"Laskettelijat palelivat pakkasessa - Pisimmillään hississä oli ihmisiä puolitoista tuntia"

Jorssi kirjoitti:13-vuotias lähetti 15 000 tekstaria kuukaudessa - katso video
Pakko nähä toi video, pakko, pakko, pakko...
Onko tuommoisia olemassa?Hah! Halusinkin päästä johonkin avautumaan tästä. Lähinnä pojasta ja sen äidistä tosin.Emeritus kirjoitti:No entäs tämä?
Koulupoika otti ylimääräisen kalapuikon - Koulu kutsui poliisit
Siis oikeesti, yhdestä kalapuikosta saanut alkunsa moinen häsmäkkä?![]()
Ja toiseksi, mitä pelleilyä tuo on olevinaan, kolme kalapuikkoa per annos?! Köyhää.
Ajatelkaa edes kasvavia nuoria, miksei kukaan ajattele kasvavia nuoria...
Mutta toisaalta, jannun oma vika kun jäi kiinni. Ylimääräisten kalapuikkojen ja vastaavien hyödykkeiden naamiointi annokseen on taitolaji.
Emilia kirjoitti:Omia yläasteaikoja muistellen ja mitä nykyisestä menosta oon kuullu ja lukenu, ni pahemmaks vaan menee. Mahtaa olla maailman hirvein duunipaikka, olla yläasteella töissä.... :/
Jos mulla oli hirveää koulussa, vaikken suoranaisesti kiusattuna ollutkaan ja kärsin vielä tahtomattani niistä ajoista, niin juttuja kuunnellessä käy kyllä niin sääliksi ylä-asteikäisiä "kilttejä" ihmisiä.

Emilia kirjoitti:Sitäkin täytyy kyl ihmetellä, miten ei muka kolmesta palastakin (yht. noin 450g kalaa!)

shaana kirjoitti:Vantaankosken koululla sattuu ja tapahtuu taas.
Iltasanomien juttu löytyy täältä, kun taas Iltalehti tietää, että kyseessä oli jälleen samainen kaveri, joka aiheutti kalapuikkokohun.

shaana kirjoitti:Iltalehti tietää, että kyseessä oli jälleen samainen kaveri, joka aiheutti kalapuikkokohun.
Kalapuikkokohu kertoi pojalle että sillon mahollisuus päästä julkisuuteen "Mä oon julkkis" kuului nimittäin varmasti jo tuon kalapuikon jälkeen sanastoon ja kun sitten onnistuttiin uudestaan, niin mitä sitä toimivaa kaavaa muuttamaan...Kuolo kirjoitti:Tää kertoo kyl aika paljon siitä, kuinka hukassa koulu on. Oikeesti mihin tää maailma oikeen on menny kun aseen muotoinen sytkäri voi aiheuttaa jotain tämmöstä. Koulu evakuoitu ja poliisi kutsuttu paikalle kun tyyppi on esitelly sytkäriä kavereilleen.
LazyBastard kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Tää kertoo kyl aika paljon siitä, kuinka hukassa koulu on. Oikeesti mihin tää maailma oikeen on menny kun aseen muotoinen sytkäri voi aiheuttaa jotain tämmöstä. Koulu evakuoitu ja poliisi kutsuttu paikalle kun tyyppi on esitelly sytkäriä kavereilleen.
Itseasiassa tämän uutisoinnin perusteella ei voi päätellä mitään itse tilanteesta ja siitä, millainen sytkäri on ollut kyseessä. Niitä kun saa netistä tilaamalla ihan aidon pistoolin näköisinäkin.

YLE
Oppilaan nähtiin osoittelevan käsiaseeksi epäillyllä esineellä koulun ala-aulassa. Asiasta kerrottiin rehtorille, joka kutsui paikalle poliisin.
Koska aseen aitoudesta ei ollut varmaa tietoa, poliisi evakuoi koulun. Paikalle saapui kymmenen poliisipartiota Vantaalta ja Helsingistä.
Osoittelija tavoitettiin melko pikaisesti ja aseeksi luultu esine osoittautui käsiaseen malliseksi sytyttimeksi.
Yabba kirjoitti:LazyBastard kirjoitti:YLE
Oppilaan nähtiin osoittelevan käsiaseeksi epäillyllä esineellä koulun ala-aulassa. Asiasta kerrottiin rehtorille, joka kutsui paikalle poliisin.
Koska aseen aitoudesta ei ollut varmaa tietoa, poliisi evakuoi koulun. Paikalle saapui kymmenen poliisipartiota Vantaalta ja Helsingistä.
Osoittelija tavoitettiin melko pikaisesti ja aseeksi luultu esine osoittautui käsiaseen malliseksi sytyttimeksi.
Eli käytännössä tuo oikeastaan oli täysin oikea reaktio tuohon tilanteeseen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa