).
No nythän tuo kohtaus sitten nähtiin. Ei noita jaksoja ole kai sitä yhtä jo mainittua lukuunottamatta pätkitty. Mä kyllä tykkään tästä nyky-ER:stäkin. Morris on tosiaan noussu munkin ehdottomaks suosikkihahmoks ja Abbya en jaksa enää ollenkaan. Toivottavasti vähän paranee Abbyn juonikuviotkin nyt kun Luka tuli takas.TIRC kirjoitti:Mua hämää taas kerran se, mistä vanhalla fordellakin puhuttiin eli maikkarin omavaltainen jaksojen katkominen/lyhentäminen. Maikkarilla näin jokunen viikko sitten sellaisen tiiserin, jossa Abby nappaa jääkaapista vodkapullon. Noh, en mä tuollaista pätkää vaan ole nähnyt, vain sen punkkupullon kumoamisen. Harmittaa, jos/kun jää oikeesti joitain "oleellisia" pätkiä näkemättä. Abbyn kuvioita olen muutenkin aina tykännyt seurata, joten hieman ylireagointiakin tässä voi olla. :lol:
Emilia kirjoitti:Tulee varmaan ero, kun Lukalle paljastuu Abbyn ryypiskely ja varmaan selviää myös Morettin kanssa sähläys.
Lumikki75 kirjoitti:Mulla ei ole Jorssin tapaan ollut valittamista näistä uusista jaksoista. Kaipaan edelleen
Mark Greeneä ja Doug Rossia, mutta siitä huolimatta tuota katselen tosi mielelläni.

)
Missasin myös Greenen kuolemisjakson, mikä harmittaa, kun se on yksi tv-historian parhaista ja ehkä koskettavin jakso ikinä. Ei nyt jotenkin oo jaksanut näitä uusia katsoa. Oikein odotan, että House jo alkaisi, vaikka sitten ei tulekaan enää ER ollenkaan.Emilia kirjoitti:Missasin myös Greenen kuolemisjakson, mikä harmittaa, kun se on yksi tv-historian parhaista ja ehkä koskettavin jakso ikinä.
niin sain napattua ne kaikki kolme viimeistä jaksoa Markiin liittyen, jotka ylipäänsä toivoin edes näkeväni joskus uudestaan: jakson hänen vikasta päivästä työpaikallaan ja jakson, jossa Carter lukee Markin kirjeen, missä on Elisabethin lisäämät rivit Markin kuolemasta sekä tämän kuolemisjakson.
Emilia kirjoitti:Niin, meni nyt taas vähän ohi, mutta kuka siinä ambulanssissa räjähti?

Emilia kirjoitti:On kyllä just niin tyypillinen kauden päätös.. Keksisivät joskus jotain kivaa.

Kunnon lattian rummutus jaloilla ja hengen haukkominen. Ei sitä voi kunnolla kuvailla. Hauskaa se kuitenkin on.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa