Ihana tipu. Mitäs muuta. Hmm. aamupala vol. 2 meneillään, duunikaveri nyrpisti nenäänsä mun puurolle kera mustikoiden, ihme tyyppi, ei tajua hyvän päälle selvästi mitään.
. En pistä pahakseni, vaikka pääsääntöisesti fiilis on ollut jo useamman kuukauden nousujohteinen. Tää on ihan kivaa.Pascal Lemoix kirjoitti:Saku kirjoitti:
Ai niin, en ole varmaankaan kertonut, että olen nykyisin isukki noin viisikuukautiselle tyttövauvalle.
Juu, eihän tuollaisia elämän pieniä arkipäiväisyyksiä jaksa ilmoitella turhaan.Toivottavasti lapsi tulee isäänsä, niin saadaan yksi hieno ihminen lisää.
tää ei varmaan tarkoita sitä, miksi pääni sen muodosti. Elikkä että Pascal tuntee tyttösen äidin ja tämä ei niin kovin laatutyyppi sitten oliskaan. Mutta onnea Sakulle ja onnea Pleille. Ja hyvää keskiviikkoa kaikille muille.

ahkera kirjoitti:tää ei varmaan tarkoita sitä, miksi pääni sen muodosti. Elikkä että Pascal tuntee tyttösen äidin ja tämä ei niin kovin laatutyyppi sitten oliskaan.

). Soitin takaisin kun ajattelin, että sillä on varmaan nyt joku hätä, antanut mulle väärät tokarit tai jotain. Sen asia oli se, että onko mulla jotain kysyttävää niistä papereista. Eihän se varmaan sillä mitään pahaa ajatellut, mutta tuli sellainen olo että ihan ammattitaidottomanako pidät, jos kuvittelet että en osaa paria idiootin yksinkertaista paperia ilman apua kääntää. Ja vielä sitten kun asiakkaalle ilmoitin, että paperit ovat noudettavissa sinä ja sinä päivänä siihen ja siihen aikaan (sovitusti tekstiviestillä), se soittaa kahteen kertaa perään, että ovatko ne nyt varmasti noudettavissa silloin. Ei, kun kusetin. Hemmetti että menee hermot välillä. 
Lumikki75 kirjoitti:
Muoks:
Maija, kymmenisen esseetä huomiseksi? Miten se on edes inhimillisesti mahdollista?

Lumikki75 kirjoitti:Sen asia oli se, että onko mulla jotain kysyttävää niistä papereista. Eihän se varmaan sillä mitään pahaa ajatellut, mutta tuli sellainen olo että ihan ammattitaidottomanako pidät, jos kuvittelet että en osaa paria idiootin yksinkertaista paperia ilman apua kääntää. Ja vielä sitten kun asiakkaalle ilmoitin, että paperit ovat noudettavissa sinä ja sinä päivänä siihen ja siihen aikaan (sovitusti tekstiviestillä), se soittaa kahteen kertaa perään, että ovatko ne nyt varmasti noudettavissa silloin. Ei, kun kusetin. Hemmetti että menee hermot välillä.
Eli ei varmaankaan kannata ottaa henkilökohtaisesti, vaikka ymmärrettävästi jatkuva puhelimeen vastaaminen onkin ärsyttävää.

Tässä kämpässä ei ole varmaan ikinä (eli sen puolen vuoden aikana, kun olen tässä asustellut) ollut näin siistiä. Vielä kun saan tiskit tiskattua niin täähän on kuin jonkun toisen kämppä. 

Kyllä murua saa pidellä työaikanakin?
Tai ei se poliisin työ, vaan hevonen ja univormu. 

Mutta kiva, kun on jotain tekemistä kun pääsee tätäkin lukemaan. 

Toivottavasti en nyt unohtanut onnitella jotakuta.

. Jos tänään päätetään yökyläillä niin toivottavasti tullaan tänne minun kotikotiin niin voin nukkua rauhassa.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa