En nähnyt kohti sotaa -jaksoa, mutta kyllä nuo mainokset alkavasta ohjelmasta ovat herätelleet mielenkiinnon siinä määrin, että pakko se on katsoa. Oikeastaan en osaa nimetä suosikkia, erilaisia ääniä ja persoonia on johtamassa kuoroja.
Sivuilta löytyy myös tiedot tulevan jakson biiseistä, 

). En tiedä miten Mikki voisi parantaa, mutta toivottavasti parantaa niiden silmissä, joille se rakkaus ei tällä kertaa riittänyt.

Mikki säästyi!

), mutta
Kappaleen sovitusta oli laitettu uuteen uskoon ja esityksessä otettiin 
Sippura kirjoitti:Turhiin läpinöihin ei tuhrattu
suotta aikaa ja pääosassa oli kuorojen esitykset.

)
Vihreät jatkossa! 
Lumikki75 kirjoitti:Sippura kirjoitti:Turhiin läpinöihin ei tuhrattu
suotta aikaa ja pääosassa oli kuorojen esitykset.
Esitän eriävän mielipiteen. Katsoin nimittäin viime jakson nauhalta kelaten kaikki turhat kohdat (siis katsoen vain itse esitykset), ja mulla taisi mennä koko puolitoistatuntisen katsomiseen 20 minuuttia.

Sippura kirjoitti:Lumikki75 kirjoitti:Sippura kirjoitti:Turhiin läpinöihin ei tuhrattu suotta aikaa ja pääosassa oli kuorojen esitykset.
Esitän eriävän mielipiteen. Katsoin nimittäin viime jakson nauhalta kelaten kaikki turhat kohdat (siis katsoen vain itse esitykset), ja mulla taisi mennä koko puolitoistatuntisen katsomiseen 20 minuuttia.
Eilisen perusteella mun mielipide on muuttunut, eilisessä jaksossa sitä läpinää tuntui riittävän vähän liiaksikin. Olisiko ollut samanverran lähetysaikaa, mutta yhtä vähemmällä kuorolla viimeviikkoiseen verrattuna..?
Sippura kirjoitti:Anyways, eilisistä ei oikein mikään esitys säväyttänyt, Espoot oli ehkä parhaita. Heinolan porukan kohdalla sydäntä särki sen ensimmäisen sooloilijan kohdalla, harmillinen ajoitusvirhe![]()

Lyyra kirjoitti:
Veetin kuoro aloitti En Voguen Free Your Mindilla. En tykännyt. Yksi solisteista oli ihan kamala, ja sovitus oli aika huono. Tuo aloituspaikka taitaa olla paha paikka, kun joka lähetyksessä eka kuoro vetää noin huonosti. (ja alkulauluun kommenttina, että onko Veeti itse aina laulanut noin huonosti?)
Lyyra kirjoitti:Marionin kuoro lauloi Abban Take a Chance on Me:n. Alkoi vähän miten sattuu, mutta ihan ok. Ei kyllä väräyttänyt niin kovaa kuin viime viikon Amaranth, johtuu ehkä tylsästä biisivalinnasta. Ja turhat viittaukset muihin Abba-hitteihin lähinnä ihmetytti.
Lyyra kirjoitti:Timo Kotipellon Lappajärvi-kuoro lauloi Heart-yhtyeen Alone-kappaleen, joka ei kyllä sano mulle juurikaan mitään. Ihan OK solisti, mutta huonon sovituksen myötä taas vaisu esitys. Ihan hyvin se kyllä soi, näin vähällä treenillä.
Lyyra kirjoitti:Irinan heinolalaiskuoro lauleli Apulantaa. Tässä oli jo meininkiäkin jonkun verran, mutta taas aika kamala sovitus. Voi niitä taustoja laulaa muutenkin kuin että "aaaa-aaaa-aaaa".
Lyyra kirjoitti:Mikin biisivalinnat ovat olleet mielestäni aika riskaabeleja, joten Material Girl jännitti ainakin etukäteen aikalailla. Silti Espoon kuoro oli mielestäni taas selvästi illan paras: meininkiä ja hyvä sovitus ja kuorolla ja solisteilla roolit tasapainossa. Tykkään vaan niin kovin tästä ennakkoluulottomuudesta ja hyväntuulisuudesta. Enkä edes katso vihreitten lasien läpi!![]()
No sä oot ollu tietysti 80- ja 90-lukujen vaihteessa vielä liian nuori. Ainakaan sillon 80-luvun lopulla ei voinu välttyä kuulemasta tota biisiä.Lyyra kirjoitti:Timo Kotipellon Lappajärvi-kuoro lauloi Heart-yhtyeen Alone-kappaleen, joka ei kyllä sano mulle juurikaan mitään.
Jorssi kirjoitti:No sä oot ollu tietysti 80- ja 90-lukujen vaihteessa vielä liian nuori. Ainakaan sillon 80-luvun lopulla ei voinu välttyä kuulemasta tota biisiä.Lyyra kirjoitti:Timo Kotipellon Lappajärvi-kuoro lauloi Heart-yhtyeen Alone-kappaleen, joka ei kyllä sano mulle juurikaan mitään.
Ihan oikeet on tippunu kummallakin viikolla. Marionin ja Mikin kuorot on ollu mun mielestä parhaita (jos ei sitä ekaa lämmittelyjaksoa oteta huomioon). Irina kaatui biisivalintaan ja huonoihin solisteihin.
. Kappalevalinnat ovat vain olleet loistavia kuin myös meininki. Eikä sillä, että pidän paljon Egotripistä ole mitään tekemistä tämän kanssa
. Timo Kotipellon ja Veetin kuorot on ihan kivoja, Kotipelto tosin voisi laulattaa jotain muutakin kuin heviä kuorolaisillaan. Marionin kuoron viime sunnuntain esitys olisi ollut hyvä ilman niitä lainauksia muista ABBA:n kappaleista. Ne tökki. Marilla kirjoitti:Muuten olen kyllä hieman pettynyt kuorosota-ohjelmaan. Lähes joka jakson oon katsonut mutta se ei oikein tempaa mukaansa. Ehkä jatkossa, kun kuoroille tuo homma ei ole niin uutta, päästään kunnolla vauhtiin.
Marilla kirjoitti:Timo Kotipellon ja Veetin kuorot on ihan kivoja, Kotipelto tosin voisi laulattaa jotain muutakin kuin heviä kuorolaisillaan.
Marilla kirjoitti:Ensi viikolla ilmeisesti on putoamisvuorossa Marion kuoroineen, niin sitten on enää vain miehet kuoroa johtamassa.
nuff said imo.

Komulainen on kyllä tönkkö epämääräisissä leningeissään, mutta kai sen jotenkin pakolla kestää.
Hyvin se kyllä veti. 
Se on kyllä niin symppis kaveri. Ansaitusti jatkoon.
Jeij. Ja tulevassa jaksossa kaksi biisiä per kuoro - toinen elokuvamusiikkia.
Jää varmaan diipadaapa vähemmälle, odotan innolla.
Lyyra kirjoitti:Illan huonoin oli Maija Vilkkumaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa