Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 09 Maalis 2009 12:09

Vähän aikaa sitten kiinnitti huomiota Sokkarin mainoslehtisessä uusi Miners-kosmetikkasarja, joka vaikutti suht edulliselta näin opiskelijan näkökulmasta ja siksi kiinnostavalta. :D Vielä enemmän kiinnostavuutta lisäsi se, että mainos ilmoitti ettei Miners testaa tuotteitaan eläinkokein. Hieman sitä sitten ihmettelin, että voiko pitää paikkaansa vai onko ihan kukkuujuttuja. Netistä yritin etsiä tietoa, mutta ei osunut silmään. Onko kellään parempaa tietoa asiasta? Meinaan kiinnostaisi kyllä kokeilla ko. tuotesarjaa, jos näin on! :D
elegia

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ma 09 Maalis 2009 13:28

elegia kirjoitti:Vähän aikaa sitten kiinnitti huomiota Sokkarin mainoslehtisessä uusi Miners-kosmetikkasarja, joka vaikutti suht edulliselta näin opiskelijan näkökulmasta ja siksi kiinnostavalta. :D Vielä enemmän kiinnostavuutta lisäsi se, että mainos ilmoitti ettei Miners testaa tuotteitaan eläinkokein. Hieman sitä sitten ihmettelin, että voiko pitää paikkaansa vai onko ihan kukkuujuttuja. Netistä yritin etsiä tietoa, mutta ei osunut silmään. Onko kellään parempaa tietoa asiasta? Meinaan kiinnostaisi kyllä kokeilla ko. tuotesarjaa, jos näin on! :D

Merkki löytyi ainakin yhdeltä boikottilistalta, muttei yhdeltäkään testaamattomien tuotteiden listalta. Lisäksi merkki ei mainosta eläinkokeettomuutta lainkaan omalla kotisivullaan. Ei siis vaikuta kauhean luotettavalta.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 09 Maalis 2009 19:09

Santalaceae kirjoitti:
elegia kirjoitti:Vähän aikaa sitten kiinnitti huomiota Sokkarin mainoslehtisessä uusi Miners-kosmetikkasarja, joka vaikutti suht edulliselta näin opiskelijan näkökulmasta ja siksi kiinnostavalta. :D Vielä enemmän kiinnostavuutta lisäsi se, että mainos ilmoitti ettei Miners testaa tuotteitaan eläinkokein. Hieman sitä sitten ihmettelin, että voiko pitää paikkaansa vai onko ihan kukkuujuttuja. Netistä yritin etsiä tietoa, mutta ei osunut silmään. Onko kellään parempaa tietoa asiasta? Meinaan kiinnostaisi kyllä kokeilla ko. tuotesarjaa, jos näin on! :D

Merkki löytyi ainakin yhdeltä boikottilistalta, muttei yhdeltäkään testaamattomien tuotteiden listalta. Lisäksi merkki ei mainosta eläinkokeettomuutta lainkaan omalla kotisivullaan. Ei siis vaikuta kauhean luotettavalta.

Jeps. Kiitos tiedosta! Vaikuttikin vähän omituisen hyvältä ollakseen totta. Eipä tarvi siihen sitten kajota.
elegia

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 09 Maalis 2009 22:49

Kaupasta lähti tänään matkaan uusi peitepuikko. Entinen on sävyltään hieman liian tumma miulle ja peittämisen sijaan tuntui pikemminkin korostavan peitettäviä kohtia. :friikki: Aika pitkään sitä kuitenkin käytin, kun en muistanut käydä ostamassa uutta. Nyt on vihdoin värit kohdillaan.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 10 Maalis 2009 17:37

Mä jatkan vielä vähän jälkijunassa tota menkkakeskustelua. Mun ekat menkat alkoivat 11-vuotiaana, mikä oli mulle todellinen shokki. Äiti oli mua jo hyvissä ajoin valmistanut aiheeseen, mutta koska äidillä menkat alkoivat tavallista myöhemmin, en osannut odottaa niiden alkavan noin nuorena. Äiti mulle sitten ekat siteet osti ja opetti, miten niitä käytetään.
Ekoina vuosina mulla ei ollut mitään kipuja, mutta vuosi sitten menkkojen tulon kyllä aina huomasi. Tätäkin jollain tasolla osasin kuitenkin odottaa, kun äidilläkin oli nuorempana kovat menkkakivut.

Äiti on hyvin hoitanut mun kanssa noi menkka-asiat samoin kuin ekojen rintsikoiden oston. Mitään seksivalistusta en ole kotoa saanut, mutta en ole sitä koskaan kaivannutkaan. Tosin kyllä äiti kyseli ehkäisyasioista, kun aloin pojan kanssa seurustella. Sanoin homman olevan hoidossa, mutta en ole pystynyt kertomaan äidille e-pillereistäni enkä ekasta gynekäynnistäni. Äidillä on aina ollut kovin negatiivinen suhde pillereihin, ja vaikka ne ovat auttaneet niin menkkakipuihin, iho-ongelmiin kuin siihen raskauden ehkäisyynkiin, en ole pystynyt tästä asiasta hänelle edes mainitsemaan. Eikä äiti ole kyllä mitään enää kysellytkään.
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Sippura » To 12 Maalis 2009 12:40

Oi autuutta. Ostin eilen viimein sellaisen lämmitettävän jyväpussin, joka
mikrottamisen jälkeen hitaasti luovuttaa ihanaa lämpöään kolottavalle ala-
selälle ja -vatsalle. En ole välttämättä ennen ihan täysin uskonut lämmon
rentouttavaan ja kipua helpottavaan apuun, mutta nyt olen täysin käänny-
tetty :sydän:

Raahasin pussin jopa yöksi sänkyyn, sen seurauksena Mies kommentoi ko-
ko makkarin tuoksuvan aivan puurolle :virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja kmaria » To 12 Maalis 2009 18:03

Sippura kirjoitti:Oi autuutta. Ostin eilen viimein sellaisen lämmitettävän jyväpussin, joka

Sama juttu täällä, koin kääntymyksen viime viikonloppuna. :) Olen kyllä aikaisemminkin koittanut satunnaisesti
lievittää niska- ja hartiajumia kauratyynyllä, mutta jostain syystä en ole tajunnut tähän tarkoitukseen käyttää.
Jatkossa kyllä ehdottomasti.
kmaria

ViestiKirjoittaja Nugat » La 14 Maalis 2009 16:05

Sippura kirjoitti:Oi autuutta. Ostin eilen viimein sellaisen lämmitettävän jyväpussin, joka

Jyväpyssi olisi kyllä nice. :D

Itse olen käyttänyt perinteisempiä menetelmiä. :virne: Lasipulloon erittäin kuumaa vettä, korkki kiinni tiukasti ja pieni pyyhe ympärille. Loikka sohvalle/sänkyyn ja pakkaus masun päälle. Se on niin ihanan kuuma, että tuo jyväpussi kuulostaa liian miedolta, mutta voisi ehkä olla mukavampi. :virne: (Jos meinaa mahallaan yrittää rentoutua.)
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 14 Maalis 2009 18:44

Ostin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni b-kupin rintsikat. :tipahdus: Katsoin, että näyttävät kyllä ihan oikean kokoisilta ja hyväthän ne olivat. Lisäksi ostin neuletakin, lyhythihaisen ja ihanan olkaimettoman mekon. :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 15 Maalis 2009 15:16

Nugat kirjoitti:Se on niin ihanan kuuma, että tuo jyväpussi kuulostaa liian miedolta, mutta voisi ehkä olla mukavampi.

Kyllä tuon jyväversionkin saa tosi kuumaksi, itse taisin hehkuttaa sitä
mikrossa vähän liiankin kauan kun parina käyttöä seuranneena yönä he-
räsin ikäviin vatsakipuihin :O: Eilisiltana en pussia käyttänyt, eikä kipu-
jakaan ilmennyt - täytyy ilmeisesti käyttää vähän vähemmän kuumaa
pussia jatkossa...
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja annastindeli » Su 15 Maalis 2009 16:36

Miä ainakin oon käärässy sen pussin astiapyyhkeeseen aluks kun se on vielä kuuma. Sitten kun se vähän jäähtyy niin annan olla itsekseen. Niskaan oon enimmäkseen käyttäny, hartiat on välillä niin jumissa ettei tuu mistään mitään. Se on muuten mahdottaman kaunis se mun pussi, äiti teki niitä ite jostain vanhasta kukikkaasta verhokankaasta jonka kuosi on ihan kamala. :virne: Pitäis saada aikaseks mennä hierojalle, mutta kun ei tiedä mihin menis... :hullu: Siinä on kuitenkin hierojallakin väliä, ainakin miulle, kuka tekee ja miten. Eikä sais maksaa liikaa, ja pitäis olla kävelymatkan päässä kotoa, eli käytännössä keskustan kieppeillä.
annastindeli

