Ihana herätä hyvin nukutun yön jälkeen ilman krapulaa (en ole alkoholisti.. en...
).
-olo.
Suvi kirjoitti:Mikä ihme tämä on:
[keijo]Pitää nyt testata ihan huvikseen.[/keijo]
Liikaa Monty Pythonia tai jotain.
Viisauden Lähde kirjoitti:Suville hyvää matkaa! Varmasti ihana reissu tulee, siellä taitaa olla jo ihan kesä?
shaana kirjoitti:Huomenta!
Äiskä herätti mut tuolta kissojen kainalosta, että nyt autokaupoille. Eihän siinä muu auta sitten, nyt mennäänkin
katsomaan ranskalaista dieseliä, joka on juurikin sisäänajettu. Mua tarvitaan, jos auto jää lapaseen, niin kuskaamaan
toinen kärry pois.

Onneksi ei tullut kuitenkaan krapulaa. Tänään aion lähinnä opiskella, kun maanantaina on tentti.
Mun jalalla on selvästi joku salaliitto mua vastaan.marenkienkeli kirjoitti:Tulipas kännikeijoilutua eilen oikein urakalla.Onneksi ei tullut kuitenkaan krapulaa. Tänään aion lähinnä opiskella, kun maanantaina on tentti.
Heräsin kello kuusi aamulla suonen vetoon. Aivan järkyttävä kipu, eikä se meinannut mennä millään ohi. Hassua, että aina, kun mulla on tämän vuoden puolella vetänyt suonta (tuo oli ehkä neljäs kerta), se on tapahtunut kuuden maissa aamuyöllä.Mun jalalla on selvästi joku salaliitto mua vastaan.

Viisauden Lähde kirjoitti:Tykkään jugurtista ja oon kyllästyny kaikkiin makuihin mitä niissä litran tötsissä myydään. Enkä haluais ostaa tuhatta muovipurkkia, tuntuu niin tyhmälle roskata. Siis voihan niitäkin kierrättää vissiin? Muovinkeräykseen?

puolikarkea kirjoitti:Jos kaupan jogurttimaut kyllästyttää, niin kannattaa sekoittaa maustamattoman jogurtin sekaan hedelmiä tai marjoja ja kokeilla makeuttamista vaikka hunajalla.
Ois ollu vaa mukavaa, kun hirveästi porukkaa näyttäisi tulevan, nauttia luonnosta ja pöydän antimista ihanassa kesäilmassa. Ehkäpä uhmaamme sittenkin luontoa. Ei tiedä vielä.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa