On ollut mukava loman aloitus. Oli niin kiva käydä siskon luona ja kavereita moikkaamassa. Nyt olen taas savossa, mutta tulin porukoiden luona käymään ja olen täällä torstaihin asti.
Ainut asia mikä nyt vähän ketuttaa on se, etten voi liikua juuri ollenkaan. Tänä aamuna olin ullakolla etsimässä kivoja tavaroita minun kämppään, kun liikahdin vähän sivusuuntaan ja selkä meni säpäleiksi. En tiennyt itkeäkö vai nauraa kun se tilanne oli niin huono... En oikeasti tehnyt muuta kuin käännyin vähän sivulle ja selkä sanoi poks. Yritin vähätellä kipua ja kävellä ja kumarrella normaalisti, mutta ei tästä mitään tule. Pystyn istumaan suorassa melkein ilman kipua, mutta muu ei onnistu. Näin kävi viimeksi kolme vuotta sitten ja siitä asti olen miettinyt että pitäisi alkaa treenata selkälihaksia ja venytellä enemmän, mutta en tietenkään ole saanut aikaiseksi tehdä mitään. Nyt se sitten kostautui, kun olen koko tämän alkuvuoden joutunut istumaan koko ajan koneella ja viikonlopun raahasin liian painavaa laukkua selkä mutkalla.
Porukat oli hifistellyt ja ostaneet uuden tietokoneen. Tämä on upea ja haluaisin samanlaisen

. Istun varmaan tässä koneella koko ajan torstaihin asti, kun en malta olla erossa tästä. Toisaalta tällä hetkellä en edes voi nousta tästä vaikka haluaisin. Selkä

.