Ei kai pappa ole käynyt minun valokuvakansiolla... Saati mistä tiesit minun kemistin papereista

Mutta jos kerrottaisiin miten se meni:

No minähän valmistin myrkkyni siten että se oli vahvaa, muttei liian vahvaa, kun kuvittelin että Purple valmistaisi myrkkynsä siten, että se olisi vahvinta kaikesta. Testauksen aattoyönä minä sitten luikin oman myrkkyni kanssa Purplen labraan ja vaihdoin ne litkut keskenään, varmana voitostani. Ongelma olikin vain siinä että Purple aavisti tämän ja valmisti heikompaa myrkkyä kuin minä.
Testauspäivänä me sitten vaihdoimme eka toistemme myrkyt muka ominamme keskenään (jolloin minä join vahvempaa ja Purple heikompaa) ja sitten vaihto takaisin ja uudet hömpsyt (nyt minä heikompaa ja Purple vahvempaa). Totta kai siinä kävi niin kuin vain saattoi arvata, mie tunsin kauhean poltteen sisuskaluissani ja kaaduin kuolleena maahan, kun Purplea juhlittiin voittajana.
Tunnettu teoria:
Purplen onnistui korvata ennen luovutustilaisuutta Minun vahvempi myrkkyni Omalla heikommallaan, joten Kuningas Kuolo todellakin sai Purplen vastamyrkyt ja näin ollen Purplelle jäi valmistamani supermyrkky. Seuraavalla viikolla Purplen onnistuikin sitten kippaamaan loput minun myrkkystäni Kuolon kaviaariannokseen ja näin kuolo korjasi Kuolon sillä seurauksella että Kalifi Darkkis ja suurvisiiri Purple astuivat valtaan...
Vaihtoehtoinen teoria:
Vallanahne myrkyttäjä Darkkis sattui huomaamaan meidän myrkkyvehkeilymme kisailun parissa, ja koska hän ei ollut mikään ruudinkeksijä, puuttui hän peliin loppusuoralla ja vaihtoi minun tekemäni vahvemman myrkyn vielä kerran, sekoittamalla mikstuuran molempien myrkyistä (jolloin se jäi keksivaiheen myrkyksi) ja korvasi sillä minun Purplelle vaihtamani myrkyn. Näin ollen me sitten kisailimme "heikommilla myrkyillä" kun Darkkiksella oli supermyrkky taskussaan, kisailun lopputuloksen jo tiedättekin.
Seuraavalla viikolla Darkkis sitten sekoitti kuningas Kuolon Hanhenmaksapalleroihin aimoannoksen supermyrkkyä, jolle Purple paran vastamyrkky ei sitten mitään mahtanutkaan ja näin kolkko noutaja vei Kuolon tuonenmaalle ja astui valtaan kalifi Darkkis