Miss Jay.

Ei muuta sanottavaa. Paitsi onpa! Se bambi-silmä (Mari?) onnistui väläyttämään
raivo-kuvassa ilmeen. Vau.

irvikissa kirjoitti: Melkein kaikki tyttöjen välinen skisma tulee esiin ainoastaan avautumishaastatteluissa, vain hyvin vähän varsinaisissa tapahtumissa. Minusta amerikkalaisessa versiossa näytetään enemmän konflikteja.
Tr*ina kirjoitti:Kaksi seikkaa vaikuttanee.
Ensinnäkin, Suomessa kuvausryhmä ei päivystä paikalla yhtenään tallentamassa tappeluita. Toisekseen, kulttuuriero on melkoinen Suomen ja Yhdysvaltojen välillä. Onneksi, sanoisin. Minusta olisi tavattoman noloa katsella kissatappeluita tv:stä.
Tr*ina kirjoitti:irvikissa kirjoitti: Melkein kaikki tyttöjen välinen skisma tulee esiin ainoastaan avautumishaastatteluissa, vain hyvin vähän varsinaisissa tapahtumissa. Minusta amerikkalaisessa versiossa näytetään enemmän konflikteja.
Kaksi seikkaa vaikuttanee.
Ensinnäkin, Suomessa kuvausryhmä ei päivystä paikalla yhtenään tallentamassa tappeluita. Toisekseen, kulttuuriero on melkoinen Suomen ja Yhdysvaltojen välillä. Onneksi, sanoisin. Minusta olisi tavattoman noloa katsella kissatappeluita tv:stä
poppanen kirjoitti:
Viime jaksoa katsellessa tuli ikävästi mieleen omat ylä-aste ajat, se kauhea klikkiytyminen ja toisten syrjiminen. Ohjelmaa katsellessa on vaikea ymmärtää, että tytöt on jo vanhempia kuin 15...
Ihmestystä aiheuttaa lähinnä se, että kukaan niistä ei osaa puhua.
Crux kirjoitti:Lopussa alkoi reippaasti rasittaa puffi seuraavasta jaksosta. Olen sen
verran ilmeisesti ikärasisti, että on pakko sanoa tyttöjen nuoren iän näkyvän tässä.
Crux kirjoitti:täytyy vielä sanoa, että minua tyttöjen huono englanti ei haittaa ollenkaan. Niinkuin se ruotsalainen mallitoimiston nainen sanoikin, sanat oppii ja ääntämiselleen harva mitään voi. Ei sitä osaa ristinä pitää.

heartless kirjoitti: Siinä pyöräkeskustelussa mua jäi hämäämään se, kun Darina selitti valinneensa Marian siksi, että tiesi sen tarvitsevan polkupyörää. Kun eikös sen pitänyt valita kaveri ennen kuin kuuli palkinnosta?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa