kännikeijottelua iltojen ratoksi

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Emilia » La 24 Tammi 2009 01:18

Otin yhden neuvoa-antavan. Neuvoi nukkumaan.
Ei perjantaisin pysty mihkään lähtemään. Varsinkaan treenien jälkeen.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Vanilla » La 24 Tammi 2009 23:08

Vähän sama fiilis kuin Emilialla eilen, mutta eri syystä :pepsodent: Ei töitten jälkeen mihinkään pysty lähtemään. Ainakaan, jos on ollut kuukauden käymättä töissä. Lihaksia särkee ihan julmetusti.

Olen juonut puolitoista lasillista punaviiniä. En vielä pääse nukkumaan, koska heppu pelaa kavereidensa kanssa pokeria meidän keittiössä. :epäilevä: Niinpä mun täytyy juoda lisää. Ja mulla on ikävä kavereita, mutten jotenkin kehtaa soittaa kellekään. Jos niillä on vaikka parempaa tekemistä. Omituinen asenne, joo.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 24 Tammi 2009 23:34

Vanilla kirjoitti:Ja mulla on ikävä kavereita, mutten jotenkin kehtaa soittaa kellekään. Jos niillä on vaikka parempaa tekemistä. Omituinen asenne, joo.

Ihan normaali asenne. En minäkään koskaan soita kellekään juuri tuon takia. Ei sen ehkä pitäis olla normaali asenne, mutta minkäs teet..

Ja mulla ei pitäis olla asiaa tähän ketjuun.. :moro:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja sybe » La 24 Tammi 2009 23:43

Olen nautinut kaksi olusta.En ole kännissä, tosin oluet on olleet pintti kokoa, eli hitusen yli litrahan sitä on hulahtanut (hui!). Takana on 5 raskasta treeni päivää.Olen huhkinut punttisalilla ja tehnyt yli 2h mittaisia juoksulenkkejä per kerta. Tuntuu että olut meni heti huiviin. Vastasin pariin ketjuun, on kai paree kuitenkin kirjoitella tänne,kuin suoltaa ot:tä muihin aiheisiin. Huomenna laskettelemaan.Nyt nukkumaan.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 25 Tammi 2009 06:00

Minulla on maailman ihanimmat serkut. :sydän: Ja siskokin. Harmi. ettei veljeni jaksanut tulla mukaan.
En tiedä mitä tekisin ilman heitä.:sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 01 Helmi 2009 00:01

Hik...
Pieni tissuttelu pitää nätävästi aloittaa ko 150.00 jotta on juhlinta ole ennen baariin lähtemistä.
Eli ei niopeaa pikaista hulamaa vaan hiljalleen päätäyteen :cool:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Fantsu » Su 01 Helmi 2009 02:22

Jou jou jou! Punaviinin jälkeen matka jatkuu kylmällä minttukaakaolla. NAM! Kohta maate.
Fantsu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 01 Helmi 2009 09:14

Kännikeijolainen ilmoittaautuu t. :friikki: Bileet vähän venähti, mutta saavuin kotiin. Ja avasin vielä pä silmäni vain muutama minuuttib ennen omaa pysäkkiäni. :superhymy: Kännisen tiiri (tai sis tuuri) on paras tuuri. Odotan kauhulla ktulebvaa krapulaa. :( Kumituis olis nyt niin kova sana...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja heartless » To 05 Helmi 2009 01:51

Viikonloput on kyllä amatöörien puuhasteliua. Olitn tänään olusilla kavgierin kanssa ja siellä oli vaikka ja minkänäköisiä tyyppejä liikenteessä. Niitä, joitka ottavat vähän ammattimaisemmin, saatiin nauttia todella taidokkaisrta karaoke- esityksistä. On se viidestoista yö vaan kaunnis kun se esitetään noin kolmen promillen humalassa. :kailotus:

Kotivmatkalla vastaaN käveli intiaaniksi pukeutunut tyyppi. Se oli kauni s näky.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 01 Maalis 2009 04:21

Hik...
Alkaa tänä hik...
hikka jo piiikkaisehikn ärsyttämähikän...
:epäilevä: hik
:pp: hik tämän kanssa. hik
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 07 Maalis 2009 00:22

Perjantaita tässä maistellaan. Kaikki chattiin dokaamaan!!!! :hehei:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » La 07 Maalis 2009 03:44

Iltaaa. Pääsin juuri baarista kottiin jonkun kaverin kaverin kyydillä. Eipähän tarvinnut kävellä. Oli oikein mukavaa siskon kanssa istuskella iltaa ja pelailla, loppuillasta siinä oli sitten muitakin. Migreenikin hävisi kun pääsi pois kämpiltöä maalin kärystä ja sai juomista :virnu: . Yritän tässä syödä ja juoda(alkoholitonta) ettei huomenna olis rapula. Haluan huomenna olla skarppina kun oli puhetta että menen siskon ja sen miehen luokse istumaan iltaa, sinne tulee varmaan muitakin ja illalla baariin ja nään Miestä. Voispa ajassa siirtyä suoraan huomiseen, mua ei yhtään kiinnosta mennä nyt nukkumaan ja jumitella kämpillä huomista aamua/päivää ennenku pääsee taas ihmisiä näkemään.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 11 Maalis 2009 00:23

Kännikeijo täällä, hei! :hei: Kavereiden kanssa juhlistettiin kohta alkavaa (tosin osalla jo alkanutta) jarjoittelua. Fiksuna tyttöna ajattelin, että voin ottaa skumppapullon mujkaani (aikoja sitten olleissa tupareissani sain lahjaksi), kun kyllä se saadaan porukalla juotua,. Kakkan marjat. Yksi Kavereista joi yhden puolikkaan lasillisen ja loput jäi mulle. Ihan kaikkea en tosin jounut. Mutta silti tuli aikalailla humalainen olo. :kiejo: eiku :keijo:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » Ke 11 Maalis 2009 00:39

marenkienkeli kirjoitti:Kännikeijo täällä, hei! :hei:

Toinen kännikeijo täällä heij :hei: . Piti lähtee kaverin kanssa kahville, mutta päädyttiinkin kaljalle. Kivaa oli nähdä sitä kaveria pitkästä aikaa, harvassa on nykyään ne kerrat kun nähdään. Näin hilpeissä ja hyvissä fiiliksissä ei huvittaisi yhtään mennä nukkumaan. Toisaalta mikäs tässä ollessa kun on lomaa ja aamuheääminenkin on vain omasta jaksamisesta kiinni. Muutamat kouluhommat pitäs ens viikoksi kirjottaa, mutta en jaksa ressata niitä nyt.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 11 Maalis 2009 00:51

damn kirjoitti:Näin hilpeissä ja hyvissä fiiliksissä ei huvittaisi yhtään mennä nukkumaan. Toisaalta mikäs tässä ollessa kun on lomaa ja aamuheääminenkin on vain omasta jaksamisesta kiinni.

Nukkumaan ei tosiaan huvittaus mennä. No, oishan tuolla keittiössä noin 3,5 dl Suomiviinaa ja 5 litraa kossua. :tilt: Mutta kai se on pakko mennä nukkumaan, kun huomenna pitäis kjaksaa aamupäivästä lähteä' kohti kotikotia. Mutta onneksi ei ole mikään suuri pakko herätä. Ainahan sitä lähtöä voi siirtää. :keijo:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » La 21 Maalis 2009 20:50

kolmatta punkkulasillista juon. samalla yritän saada juopotteluseuraa paikallisesta ystävästä ja saada jotain tolkkua noihin matkakuviin. :D hilpeä fiilis.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 22 Maalis 2009 02:55

Juu.
Alkaa tuntumaan, että naama on sellainen yleinen erehdys. :epäilevä:
Useasti baarissa tulee yksi tai useampikin ihminen puhumaan luullen minua joksikin toiseksi henkilöksi.
Tänäänkin vain kolme sellaista 50+ v. henkilöä luuli minua joksikin toiseksi.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 29 Maalis 2009 04:43

:kiroilu: Joskus vaan menee hermot tiettyjen ihmistrn knaasa.

Suurimmaksi osaksi li kuitenkij kavaaa. Ei backsapesea . Ylepä:Enkä ole eses niin humalassa, kuin tmä kirjoutis ainata kuvama. JUtaa nyt nukkumaan.

Mianainsin kirota tietyn ryhmsn imhimistiä alimpaan helbettiiin, murtta kun pääso kotiin ja rauhoittuimsann , se heöpotti kummasti k

En jaksa enää olla vaihenne keneöelää.

llta olu suurinmmalta oin onnisinunut :suprhymy:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 06 Huhti 2009 21:53

"Kun harjoittelu alkaa, ei varmaankaan oo kovin usein oltua viikolla kännissä." :epäilevä: Vajaa viikko harjoittelua takana ja arvatkaa mitä. Olen puikkuinsen k'nnissä. :keijo: Muttakunmuttakun kaverilla oli tiketit Sports academyyn (miten se oikeen taipuu?) ja sillä sai ruokaa ha juomaa. Eli ilmaisen juoman voimin sain nousuhumalan aikaiseksi. :D Siinämeni se tipaton kuukausi. Kesti se sientään 2 viikkoa ja 2 päivää. :keijo: Ennätys sitten elokuun. :p Aika pelottavaa sinäänsä. :känniääliöleimaotsaankiitos:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 10 Huhti 2009 23:08

No niin, pysyn pääsiäisen ajan dokaussuunnittelmassani ja korkkasin viinipullon. Taustatukea pitkäänperjantaihin ja (<- turha "ja") antaa Yle Yksi 1.

Chin chin. :p
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 10 Huhti 2009 23:17

Viiniä täälläkin :) Puoli pulloa ei tosin riitä kännikerhoon.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 13 Huhti 2009 04:32

Olen tylsä ja vanha. :ikäkriisi: :huoh:

Muuten ihan jees.

Tuli kotin kävellessä kaikenlaisia ajatuksia mieleen, mutta ehkä säästän ne siihen kun olen selvinpäin. (Silloin en tosin muisya niitä mutta haitanneeko tuo: ;P9o) :P :p
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 17 Huhti 2009 23:58

Punkku lähenee loppaua. Löysin youtubevideoita ja sitä kautta lapsuuden hitit. Matkat mummolaan kun autoradiorsta kajalhtaa Leevi and the leavingsin uzbekistanialainen morsian. Nyt sitten luukutetaan Janne Hurmetta, Meiju Suvasta, Leeviä ja fiilistellään. Onm uuten hyuvää punkkua :pepsodent:

Huultesi ääretön hellyys sai mut kiihtymään, sun rajuutes kerran mun vei, en tyydy vähempään, kyynelistä on tyynyni tää märkä, kestä mä en enempää :kailotus:

Yläkerta varmaan kiittää... :pepsodent:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja friikkis » La 18 Huhti 2009 18:23

Punkku auttaa krapulaan! :D Eilinen meni melkoisessa hurmoksessa, kiitos PMMP:n keikan. Tänään oli tarkoitus krapuloida, mutta penteleen kaverit sai suostuteltua pahuuden teille. Taas mennääN!
friikkis

ViestiKirjoittaja elegia » La 18 Huhti 2009 21:44

Odottelen PMMP:n keikkaa. Mutta koska tilaisuus oli loppuunmyyty ja omistan kaveripiirin, jossa muita ei heidän musiikkinsa kiinnosta, joudun menemään yksin keille. :(
Keskenäni myös saan aloitella. Tässä vähän olutta olen maistellut.
Mietin osko rahaa paitaan vai kaljaan keikkapaikalla. Onkohan niillä ees paitoja mukana...
elegia

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa