Ei töitten jälkeen mihinkään pysty lähtemään. Ainakaan, jos on ollut kuukauden käymättä töissä. Lihaksia särkee ihan julmetusti.
Niinpä mun täytyy juoda lisää. Ja mulla on ikävä kavereita, mutten jotenkin kehtaa soittaa kellekään. Jos niillä on vaikka parempaa tekemistä. Omituinen asenne, joo.Vanilla kirjoitti:Ja mulla on ikävä kavereita, mutten jotenkin kehtaa soittaa kellekään. Jos niillä on vaikka parempaa tekemistä. Omituinen asenne, joo.

Ja siskokin. Harmi. ettei veljeni jaksanut tulla mukaan.
Bileet vähän venähti, mutta saavuin kotiin. Ja avasin vielä pä silmäni vain muutama minuuttib ennen omaa pysäkkiäni.
Kännisen tiiri (tai sis tuuri) on paras tuuri. Odotan kauhulla ktulebvaa krapulaa.
Kumituis olis nyt niin kova sana...
hik
p: hik tämän kanssa. hik
. Yritän tässä syödä ja juoda(alkoholitonta) ettei huomenna olis rapula. Haluan huomenna olla skarppina kun oli puhetta että menen siskon ja sen miehen luokse istumaan iltaa, sinne tulee varmaan muitakin ja illalla baariin ja nään Miestä. Voispa ajassa siirtyä suoraan huomiseen, mua ei yhtään kiinnosta mennä nyt nukkumaan ja jumitella kämpillä huomista aamua/päivää ennenku pääsee taas ihmisiä näkemään.
Kavereiden kanssa juhlistettiin kohta alkavaa (tosin osalla jo alkanutta) jarjoittelua. Fiksuna tyttöna ajattelin, että voin ottaa skumppapullon mujkaani (aikoja sitten olleissa tupareissani sain lahjaksi), kun kyllä se saadaan porukalla juotua,. Kakkan marjat. Yksi Kavereista joi yhden puolikkaan lasillisen ja loput jäi mulle. Ihan kaikkea en tosin jounut. Mutta silti tuli aikalailla humalainen olo. :kiejo: eiku 
marenkienkeli kirjoitti:Kännikeijo täällä, hei!
. Piti lähtee kaverin kanssa kahville, mutta päädyttiinkin kaljalle. Kivaa oli nähdä sitä kaveria pitkästä aikaa, harvassa on nykyään ne kerrat kun nähdään. Näin hilpeissä ja hyvissä fiiliksissä ei huvittaisi yhtään mennä nukkumaan. Toisaalta mikäs tässä ollessa kun on lomaa ja aamuheääminenkin on vain omasta jaksamisesta kiinni. Muutamat kouluhommat pitäs ens viikoksi kirjottaa, mutta en jaksa ressata niitä nyt.damn kirjoitti:Näin hilpeissä ja hyvissä fiiliksissä ei huvittaisi yhtään mennä nukkumaan. Toisaalta mikäs tässä ollessa kun on lomaa ja aamuheääminenkin on vain omasta jaksamisesta kiinni.
Mutta kai se on pakko mennä nukkumaan, kun huomenna pitäis kjaksaa aamupäivästä lähteä' kohti kotikotia. Mutta onneksi ei ole mikään suuri pakko herätä. Ainahan sitä lähtöä voi siirtää. 
hilpeä fiilis.
Joskus vaan menee hermot tiettyjen ihmistrn knaasa.
Vajaa viikko harjoittelua takana ja arvatkaa mitä. Olen puikkuinsen k'nnissä.
Muttakunmuttakun kaverilla oli tiketit Sports academyyn (miten se oikeen taipuu?) ja sillä sai ruokaa ha juomaa. Eli ilmaisen juoman voimin sain nousuhumalan aikaiseksi.
Siinämeni se tipaton kuukausi. Kesti se sientään 2 viikkoa ja 2 päivää.
Ennätys sitten elokuun.
Aika pelottavaa sinäänsä. :känniääliöleimaotsaankiitos:
Puoli pulloa ei tosin riitä kännikerhoon.

Eilinen meni melkoisessa hurmoksessa, kiitos PMMP:n keikan. Tänään oli tarkoitus krapuloida, mutta penteleen kaverit sai suostuteltua pahuuden teille. Taas mennääN!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa