Tuli todella hyvä mieli tuosta viestistäsi.

Kati kirjoitti:Se kuuluisa hatara raskausaivo oli pientä verrattuna hattarapäiseen äitiaivoon. Että voikin unohtaa ja unohdella asioita paljon, solkenaan ja tyhmästi. Liesi päälle, ovi auki, rahat kotiin, lääkkeet ottamatta. Noin niin kuin viikon saldona.
Kati kirjoitti:Entisestä rakastetustani televisiosta on tullut suhteellisen turha kapine. En muista ohjelmia, jos jotain katson, en osaa keskittyä, eikä minua oikeastaan edes kiinnosta. Esimerkiksi Uutishuoneen olen tallentanut, katsominen on jäänyt. Mutta ehtiihän tässä. Kasvavat kuulemma kovasti nopeasti nuo pienet, kohtahan hän jo kouluun.

Mun ukko ei koskaan ymmärtänyt ensimmäisen lapsen jälkeen, että raskaus pehmentää pään ja äiti-vaihde tuhoaa lähes lopullisesti muistin.
Mä saatan kesken jonkun tekemisen unohtaa että mitä olinkaan tekemässä. 

ceuro kirjoitti:Siis jos nuo kaikki vapaat käyttäisi, vanhempainvapaahan olisi paljon nykyistä pitempi, mutta suurinpiirtein nykyisen pituinen (?) jos vaikka isän osuuden jättäisi käyttämättä. Eli ei kukaan pakota tärkeitä ja isopalkkaisia miehiä kotiin sieltä rajapinnoilta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa