Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 09 Tammi 2009 11:40

Mullakin olis joululahjaksi saatu lahjakortti kasvohoitoon, voisikin olla kiva
hemmotella nassua nyt kun pakkaset on korvistaneet naaman ihan karme-
aan kuntoon.

Muutenkin hemmottelu tulis nyt tarpeeseen, on meinaan sen verran naisvai-
vaa päällä - eilen otsikkoon ilmestynyt megafinnin alku on turvottanut otsaa
niin, että toinen silmä oli aamulla puoliksi umpeen turvonnut :friikki: Sen lisäksi
vatsanseutu on aivan jumissa ilmeisesti kierron puolivälin ja ovulaation kun-
niaksi, eikä oikein mikään asento tunnu hyvältä, vähiten käveleminen. Kyllä
mä nyt menkkakivut ymmärrän, mutta että ovulaatiostakin täytyy kärsiä!

Eli siis sen lisäksi että näytän ihan Notredamen kellonsoittajalta, olokin on sen
mukainen :friikkipeukku: (vaikka se ei tainnutkaan ovuloida)
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja theia » Pe 09 Tammi 2009 11:56

Mua houkuttais hirveästi Make Up Storen meikkikoulutus, joka on ilmeisesti 60 (oppitunnin jälkeen saa valita tuotteita kurssin hinnalla), mutta mietin että onkohan se ihan rahan tuhlausta.. En kuitenkaan oo ihan pro tossa meikkaamisessa, aina meikkaan samalla tavalla ja olis kiva oppia jotain uutta jonkun ammattityypin opastuksella.

Kellään kokemuksia? Mielipiteitä? :tilt:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 09 Tammi 2009 19:26

theia kirjoitti:Mua houkuttais hirveästi Make Up Storen meikkikoulutus, joka on ilmeisesti 60 (oppitunnin jälkeen saa valita tuotteita kurssin hinnalla), mutta mietin että onkohan se ihan rahan tuhlausta.. En kuitenkaan oo ihan pro tossa meikkaamisessa, aina meikkaan samalla tavalla ja olis kiva oppia jotain uutta jonkun ammattityypin opastuksella.

Kellään kokemuksia? Mielipiteitä? :tilt:

Ei oo Make Up Storen koulutuksesta kokemusta. Oon kuitenkin pari kertaa käynyt meikkiväriopastuksessa (siinä siis valitaan mulle sopivat tuotteet ja värit), johon on kuulunut myös meikkaus. Kyllähän siinä on hyviä vinkkejä saanut, mutta itse en ole koskaan päässyt vastaavaan lopputulokseen. Mulle ei riitä, että joku näyttää, mitä mun tulee tehdä. Mun pitäis saada itse kokeilla ja sitten saada ohjeita siihen, miten mun oikeastaan tulisi menetellä. Niinettä jos Make Up Storen koulutukseen kuuluu tällainen juttu, olen kiinnostunut!

Muuten ei oo paljon tullutkaan tyttöiltyä näin loman jälkeen. Lomalla sen sijaan kävin kampaajalla ja jaksoin muutenkin laittautua.
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 11 Tammi 2009 20:49

AUUUUUHHH.

En ole kärsinyt menkkakivuista sen jälkeen, kun aloitin e-pillerit pari vuotta sitten. Nyt kuitenkin särkee massua ihan hurjasti. Yleensä syön pillereitä vain yhden liuskan verran, tällä kertaa olen monestakin syystä joutunut vetämään kolme kuukautta putkeen. Muistanpahan tämän jälkeen, ettei kannata, jos tuloksena on tällaiset kivut.

Onneksi kuumavesipullo mahan päällä auttaa vähäsen :sydän:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ma 12 Tammi 2009 15:37

:pomppuhymy:
Next toimittaa nykyään vaatteita myös Suomeen. Merkittävää on, että ketjulla on tarjolla vaatteita myös pitkille ja pätkille, eli vaatteita kaavoitetaan 3 eri pituudelle. Vielä jää nähtäväksi, kuinka hyvin mallit sopivat muuten, mutta todennäköisesti kaikki vaatetilaukseni tulevat jatkossa tuosta suunnasta. Hyvästi HM, Vero Moda ja kaikki muut puljut, jotka luulette kaikkien naisten olevan 168 (+- 4) cm pitkiä. Ei tule ikävä. :nirppa: Varmuuden vuoksi taidan jatkaa vielä ompelu- ja kaavoitusharjoituksia, mutta nyt ei ole enää niin vakavaa vaikka en onnistuisi. :virne:
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 12 Tammi 2009 17:17

Voi olla, että mun täytyy hyväksyä tämä raaka totuus: lempihousujeni (eli the pöksyjen) elämänkaari on tullut päätökseensä. :pillitys:

No, palvelivathan ne minua uskollisesti jo viiden vuoden ajan. Ai miten niin en käy usein ostoksilla? :pepsodent:
Harmittaa kuitenkin, sillä ne ovat juuri oikean kokoiset ja juuri oikean malliset. Kerran ostin samanlaiset, samaa kokoa olevat pöksyt, mutta ne osoittautuivatkin liian lyhyiksi. :pillitys: Ja sovittaahan ei tietenkään kannattanut. :pepsodent:

Nyt minulla onkin sitten kaapissa kasa ei-niin-kivoja housuja, joista puolet eivät istu ja puolet ovat liian lyhyitä. Mää en ala. Ryhdyn hameihmiseksi sitten vallan. :nirppa:

Seuraakin siis kysymys: Mistä ihmeestä pitkäjalkainen, lättäperseinen mutta leveälanteinen ihminen voi hankkia täydelliset housut? :huoh:

Vinkkejä otetaan vastaan.
Maija

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ti 13 Tammi 2009 00:23

Jos Maija jostain semmoisen paikan löydät niin kerrohan miullekin. Nyt kun miulle on jostain ilmaantunut mahamakkarakin, niin housujen löytäminen on vielä vaikeampaa. Nimim. ostin kesällä liian pienet farkut Englannista kun yritin uskotella itselleni etteivät ne oikeastaan niin paljoa purista... :nolo:
annastindeli

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 13 Tammi 2009 10:07

Mistä yleensäkkään voi leveälanteinen ihminen löytää täydelliset housut? Varsinkin, kun meikäläisen tapauksessa leveä lantio(perse) kapenee yhtäkkiä vyötäröksi, niin housun vyötärö jää usein takaa sojottamaan hassusti kun ei istu. :p Vyökään ei aina pelasta tilannetta.
Nykyajan housut on näköjään tehty lantiottomille poikapakaroille. :huoh:

Mutta silloin kun löydän istuvat housut en hintaa hirveästi ihmettele (ellei se ole jotain ihan uskomatonta), vaan nappaa pöksyt äkkiä mukaan. Seuraavaa tilaisuutta ei ehkä tule. :virne:

Sitten kun on vielä se ongelma, että mulla kuluu farkut haaroista kun läskit hinkaa toisiaan kävellessä, ja harmittaakin kun monet täydelliset housut menevät äkkiä pilalle. :( Enkä ole keksinyt hyvää paikkaustapaa, kun aina ne paikat tuppaa näkymään. Ainakin omissa silmissäni. :pepsodent: Kaappi onkin pullolla täydellisiä housuja reikien kera, ne odottavat että paikkaan ne jotenkin täydellisesti.
----

Täksi viikoksi olisi paljon vaihtoehtoista tekemistä. Ja täksi päiväksi. Pitäisi kaupungilla toimittaa miljonaa asiaa, ja kirjasto täytyisi taas penkoa, jos sieltä Nyt löytyisi materiaalia lopputyöhön. Kun mun pitikin valita lopputyön aiheeksi sellainen asia mistä kukaan ei tiedä mitään. :pahis: Mutta jos onnistun, olenpahan alan mestari. :nirppa: :pepsodent:

Ohjelmassa olisi myös hesaan suuntautuva shoppailu reissu. Haaveilen, että jospa malttaisi istua välillä kahvilla ja vaan nautiskella, kun voi ihan ominpäin laahustaa sinne tänne. Harvoin hesassa tulee käytyä itsekseen, paitsi kun töissä on ollut, mutta sitä ei lasketa rentouttavaksi ohjelmaksi. Sitten pitäisi mennä Suomen Rakennustaiteen museon kirjastoon penkomaan. Voikohan sinne vain lampsia sisään? :pepsodent: En ole siellä ennen käynytkään. Olisi sellainen kutina, että ehkä sieltä löytyisi asiaa valaisevia juttuja. :D

Jotenkin on vain vaikea saada itsensä liikkeelle, kun ulkona on noin pimeä. Viime viikolla hienoilla ilmoilla sitä oli niin energiaa täynnä, nyt tekee mieli vain möllöttää. :p
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 14 Tammi 2009 14:25

Voivoi :virne: Naisellisia vaivoja ja naikkonen on tunteellinen kuin.. joku.
Katsoin eilen Sinkkuelämää-leffan DVD:ltä ja vollotin vuolaasti noin puolet leffan kestosta. :virne:

Noin muuten ei ihmettä. Hius on järkyttävän pitkä edelleen, ei vaan saa aikaiseksi. :norsu:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 19 Tammi 2009 18:42

Koko viikonloppu on mennyt v***uuntuneena. Pienetkin jutut tuntuivat ylitsepääsemättömiltä. Oi, tätä naisena olemisen onnea. :epäilevä:

En muista koska olisi viimeksi ollut näin kovat kuukautiskivut. Ja tietysti tälle päivälle sattui tentti. :gaah: Välillä oli istuttava kesken tentin kymmenisen minuuttia tekemättä mitään ja keskittyä hengittämiseen ja siihen, että ei pillahda itkuun kivun takia. Jossain vaiheessa sattui vatsaan niin kovaa, että alkoi oksettamaan. Ihanaa. :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 19 Tammi 2009 20:28

Ehkä nykyaikana on helpompi olla kaunis? :keijo: Eri maiden kauneusihanteet maailmalta vuodelta 1890.

Min en tienny mihin tämänkin linkin ois lattanu. Ei tämä mihinkään piristysketjuunkaan välttämättä sovi. :friikki:

Terveisiä meikkirintamalta. :keijo: Ennen joulua vihjasin tontuille, että Body Shopin meikkipuuteri tuntuis aika kivalta. Kävin sitä kokeilemassa ja räpläämässä muutamaan kertaan, mutta en uskaltanut ostaa jos se osoittautuu kotona huonoksi ja hintakin oli turhan iso. No pukki toi puuterin huiskun kera ja nyt sitä on testattu siitä lähtien ja olen toistaiseksi tyytyväinen. :D Iho ei kuivu niin pahasti kuin muissa ostamissani meikkivoiteissa ja kivan pinnan saa huiskulla aikaiseksi. Mutta kokeilut jatkuu. Tässä on varmasti jotain mätää kun se toimii näin hyvin.

Mielenkiintoinen huomio oli, että tuotetta ei myydä ainoastaan eri tummuuksina, vaan myös eri sävyillä. Tarjolla oli kolme erillaista: keltainen, normi suomi-iho ja punainen. En siis tarkoita kirkkaan keltaista ja näin, mutta että sävyt hivenen heittivät noihin keltaiseen ja punaiseen. Tälläisistä versioista en ole aikaisemmin kuullutkaan. :D mikä ei varmasti ole ihme :hullu:

BS:n tuotteista hajunystyräni himoaisi Parapähkinä vartalonkuorinta-mömmöä. Tosin, en juurikaan käytä vartalonkuorinta mömmöjä, joten vastaava vartalovoi kiinostaisi myös. Pitäisi vain saada sitä pikkurahaa ensin.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 21 Tammi 2009 18:01

Pahoista aavistuksista huolimatta rintsikkaostokset onnistuivat tänään helposti. :O: Mulla oli melko tarkat vaatimukset. Piti olla mieluiten mustat, kuppiosa ei saa nousta kovin ylös ja olkainten on oltava irrotettavat, jotta voin vaihtaa ne läpinäkyviin. Niitä kun täytyy pystyä käyttämään iltapuvun kanssa. Löysin sellaiset heti ensimmäisestä liikkeestä, johon menin. Yhdet rintsikat kelpuutin sovitettaviksi ja ne olivat hyvät. :D

Poikkesin myös toiseen vaateliikkeeseen, josta löysin alennuksessa olevat farkut. Löysin siis 20 eurolla juuri oikean väriset, nätit ja täydellisesti istuvat farkut. :tipahdus: Samaisessa liikkeessä sovitin myös paitaa, mutta onneksi olin juuri käynyt syömässä itseni aivan täyteen ja vatsa pullotti hassun näköisesti siinä paidassa ja rinnat katosivat olemattomiin. :virnu: Hyvä niin, sillä kyseessä oli huppari ja mun olis pitänyt ostaa aivan toisenlaisia paitoja, joita voi käyttää myös hameen kanssa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 21 Tammi 2009 22:48

Mä ostin kaks treenitoppia! :D Ne on vaaleanpunaisia. Mutta hienoja. :D Siistii, nyt kun vielä tajuis treenatakin...

Oon alkanut miettiä, et mun rintsikoissa taitaa olla liian pienet kupit. :o: Noissa yksissä ainakin, kun kaari tunkee ikävästi kainaloon.
Täytyis muutenkin ostaa uusia, joten pitänee kokeilla isompaa kuppia ens kerralla. C-kuppi....ei suatana. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Pe 23 Tammi 2009 13:14

Ostin iiiihanat fuckme-saappaat :sydän:

Kaikille stadineläville - TOP10-kaupassa on kaikki saappaat 20 . Ja siellä on varsin ihania saappaita, tekisi mieli mennä ostamaan muutamat lisää.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Nugat » To 29 Tammi 2009 13:47

Tähän aikaan vuodesta pitäsi olla saavillinen kosteusvoidetta lähettyvillä, johon voisi dipata itsensä aika ajoin.

:sekopää:

Paitsi mun iho taitaa olla vallan hyvässä kunnossa, verrattuna niillä joilla iho suorastaan punoittaa ja halkeilee. :hullu:

Mutku kutittaa. Ja kaikki kropparasvat on loppu. :pillitys: Mikä kauheinta, huomasin sen vasta saunan jälkeen ja silloin iho vasta kuiva onkin. :friikki:
Onneksi oli jojoba-öljyä sentään kaapissa. Se kävi hyvänä hätävarana. Mutta tuo puteli on sen verran tyyristä tavaraa, ettei sillä viitsi aamuin illoin läträtä. Body Shop kutsuu, nyt voin hyvällä syyllä ostaa sitä Parapähkinä-voita. :)
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja damn » Su 01 Helmi 2009 18:48

Viime viikolla päädyin yksi päivä kaupungille ja ostin mekon siskon häihin. Se on ihanan mallinen, kivan värinen ja vieläpä edullinen. Semmoinen mustavalkea, ylhäältä hyvin tyköistuva, helma aika leveä ja vähän tylliä.
Pikkuisen täytyy fiksailla, kun se on muuten hyvän kokoinen, mutta vatsan seudulta voisin vähän kaventaa. Olen niin omituisen mallinen kropaltani, että ei ihme jos ei yläosat istu kunnolla. Onneksi tuo kangas ja ompeleet on semmoiset että sen saa helposti korjattua.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 02 Helmi 2009 23:17

Nyt olen kyllä sitä mieltä, että maailma on kääntynyt ylösalaisin - tiedän etten ole yksin tätä mieltä. :p

Asia on näitä kuka saa ja kenelle annetaan -juttuja, mainittakoon vielä, että tutkimukseni on yksin elävien naisten näkökantaan pureutunut. Olen kuitenkin huomannut, että nykyään miehet käyttävät seksiä valta-asemansa turvaamiseen, ja ns. "vonkaaminen" jää naisille. Siis mitä ihmettä? Vetävät friidut jäävät ilman kaipaamaansa läheisyyttä ja muuta mukavaa kaksin toteutettavaa? Missä vaiheessa nämä sukupuolten väliset, kivikautiset, naisten kannalta hyväksi todetut roolit menivät sekaisin? Parisuhteissakin miehiltä saa vonkua vipinää vällyjen välissä, olen kuullut. :pahis:

Anteeksi tästä kärjistetystä ja turhahkosta viestistä, mutta minua ja ystäviäni on härnätty nyt niin pitkälle, että olen hieman turhautunut. :virne: Uhosin, että odotan niin ja näin kauan, mutta mitä sitten, mitä sen jälkeen? Liityn luostariin vai? Samaa ovat kohtalonsiskot virkkoneet, olemme neuvottomia. :pahis: Teki mieli aloittaa ketju aiheesta, mutta ei siihen kukaan kuitenkaan kirjoittaisi. :virne:

Nimim. minussahan ei voi olla mitään vikaa :nirppa:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja heidiz » Ma 02 Helmi 2009 23:36

Hieman alkaa huolettaa kun menkat on nyt noin 6 kk myöhässä. :friikki:
Raskaana en ole, lääkärissä kävin joskus 3 kuukautta sitten ja se ei ottanut todesta asiaani ollenkaan.
Pitäisi kai mennä lääkäriin uudestaan, mutta tämä kajaanin terveydenhuolto ei oikein kiinnosta.

Ja mitä tuohon Shaanan mainitsemaan vonkaus asiaan tulee, niin minulla itsellä on kyllä ihan päinvastoinen mielipide,
ei tarvii ite palijoo vonkailla, ikävä kyllä :friikki:
heidiz

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 02 Helmi 2009 23:49

Jäin miettimään tota vonkausjuttua. Kun ite on sinkkuna ja ei todellakaan ole vonkaus mun juttuni, niin kyllä sitä aika pitkiä kuivia kausia on tullut pidettyä. Kun joskus aiemmin on ehkä ollut enempi vientiä. Kai se näkyy naamasta, että ei tälle kukaan enää kelpaiskaan, niin eivät herrat sitten viiti edes lähestyä. :sori: Mieluummin kyllä oon ilman kuin johonkin kakkoslaatuun tyytyisin, vaikka tuntuukin ankeelta.

Menkoistakin tuli mieleen, et mulla ei ole mitään hajua, millon mulla oli ne viimeeks ja millon ne pitäis seuraavaksi alkaa. Kuvittelin, että viime viikolla, mutta ei o näkyny eikä muutenkaan tunnu siltä, et olisivat tulossa.. En ymmärrä, miten mulle voi näin käydä, kun yleensä merkkaan tarkasti kalenteriin. Heidin ongelma kuulostaa kyllä semmoselta, et kannattaa mennä lääkäriin, vaikka arvauskeskus arveluttaiskin. Ehkä ne nyt ottaa jo tosissaankin siellä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 02 Helmi 2009 23:56

No okei, täsmennän vähän- väärät tyypit kiinnostuu, oikeet ei anna.

:pepsodent:

Emilia kirjoitti: Mieluummin kyllä oon ilman kuin johonkin kakkoslaatuun tyytyisin, vaikka tuntuukin ankeelta.

Samat sanat. :nirppa:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja heidiz » Ti 03 Helmi 2009 00:03

Ai tässä olikin kyse vääristä tyypeistä, siinä tapauksessa perun sanani :pepsodent:

On se kyllä kumma, kun nyt n. 3 viikkoa oikeasti sinkulana ollessani olen huomannut kaikki ne tyypit jotka yrittää baareissa ja muuallakin saada minulta jotain, vaikka itsessäni en huomaa kyllä mitään eroa edelliseen elämääni verrattuna.
Yksi vonkaaja ehkä kiinnostaakin, mutta tällä hetkellä en sellaista säädön määrää jaksa edes ajatella.
Nyt on niin ihanaa olla yksin, vaikka joskus se läheisyydenkaipuu iskeekin :hullu:
heidiz

ViestiKirjoittaja urakka » Su 08 Helmi 2009 17:52

Tulin päivittelemään käsiparkojeni tilannetta, mistä kiroilin jo joskus aiemminkin.

Nimittäin: tämä pirun tuuli ja pakkanen on räjäyttänyt ongelmat aivan uusiin ulottuvuuksiin. Kämmenselät ja sormet on aivan korppuna, nahka hilseilee aivan järjettömästi ja uusimpana jännittävänä yksityiskohtana nahka myös oikeasti halkeilee sormien nivelten kohdalta ja rystysistä. Rasvaaminen kirvelee aivan pirusti, sormien taivuttaminen on yhtä tuskaa ja ennen kaikkea: kädet näyttää siltä että käytän käsisaippuan sijasta lipeää. :gaah:

Alan olla aika epätoivoinen, koska tää nyt vaikuttaa jo elämisen laatuunkiin aika ratkaisevasti. Huomisen saan peuhata kopiopaperin kanssa, eli hauskaa tulee olemaan. :epäilevä: Saiskohan amputaation päivystyksenä?

Tyttöilyyn ei liiemmälti ole siis intoa, mutta voin kertoa että tätä edelsi myös kunnon teinimallin kivuilla höystetty hilloviikko. Elämä näköjään on aivan aikuisten oikeasti kärsimysten laakso.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 08 Helmi 2009 18:01

No äkkiväkkiä voisi sitten ehkä jättää sen käsisaippuan käytön pois? Sen pitäisi helpottaa oireita ainakin vähäsen. Puhdistuu ne kädet vedelläkin.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja urakka » Su 08 Helmi 2009 18:13

No shit? Ekana mie jätin saippuan pois, ja olen kyllä aika selvillä näistä jutuista, onhan noita talvia jokunen tullut elettyä jo. :epäilevä: Mulla vaan on niin onnettoman kuiva ihotyyppi, ei hirveästi vaikuta ruokavalio eikä ulkoiset konstit.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 08 Helmi 2009 18:25

Ei tarvi tiuskia kun toinen yrittää auttaa. Mulla katos iso osa iho-ongelmista (myös ikuisesti riivannut kuivuus) kun jätin shampoon pois. Ei ole tarvinnut rasvata jalkoja tänä talvena kuin pari kertaa. Ennen rasvasin joka ilta.
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa