Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja tiipetti » Su 01 Helmi 2009 14:29

Ikääntymistä. Eilen juhlistin päivää ennakkoon teatterilla ja kaveriporukan kera baareilemalla. Kivvaa oli, vaikka
kokeilumielessä tilaamani kirsikkaolut olikin jotain maailman ällöintä. Tulevaisuudessa juon kyllä olueni oluena,
enkä leiki mitään simasuuta.

Tänään ajattelin loppupäivän naatiskella vain hiljaisuudesta ja neulomisesta, kun vanhukset ja pikkuveikkakin
pyörähtivät jo aamupäivällä kylässä. Joskus Frasier-putken jälkeen pitäisi käydä juoksemassa myös lenkkiä, sillä
paukkupakkasten takia liikunta on viime aikoina jäänyt lähinnä työmatkailuksi, ja moinen ahistaa vähäsen. Mutta
kyllä minä pyrstön selluliiteille vielä näytän! :rulla:
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 01 Helmi 2009 15:16

Yllättävän hyvä olo. :D Eilen oli hyvät bileet ja nukkumaan menin klo 8.30. Olin varma, että olotila tulee olemaan hirvittävä. Niin ei kuitenkaan ole. Lähinnä on vain väsy. Olo on tosin sekava viiden tunnin unien jälkeen. Ja toisaalta särkylääke vaikuttaa edelleen.

:haukotus: Taidan mennä takaisin nukkumaan.

Muoks.
tiipetti kirjoitti:Ikääntymistä.

Hyvää syntymäpäivää! :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 01 Helmi 2009 20:05

Hyvää synttäriä tiipetille! :D

Juu, ei mikään aamu enää ole. Valmistaudun nukkumaan. :haukotus:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Maija » La 07 Helmi 2009 13:04

Hyvät myöhäiset huomenet! :D

Kiva aamu jatkunee kivalla päivällä. Aamukahvittelujen, lumitöiden ja lämpimän suihkun jälkeen olo on oikein leppoisa. Soittimessa soi pitkästä aikaa Robbie. (Let Me Entertain You :sydän:)

Ohjelmassa tänään siivousta, lentopalloa ja saunaa. Yksinkertaista, mutta mukavaa meininkiä. :D
Maija

ViestiKirjoittaja Suvi » La 14 Helmi 2009 11:59

Huomenta keijokaiset ja hyvää ystävänpäivää! :D

Olen taas jumittanut koko aamun. Päätin skipata jumpan sillä syyllä, että pitäisi siivota. Piti eilen jo siivota, mutta kaikki energiani meni silloin pyykinpesuun. :p
Pitäisi käydä ostamassa synttärilahja, sisko tulee jossain vaiheessa tänne ja illalla olisi synttäripippalot.

Alan siivota... ihan kohta. :p

Muoks. Kirjoitinpas huonoa suomea, mutta antaa olla. :nolo:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 14 Helmi 2009 12:24

Olen herännyt taas aamulla ajoissa. Olisi kiva jossain vaiheessa nukkua pidempään kuin klo 06. Ei siinä ketään.

Nyt sitten möllötän äidin luona useiden lasten vahtina. Just tätä sitä kaipaa joka lauantaiaamupäivä :friikki:.
Paikalla on kaksi poikaa 5.5-vee, 4-vee ja tyttö 5kk. Ja minä. Ja mun raihnanen selkä. Ja hermo.
Vedonlyönnit kehiin kauanko mä kestän polttamatta hermojani. Mun veikkaus on, että ennen yhtä.
Asenne kohillaan tähän hommaan. Myönnän, että tällä hetkellä olisin paljon mielummin kotona omassa sängyssä
tai ystävien kanssa jossain. No, ei voi mitään. Kyllä se tästä.. pakostakin.

Otin sentään mukaan Madonnaa :D :D Varokaa pojat, täti opettaa teidät tavoille!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja friikkis » La 14 Helmi 2009 13:08

Huomenta. Tai päivää. Räjähtänyt olo. :friikki:

Viikko on mennyt enemmänkin viihteen puolella, jotenka nyt on unirytmi ihan sekaisin. Viideltä taisin vielä olla hereillä. Ja nyt väsyttää.

Tänään tiedossa syöminen kotikotona, siivoamista ja n. 97 koneellista pyykkiä. Illalla juon korkeintaan kupillisen teetä, ja sänkyyn menen ajoissa. Ihanaa! :D
friikkis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 14 Helmi 2009 13:31

Hyvää ystävänpäivää keijot! :hymyhali:

Aamu alkoi kellon herätyksellä ja kampaajalla käynnillä. Nyt pitäisi laittaa ruokaa ja valmistautua juhlintaan. :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » La 14 Helmi 2009 14:19

Hyvää ystävänpäivää minunkin puolesta! :hymyhali:

Ei mulla muuta. :tilt:
Maija

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 14 Helmi 2009 14:23

Ei tätä enää aamuksi voi sanoa, heh. Heräsin joskus puolen päivän aikoihin, ja 10 minuuttia siitä siskoni soitti ja raatattiin puhelimessa yli tunti! :kauhistunut:
Oli kyllä ihan kivaa. Puhuttiin ihan oikeista asioista eikä vaan lörpötelty turhuuksia säästä ja muusta.

Nyt kattelen jotain Australian prinsessaa telkasta. Pitäis siivota. Oikeesti. Täällä ei sovi kävelemään enää, heh.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Dnd » La 14 Helmi 2009 15:32

Heräsin juuri, eli on siis aamu.

Ystävänpäivää kaikille Keijoille.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 28 Helmi 2009 12:21

Keitin munia aamiaiseksi, mikä on jo vakiintunut lauantain tavaramerkiksi. Siihen seuraksi tietysti Nelosen Urheiluaamu ja tällä kertaa myös Hesari.

Tavoitelistalla on uusien paitojen ostaminen, mille asialle lähden tässä melko piakkoin.

Siivousta olisi vahva syy harrastaa, kun viime viikko taisi jäädä välistä "kiireiden" vuoksi.

Viinaa voisi periaatteessa ostaa, mutta jos sitä ostaa, niin se tulee myös juotua :lanppu: Mutta jos ostaisi niin kuin varmuuden varalle, vaikka ei nyt mitään ihmeempää vitutuksen aihetta olekaan. :raps:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Galileo » La 28 Helmi 2009 12:53

Pascal Lemoix kirjoitti:Viinaa voisi periaatteessa ostaa, mutta jos sitä ostaa, niin se tulee myös juotua :lanppu: Mutta jos ostaisi niin kuin varmuuden varalle, vaikka ei nyt mitään ihmeempää vitutuksen aihetta olekaan. :raps:

Viinassa on se ongelma, että jos sitä alkaa juomaan, saattaa tulla reipas humala. Itse pidän enemmän miedoista, kun niitä voi tissutella ja tulla vain olutpöhnään tai luovaan punkkupuhinaan. Syksyllä itselleni Prahasta tuoma tuliais-Absinttikin on tuskin aloitettu. Sen sijaan kaappi notkuu Sandelssia, jota jäi laskettelumatkalta ylimääräistä keissi.

Tulin lauantain kunniaksi töihin. Töistä menen himaan kirjoittelemaan muita juttuja. Rentouttava viikonloppu. :superhymy:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja friikkis » La 28 Helmi 2009 13:46

Ihana aamu! :D Aurinko paistaa, ja mieli on hyvä. Siivoukset tuli tehtyä eilen, niin ei tarvitse nyt muuta tehdä kuin ottaa rennosti. Damned raikaa kuulokkeissa ja kahvia riittää.

Iltapäivällä pitäisi lähteä peräkylälle illanviettoon. Taidan rientää sinne Alkon kautta, tekee mieli tissutella vaihteeksi valkoviiniä tänään. Ja vähän siideriä. Mutta vain ihan vähän!
friikkis

ViestiKirjoittaja L-S » La 28 Helmi 2009 14:55

Ei nyt tietenkään enää aamu ole, mutta heräsin vasta tunti sitten, koska valvoin keskeneräisen työn kanssa kuuteen. Mutta oli hauskaa! Vaikka mulla on ollut työntäyteinen viikko, on ollut tosi kivaa. :D Lukuunottamatta muutamia kiireisen epätoivon hetkiä. Mutta ne kuuluvat asiaan. :keijo: Nyt paistaa aurinkokin, kohta kauppaan ja sitten tarpeeksi kypsyteltyäni laitan työn vihdoin eteenpäin ja sitten vaikka jotain kivaa ruokaa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » La 07 Maalis 2009 10:57

Huomenia! MItäs tänään? :D

Heräsin tänään sen verran "aikaisin", että ehdin katsella piirrettyjä (esim. Tehotyttöjä :D). Nyt on aamupala syöty ja kohta pitäsi lähteä jumppaan. No, kohta tulee varmasti kiire, kuten aina. :p Sitten pitäisi lähteä vanhempien luona käymään jne.

Illalla ajattelin katsoa Moulin Rougen. :D Ei sen kummempaa tekemistä. Vaihteeksi ihan kivaa. :)
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja friikkis » La 07 Maalis 2009 12:42

Huomenia!

Tänään olisi ohjelmassa pienten synttärikemujen pitäminen. Pari piirakkaa pitäisi loihtia vieraille tarjottavaksi. Vähän jänskättää, miten käy, minä kun en todellakaan mikään kodin hengetär ole... :virne:

Tällä hetkellä on oikein mukava fiilis, kahvia maistelen vielä kaikessa rauhassa ja aamun soundtrackina toimii Blondien Parallel lines. Ihanaa! :D
friikkis

ViestiKirjoittaja Galileo » La 07 Maalis 2009 13:12

Galileo kirjoitti:Tulin lauantain kunniaksi töihin. Töistä menen himaan kirjoittelemaan muita juttuja. Rentouttava viikonloppu. :superhymy:

Sama.
Galileo

ViestiKirjoittaja Emilia » La 07 Maalis 2009 13:48

Heräsin pari tuntia sitten. Söin aamupalan, leikitin pupuja, testailin kameraa. Pitäis vissiin alkaa siivoilemaan ja laittaa ittensä ihmisen näköiseksi että pääsee kaupungille. Täytyy käydä apteekissa ainakin. Myöhemmin saunaan ja iltasella ehkä voisi katsella taas digiboksia tyhjäksi ja leffoja, joita hyllyyn on kertynyt, kun ei ole ehtinyt katsoa. Kivaa, kun on pitkästä aikaa tämmönen viikonlppu, ettei ole mitään. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » La 07 Maalis 2009 15:27

Heräilin puol ykstoista (whoa!) ja nyt oon vaan hängaroundaillut kotona, toinen koneellinen pyykkiä menossa... ei mitään ihmeellistä tekemistä.

Laitoin Harry Potter & the Goblet of Firen pyörimään kun päätin että haluan kuolailla Robert Pattinsonia... :o

tahtoisi ehkä illalla lähteä ees hetkeksi jonnekin, esmes kahvittelemaan jonkun kanssa, mutta tuntuu että kaikki on jossain tekemässä jotain. No mutta. Kivaa silti, selvä viikendi! Piiiiitkästä aikaa.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Galileo » La 14 Maalis 2009 13:57

Galileo kirjoitti:
Galileo kirjoitti:Tulin lauantain kunniaksi töihin. Töistä menen himaan kirjoittelemaan muita juttuja. Rentouttava viikonloppu. :superhymy:

Sama.

:täpinä:

Mites muilla? :viileä:
Galileo

ViestiKirjoittaja elegia » La 14 Maalis 2009 14:32

Eri! :täpinä:
:epäilevä:

No joo. Heräilin tuossa yhdentoista aikoihin, olokin on ihan reipas vaikka eilen tuli humpattua kaverin tupareissa. Tänään vähän rauhallisempaa meininkiä luvassa eli kohta käy matka kauppaan ja ilta varmaan kuluu leppoisasti nörätessä ja elokuvia tuijotellessa. Ehkä jotain muutakin?
Mutta kukahan täällä siivois....? :raps:
elegia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 14 Maalis 2009 14:40

Mäpä sain siivottua jo. Olen pysynyt lauantaitraditioissani: Keitettyjä munia, ranskanleipää, teetä, lehtikatsausta ja Urheiluaamua.

Nyt olen jopa laittanut CD-levyjä niille kuuluviin paikkoihin enkä vain kasannut niitä epämääräisiksi ja jo huojuviksi pinoiksi. Lisäksi lehtiä olen laittanut paperinkeräykseen. Soundit on ongelmajätettä, koska niillä periaatteessa on uudelleenkäyttöarvoa, mutta ei tiedä, mihin ne panisi siksi aikaa. Kun jos myöhemmin löytää jonkun bändin, niin sitten on kiva lukea siitä kaikki vanhat jutut ja arviot.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja L-S » La 14 Maalis 2009 14:52

Mun pitäisi myös tehdä töitä, kuten tavallista. Viikko on ollut hidas, ilmeisesti mulla ei ole riittävästi deadlineja ja muuta kiirettä, että saisin kunnon työvauhdin päälle. Enemmänkin pitäisi suunnitella ja päättää kaikenlaista, mutta se sujuu multa huonommin kuin itse toteutus.

Mieluusti keksisin jotain muuta tekemistä kuin työt, mutta en oikeastaan tiedä mitä.

Siivotakin pitäisi ja laittaa ruokaa. Ei täällä tosin hirveän sotkuista ole, joten ehkä jätän siivoamisen väliin. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » La 14 Maalis 2009 15:03

Heräsin jo kasilta ilman mitään syytä. Olin niin onnellinen, kun sain nukuttua kakan viikon jälkeen. Tänään olen ollut urheilullinen, eli käynyt jumpassa ja kävelin sieltä kotiin, kun on niin kaunis ilma. Nyt voin hyvällä omallatunnolla lusmuilla koko loppupäivän. :sydän: Tosin tekisi mieli lähteä kaupungille kävelemään, mutta ensin pitäisi käydä suihkussa ja syödä ja ehkä raivata jonnekin pois silmien edestä vaatteet ja kaikki muut tavarat, joita olen vain levitellyt sinne tänne.

Oikeasti pitäisi tehdä kevätsiivous, mutta siihen minulla on koko viikko aikaa. Maanantaina ei tarvitse mennä töihin. :viileä:
Nyt on ihan kivaa, kun ei ole mitään pakollista tekemistä. Ostin sen kunniaksi ison pullon... Jaffaa. :tilt:
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa