Nykyistä puhelintani ei löydy Nokian sivulta uusista eikä vanhoista puhelimista. Ihan kelvollinen liukukannellinen kamerapuhelin se on, ei ole mennyt parissa-kolmessa vuodessa miksikään. Liukukansi on paras keksintö ikinä, ainakin jos on kaltaiseni huithapeli joka unohtaa laittaa näppäinlukon päälle kuitenkin. Tulee myös jotenkin pätevä olo, kun puhelun voi lopettaa napsauttamalla liukukannen kiinni.
Tällä puhelimella mennään helposti vielä seuraavatkin pari vuotta ellei pidempään. Tätä ennen minulla on ollut peruskapulat 5110 ja 3330, molemmat useamman vuoden kerralla. En ole ollut ikinä kauhean hyvä noiden mallinumeroiden kanssa, enkä myöskään tiedä nykyisen puhelimeni mallinumeroa. Varsinkin vuosituhannen vaihteessa kaikki tuntuivat silti olettavan, että muut lukevat päivät pitkät Nokian esitteitä tai sitten muuten vaan tuntevat kaikki Nokian puhelinten mallit ulkoa. Onneksi nykyään eri malleja on niin paljon, ettei ole kenenkään kansalaisvelvollisuus tuntea niitä!

Oi niitä teiniaikoja ja perjantai-iltoja, kun etsittiin ympäri kaupunkia toimivaa puhelinkioskia, jotta voitiin soittaa joku hakemaan meidät kotiin.
), kolmas oli
Ihmettelen, miten tyypit raahaa puhelinta JOKA PAIKKAAN mukaan. Mieskin ottaa kännykän mukaan saunan pukuhuoneeseen, lenkille, hiihtämään jne. En minä jaksa. Lenkillekin otan mukaan vain avaimet. 

Me ollaan otettu tavaksi lähettää viestin perään, jos soitetaan, mutta toinen ei vastaa. Oli sitten tärkeää asiaa tai ei. Mun mielestä on ihan kiva tietää, onko kiire soittaa takaisin, vai soittaako takaisin päivän, parin päästä vaihtaakseen kuulumisia rauhassa ja ajan kanssa.