Niin kuin tuolla toisessa ketjussa jo ilmaisinkin, uusi vuosi elämässä alkoi aika hurjalla yllärillä. Mitähän sitä vielä tapahtuu...? 
Niin kuin tuolla toisessa ketjussa jo ilmaisinkin, uusi vuosi elämässä alkoi aika hurjalla yllärillä. Mitähän sitä vielä tapahtuu...? 
Fantsu kirjoitti:Kiitokset kaikille muistaneilleNiin kuin tuolla toisessa ketjussa jo ilmaisinkin, uusi vuosi elämässä alkoi aika hurjalla yllärillä. Mitähän sitä vielä tapahtuu...?

Errr... ummm.... öööö.... Toiv. ei kuitenkaan.
(En ollut tietääkseni edes tallonut hänen varpailleen [vielä].) Totesin, jotain tyyliin: "Täähän on keikka..." Ja jatkoin pomppimista hetken kuluttua.
Vieressäni oli taas joku rokkipoliisilta vaikuttava jätkä, joka taisi tulla keikalle lähinnä tyttöystävänsä takia. Mutta kaikesta huolimatta oli onnistunut keikka.
Väsään jonkinlaisen keikkaraportin tyngän jossain vaiheessa.
.
. Pitäisiköhän itsekin alkaa soittaa jotain täällä. Tai laulaa mukana. Tai sitten mä oon vaan niin stressaantunut ja univelkainen että alan kuulla ääniä joita ei oikeasti olekaan. Pelottavaa.damn kirjoitti:Naapurista kuuluu outoa ääntä. Ihan kuin joku soittaisi huilua. Pitäisiköhän itsekin alkaa soittaa jotain täällä. Tai laulaa mukana. Tai sitten mä oon vaan niin stressaantunut ja univelkainen että alan kuulla ääniä joita ei oikeasti olekaan. Pelottavaa.

Kyllä se helpottaa oloa, kun on täälläkin ikätoveri. Ajattelin kohtapuolin juhlistaa "synttäriviikkoa" hiustenvärjäyksellä (peittää harmaat?
). Mitäs suunnitelmia Dnd:llä on?

Fantsu kirjoitti:Mitäs suunnitelmia Dnd:llä on?

Sade kirjoitti:Tänään olen tutkiskellut neulelehtiä ja nettiä. Sormia syyhyttäisi päästä neulomaan, mutta mitä tekisi? Sukat, villapaida, puuvillatopin? Hmmm...

Porukoihin menis vain hermot alta aikayksikön, ja kun lähes kaikki ystäväni ovat aivan muualla, ei täällä oikein olisi mitään. Kyllä mun koti on nykyään kuitenkin Helsingissä, vaikka sydämessäni mä oon kuitenkin edelleen jonkinasteinen maalaisflikka. (Ihan maalla en kuitenkaan koe koskaan asuneeni, joten suoraan en voi sanoa, ettäö olisin maalaisflikka.)Sade kirjoitti:Neulominen on kyllä yksi maailman addiktoivimmista puuhista: vielä yksi kerros, ja vielä yksi, ja vielä, ja vielä...![]()
Jepjep.
Kaarina kirjoitti:Sade kirjoitti:Neulominen on kyllä yksi maailman addiktoivimmista puuhista: vielä yksi kerros, ja vielä yksi, ja vielä, ja vielä...![]()
No joo! Kaikki alkaa hyvin viattomasti ja päätät illalla kymmenen aikoihin, että vielä yksi kierros ja lopulta havahdut kahdelta yöllä, että sukka onkin valmis eikä ole enää kierroksia jäljellä.Jepjep.
Siinä ei pahemmin kannata väsyneenä ruveta mitään ihmeellisiä väsäämään, vaan kannattaa nukkua rauhassa yön yli. 
Onnea Maija 

Me tosin olemme niin kummallinen pari, että varsinaista romantiikkaa treffeistämme saa kyllä hakemalla hakea. 
surunmurhaaja kirjoitti:Perhana, tarviin uuden kämppiksen. Missä mie sitä kehtaan mainostaa?

Sippura kirjoitti:Sain tädiltä ylimääräisinä kaapissa olleet, 2 kertaa jalassa käyneet
hiking-kengät (tai mikä niitten virallinen nimitys nyt onkaan),

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa