Lumikki75 kirjoitti:Gluu kirjoitti:shaana kirjoitti:Esiintyy etenkin pidemmissä suhteissa.
Ja on joskus pitkässä suhteessa ihan hyvä tapa erota, tai ainakin mulla oli. Oltiin oltu kahdeksan vuotta yhdessä eikä kumpikaan enää oikein halunnut olla yhdessä, mutta eroaminen tuntui hirveän vaikealta, koska toiseen oli jo kasvanut kiinni. Tuolla tauko-tekniikalla pystyttiin lopettamaan sillä tavalla pehmeästi. Mutta meidän tapauksessa siis molemmat aika lailla tiesivät, että "tauko" tarkoitti eroamista.
Viisauden Lähde kirjoitti:Kai normaalit ihmiset suo itselleen sen ihastumisen eikä ala sättiä itseään siitä, että pitikö tuohonkin tyyppiin mennä sortumaan?
Viisauden Lähde kirjoitti:Minä oon seurannu tätä ketjua, mutta en oo ite uskaltautunu kirjottamaan. Nyt kun kirjotin, vaikutan tasapainottomalta sekopäältä! Sen siitä saa, kun harkitsee sanojaan ja pitäytyy kirjottamasta. Leväyttää sitten kerralla kaikki kortit pöytään.

Viisauden Lähde kirjoitti:Maija, niinpä, omituista on, kun tosi harvoin ihastuu ja sitten menee ihastumaan johonkin tyyppiin! Minulla ainakin aiheuttaa suunnattomasti päänvaivaa, vaikka ei ehkä pitäisi. Alan miettiä, että mitä minä tuossakii tyypissä nään.

puolikarkea kirjoitti:Miten te muut suhde-eliöt asian koette?
Onko ihastuminen muihin kuin omaan kultaan pahasta?
Vai onko se vain harmitonta piristystä arkeen?
puolikarkea kirjoitti:Turhaan murehdit. Ei tuo sinun viestis minun mielestä sekopäistä kuvaa anna.
Maija kirjoitti:Viisauden Lähde, et sinä sekopäiseltä vaikuta. Tai siis jos oletkin, samoissa vesissä uiskennellaan ja ollaan yhtä sekaisin ihastumisessa, sillä itsekin jonkin ajan kuluttua alan itse sitä tiedostamatta etsiä toisesta seikkoja, jotka edes hieman häiritsevät. Tavallisesti siis ahdistunkin noin parin viikon tapailun jälkeen ja vihellän pelin poikki. Kai tämä on jokin typerä tapa suojella itseään sydänsuruilta.
Tällä kertaa ajattelinkin, että what the hell, mennään ja nautitaan nyt tästä tunteesta. Ei tästä jutusta mitään sen suurempaa tarvitse väkisin tulla. Vaikka tietystä varovaisuudesta en osaakaan aivan kokonaan luopua, katsotaan nyt, miten asiat lähtevät sujumaan avoimin kortein.
Maija kirjoitti:Voi että, ihmissuhteet kuuluvat kyllä niihin peleihin, joiden säännöt ovat multa ihan hukassa. Kömpelö, kömpelö minä. :D
LazyBastard kirjoitti:Suhderintamalta senverran, että nyt on asuttu yhdessä sen paremman puolison kanssa pari kuukautta ja on mukava huomata pitkän yksinasumisen jälkeen, kuinka hauskaa on toisen kanssa olla.
LazyBastard kirjoitti:Suhderintamalta senverran, että nyt on asuttu yhdessä sen paremman puolison kanssa pari kuukautta ja on mukava huomata pitkän yksinasumisen jälkeen, kuinka hauskaa on toisen kanssa olla. Esimerkiksi ruoanlaitto ja syöminen nousee ihan uusiin sfääreihin. Eihän sitä ole niin väliä, mitä sitä itse syö, mutta toiselle on hauska tehdä hyvää ruokaa (jota saa sitten siinä sivussa itsekin). Samoin kun on mukava mennä yhdessä nukkumaan. Tai vain olla.
Duussi kirjoitti:LazyBastard kirjoitti:Suhderintamalta senverran, että nyt on asuttu yhdessä sen paremman puolison kanssa pari kuukautta ja on mukava huomata pitkän yksinasumisen jälkeen, kuinka hauskaa on toisen kanssa olla.
Onpa kiva kuulla tällainen kommentti tähän kohtaan! Täällä on nääs huomenna edessä
vuokrasopimuksen kirjoitus, kaiketi jo kuukauden päästä hämmästellään hepun kanssa
elämää yhteisessä kodissa.
Jännittää! :täpinä: Toivon niin kovin, että suhde ei säikähdä tätä uutta askelta.
Duussi kirjoitti:Täällä on nääs huomenna edessä
vuokrasopimuksen kirjoitus, kaiketi jo kuukauden päästä hämmästellään hepun kanssa
Jännittää! :täpinä: Toivon niin kovin, että suhde ei säikähdä tätä uutta askelta.
Duussi kirjoitti:Täällä on nääs huomenna edessä
Forelock kirjoitti:Periaatteessahan sillä ei tosiaan ole merkitystä, varsinkin kun sen yleensä tietää että se on ohimenevää ja ei kuitenkaan oikeastaan haikaile jonkun perään tai mitään. MUTTA. En osaa soveltaa tätä faktaa itseeni. Tai siis tuohon puoliskoon. Sydäntä riipaisee pelkkä ajatuskin siitä, että se ihastuilisi muihin. Varmaan niin käykin, mutta yritän olla ajattelematta sitä. Olen niin kovin mustasukkaista sorttia. Olen tosin edistynyt asiassa, etten nyt ihan hirviö ole. Kuitenkin. En halua ajatella ketä kaikkia tuo toinen tiirailee jos/kun tiirailee, ja mitä se oikeastaan niistä ajattelee.

Janet kirjoitti:Miksi mä siinä roikun?? Ufh.
tgr kirjoitti:
Mää tarvin kesäkissan parantamaan mut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa