai siis yritän tutustua siihen paremmin. Enkä tiedäenää mitä selitän.

Plei kirjoitti:
Suosittelen tutustumista. Mulle tuo on ollut koko alkutalven ehdoton hyvä tuulen levy.
Jatkan tutustumista. Tai siis yritän tutustua siihen paremmin. Enkä tiedä

)? Kiitän etukäteen jos joku viitsii vaivautua.shaana kirjoitti:Mistäs kannattaisi aloittaa syvällisempi tutustuminen Mötikkään elis Mötley Crue -nimeä kantavaan pumppuun (olettekohan koskaan kuulletkaan..)?

) Herskadiary luettavaksi -listalla, eli noita musiikillisia vinkkejä kaipailinkin, apaut vain hitit tiedossa ja muistissa. Jesh, tängjuu! 

Teininä olin ihan fani, ja kasetit ja levyt Dr. Feelgoodiin asti on kyllä hinkattu alusta loppuun ja lopusta alkuun tuhannen kertaa. Silloin upposi paremmin tiipetin mainitsemat Girls x3 ja Dr, jotka ovat paljon... "kevyempiä" ja menevämpiä kuin alkupään tuotannon levyt. Aikain saatossa olen kuitenkin oppinut arvostamaan alkupään tuotantoa enempi, Shout At The Devil lämmittää ehken eniten. Mikään Mötleyn alpumi ei munsta ole täydellisen hyvä, vaan jokaisessa on erinomaisen hyvää ja erinomaisen huonoa tsipaletta, ja pari siitä väliltä. Tuon paremmin en osaa arvostella, sori vaan 

Sippura kirjoitti:
Itselleni uutta musiikkia. Kuulin reilu viikko sitten radiosta Stairway to Heavenin, eikä
se suostunut lähtemään päästä. Tästä tuplalevystä (+ kylkiäisenä tulleesta dvd:stä) lie-
nee hyvä aloittaa tutustuminen bändin musiikkiin.

,
,
& 
Room Service oli hienoinen pettymys, joten 

) sellaiselta levyltä, johon voisin tykästyä. 

Suvi kirjoitti:
Belle And Sebastian - The BBC Sessions
Ei kai huonoin mahdollinen levy aloittaa ko. bändiin tutustuminen. Täytyy jossain vaiheessa testata bändin studiolevyjäkin.
. Comet Gain - Realistes on indierokkiklassikkokamaa, alusta loppuun. Vähän punkahtava DIY meininki, poppikoukkuja kaikille ja särisevät kitarat.

Creaturesilta on ollut aika hankala löytää levyjä, mutta onneksi nyt onnistuin hankkimaan Anima animuksenkin kokoelmiini. Kuuntelin aamulla pariin otteeseen, eikä kuulostanut yhtään hullummalta. Hieman tasaisemman kuuloinen kokonaisuus kuin Boomerang, joka on myös aivan loistava. Bansheesin Down side up oli kallis, mutta taatusti hintansa väärti. Neljä levyllistä b-puolia ja harvinaisuuksia, ei malta odottaa että pääsee luukuttamaan. 

Jim Steinman - Bad for Good

Avantgarde lienee avainsana. 

).. Tänään meinasin ostaa Amy Winehousen Back to Blackin, mutta järki tuli onneksi ajoissa matkaan..Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa