Lyyra kirjoitti:Sippura kirjoitti:Välillä tulee vastaan sellaisia musavideoita, joita jää vaan tuijottamaan ihmetyksestä - tämä Beyoncén tekele oli juuri sellainen koreografiansa puolesta. Vaikka en naisen musiikista noin muuten perusta, niin tämä on kyllä hie-no. Biisi koukuttaa hämäryydellään
ja saa toivomaan että osaisi tanssia tuolla tavoin![]()
Beyoncé - Single ladies (Put a ring on it)
En tiedä miksi tämä on jäänyt mua vaivaamaan, mutta mun on pakko saaha sanottua, että en yhtään ymmärrä mikä tuossa on niin hienoa, että sitä parodioidaan niin tuubissa kuin ties missä SNL:ssäkin. Päätöntä juoksentelua ja pepunkeikutusta.
Saa siitä muut tykätä kuitenkin.
Lyyran kanssa samoilla linjoilla.
Mä löysin siitä niin vähän hienoutta, että piti lukea Sippuran viesti moneen kertaan, että jos se ei ookkaan tosissaan vaikka niin viestin tulkitsinkin. Katsoin videon loppuun vaan sen takia, että koko ajan odotin, että josko ne rupeais pian tanssimaan. Ei ne ruvennut, keikuttelivat vaan. Ehkä oon kattonu liikaa So You Think You Can Dancea, kun odotin tanssin olevan tanssia, eikä hytkyttelyä.
Negatiivinen suhtautuminen voi johtua siitäkin, etten ole koskaan ymmärtänyt Beijonsen hienoutta.

En tosin halua tietää, mitä videon jälkeen kiwille tapahtui.
Mutta oli