Luin ohjeetkin ja tein niinkuin piti eikä silti... höh.

Keksin kyllä muutakin nuristavaa tuosta mutta antaa nyt olla vielä, kun ei ole ollut käytössä viikkoakaan.. Palaillaan.

Emilia kirjoitti: Syriana jää nyt kattomatta, kun ei ohjelmaoppaan kautta tallentamaan asennettuna lähtenytkään tallentamaan. Kai se sitten jatkossakin täytyy tehä nuo talletusjutut manuaalisesti, kun niissä ei näyttänyt olevan ongelmia. .
Mää unohin koko hemmetin Syrianan. 
Tekniikkaan ei voi ikinä luottaa...Shay kirjoitti:Mulla on muuten menny nauhotukset hyvin, mutta viime viikonloppuna laitoin yhen ohjelman varalta
nauhoittamaa, mutta onneksi satuin olemaan kotona kuitenkin, jolloin huomasin, ettei ohjelmaa muka
oltukaan asetettu tallennettavaksi.Tekniikkaan ei voi ikinä luottaa...

Epäilen syyksi (mielettömällä tekniikan tuntemuksellani) joko a) reissusta tultuani avasin tölsön, boxi oli jäänyt päälle ja tölsössä teksti "keskeytetäänkö tallennus? kyllä ( ) ei ( ) " tuo ilmoitus tulee, kun poxi suljetaan kesken nauhoituksen. Eli kisujen hoitaja on varmaankin jättänyt tuohon vastaamatta, sulkenut tölsön ja tallennus on keskeytynyt. Toinen vaihtoehto, eli b) on yksinkertaisesti tilan loppuminen poxilta. En kylläkään muista oliko se ennen vai jälkeen tämän tapahtuneen kun vinkui levytilan loppua, taisi olla kylläkin jo ennen reissua, tyhjensin silloin kaiken turhan tuuban. Pitäisi tyhjentää lisää noita tallennuksia, mutta en halua luopua Avara Luonto -kokoelmastani. 
Emilia kirjoitti:Shay kirjoitti:Mulla on muuten menny nauhotukset hyvin, mutta viime viikonloppuna laitoin yhen ohjelman varalta
nauhoittamaa, mutta onneksi satuin olemaan kotona kuitenkin, jolloin huomasin, ettei ohjelmaa muka
oltukaan asetettu tallennettavaksi.Tekniikkaan ei voi ikinä luottaa...
Melkein olin jo valmis syyttämään itseäni mokailusta, mutta jos sullakin on sattunu noin, niin...
Käyn sit kattoo Anttilan varastontyhjennysalesta, jos Syriana olisi dvd:llä halvennuksessa.

...näinkö se koneiden maailmanvalloitus alkaa? Maanantaina digiboksit, huomenna kenties mitä! 
:Tyttö:

). Kaveri vihjasi että h-i-t-a-a-s-t-i reagoivan (esim kanavanvaihto) boksin saisi päivityksellä nopeammaksi. No järjestelmäasetuksissa on kohta "ohjelmistojotain päivitys" mutta son harmaalla eikä siihen kohtaa pääse. Ei sit vissiin oo mitään päivitettävää vai pitääkö päivitykset eka ladata jostain netistä vai miten? Kertooko boksi mulle jotenkin, jos tulee päivitys tai mistä hitosta sen sit tietää.
Automaattikanavahaku ei auttanut.Emilia kirjoitti:Tarttis vähän dikidiki for dummies -tyylistä ohjeistusta boksin (Topfield TF500PVR-c) päivittämiseen.
Tai siis. En tiiä tarviiko päivittää enkä jaksanut lukea manuaalista (). Kaveri vihjasi että h-i-t-a-a-s-t-i reagoivan (esim kanavanvaihto) boksin saisi päivityksellä nopeammaksi. No järjestelmäasetuksissa on kohta "ohjelmistojotain päivitys" mutta son harmaalla eikä siihen kohtaa pääse. Ei sit vissiin oo mitään päivitettävää vai pitääkö päivitykset eka ladata jostain netistä vai miten? Kertooko boksi mulle jotenkin, jos tulee päivitys tai mistä hitosta sen sit tietää.
Ja miten mä saan Urheilukanavan ja Teeman takas omille kanvapaikoilleen? LIVin tullessa nuo kaksi kanavaa hyppäsivät jonnekin sijoille 501 ja 502.Automaattikanavahaku ei auttanut.

Kaapelitalouksissa kyllä päivittävät laitteet itse itsensä kaapelin kautta (tai ainakin Division ja Salora).Galileo kirjoitti:Taitaa olla aika hiljaista, että tv-signaalin mukana mitään bokseja Suomessa päivitetään.

En helvetissä
Eikö se tuhoa kaikki mun omat jutut ja tallennukset?

Ainakin ihan normaali tallentava digiboxi toimii, samoin vanha VHS-nauhoitin ja tallentava DVD-soitin.päivänpolttaja kirjoitti:Onko mahdollista saada tallentavaa lisälaitetta televisioon, jossa on sisäänrakennettu digiboksi?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa