Jorssi kirjoitti:Meidän taloyhtiön hallitus on pienissä päissään (varmaan päissään

) päättäny, että talon alaovi pidetään aina lukittuna. Ja summereita ei siis ole.
Meillä on noin. Teillä päin ei varmaan oo niin iso ongelma mutta tässä meiän getossa on vaan hyvä, ettei rappuun pääse kuka vaan. Kaikenmaailman spurgua ja narkkaria saisi aamuisin potkia tieltään.... yh...

Mun mielestä on aika pieni vaiva käydä kaverille avaamassa ovi tai heittää avain ikkunasta tommosen vuoksi. Tai sitten mulla käy tosi harvoin kavereita kylässä, koska en näe sitä suurena vaivana.

(Ja kyllä meille posti ja mainokset jaetaan ihan normaalisti, kai noilla jakajilla joku ylkkäri on..)
Aattelin, että tänään nukkuisin pitkään, kun on vapaapäivä ja kaikkea. Heräsin 7:19 siihen, että yläkerran kämpässä asennettiin lattiaa (äänistä ja paukkeesta päätellen). Great. Kämppis oli käyny vähän napisemassa, joten remppaäijä sääli meitä puoli kymmeneen asti. Luovutin ja siirryin sohvalle kattelemaan Pelinaisten kakkostuottaria. Pieni zombifiilis ollut koko päivän....
Olen muuten virallisesti kyllästynyt vonkausviesteihin ja puheluihin. En tiedä, mikä mussa on semmosta, että miehet luulevat mun olevan kiinnostunut heistä puoli kolmen ja viiden välillä pe-la/ la-su öinä.

En käsittänyt tuossa uutena vuonnakaan, kun kesäromanssi halusi mut niiden kanssa jatkoille, vaikkei olla oltu puoleen vuoteen missään tekemisissä ja tyypillä on tyttöystävä toisella mantereella venaamassa. Haistakoon ne kaikki apinat pitkät.. Mur.