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 15 Maalis 2009 18:22

No sittenhän tuo pussi olisi oikein mainio. Itse kun pystyn kestämään masukipuja parhaiten mahallaan rentoutumalla, niin se pullo ei ole kyllä kaikista mukavin. :virne:
Jotenkin olin vain ajatellut, ettei sitä niin kovin kuumaksi saa. En tiedä mistä moinen ajatus oli mieleeni jäänyt.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Shay » Su 15 Maalis 2009 23:49

Perseestä oleva - muualle asennettava ehkäisyrengas ei nähtävästi enää jaksane pienellä hormonipitoisuudellaan
hallita mun kuukautisia, joten pitää koittaa siirtyä pillereihin, mikä ei oikein nappaa. Juuri tykkäsin renkaasta
sen pienen hormonipitoisuuden vuoksi, kun ei tarvinnu niin kauhiasti huolehtia siitä, kuinka hormonit mua muuttaa
ihimisenä. Nyt taas vähä pelottaa, että mitä kivoja oireita pillereihin siirtyminen tuo mukanaan. :friikki: Pisti lekuri
mulle kasan Yasmineita, jotka pitäis ensi viikolla alottaa...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Annis » Ma 16 Maalis 2009 12:48

mä ainakin haluan kuparikierukan. Hormonit on ihan tyhmiä. Tai no, mä en ees saa syödä kuin minipillereitä, eli kaikki laastarit ja renkaat ja tavalliset pillerit on poislaskettu. Koska ne ehkä aiheuttaa mulle aurasuuntaista migreeniä ja voin saada prosentin mahdollisuudella jonkun aivohalvauksen tai jonkin. Ja minipillereistä en tykännyt yhtään. Kaikki peruspillereiden hyvät puolet (auttoivat kipuihin ja oli säännöllinen kierto) ei oo niissä :(
No, onneks saan sen varmaan nyt helpommin, kun synnyttää, mutta kyllä niitä laitetaan myös naisille, jotka ei oo synnyttäneet, jostain syystä ei vaan mielellään. Kaverikin sai tosi pitkään kinuta, että ne laittoi sille sellaisen.
Annis

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 16 Maalis 2009 13:47

Annis kirjoitti:No, onneks saan sen varmaan nyt helpommin, kun synnyttää, mutta kyllä niitä laitetaan myös naisille, jotka ei oo synnyttäneet, jostain syystä ei vaan mielellään. Kaverikin sai tosi pitkään kinuta, että ne laittoi sille sellaisen.

Vissiin siksi, kun synnyttämättömällä ne paikat on yleensä sen verran tiukat, että voi tulla ongelmia.

Minipillerit on todella sieltä ja syvältä (multa kiellettiin tavalliset pillerit samasta syystä kuin Annikselta). Ehkäisytehtävänsä minit hoitavat, mutta muuten kaikki menee - tai ainakin mulla meni - ihan sekaisin. Kierto oli mitä sattuu ja kivut ihan tavallista luokkaa (= kovat).
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 16 Maalis 2009 23:20

Emilia kirjoitti:Hih, menkkojen alkamisessa pelotti eniten se, kun olin lukenut että siinä vaiheessa yleensä pituuskasvu ja tissien kasvu loppuu tai ainakin hidastuu merkittävästi. Olin just täyttänyt 13 ja näytin kahdeksanvuotiaalta. Pelotti, että jään semmoseksi. :nolo: Pituutta en kyllä enää kasvanut montaa senttiä sen jälkeen, tissit vähäsen sentään. En tosin tiedä, olisko elämä ollut yhtään sen huonompaa tai parempaa, vaikka olisi jäänyt aa-kuppiseksi.

Mä taas olisin niin tyytyväinen, jos mun tissit ois lukeneet tuon saman. Vaan ei. Tuntuu, että nää mun kaverit senkun kasvaisivat jos ravinnon määrä ei olisi rajoitteena.

Muuten kyllä tykkään kovasti olla nainen. Etenkin nyt kun kuukkikset loppu ja hormonaalinen tasapaino on taas hetkeksi saavutettu.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 16 Maalis 2009 23:59

Taas on hiukset värjätty. Piti saada juurikasvu piiloon, kun juhlakampaus ei näytä kovinkaan hyvältä, jos on juurikasvua. Lauantaina pääsen taas leikkimään prinsessaa nätti mekko päällä ja hiukset laitettuna. :tyttö: Jee. :superhymy:

Äiti jaksaa aina ihmetellä mun innostumista vuosijuhlista ja muista pöytäjuhlista. En kuulemma vaikuta sen tyyppiseltä ihmiseltä, että innostuisin niistä. Pöh. Sisälläni on kyllä prinsessa, jonka päästän mielellään valloilleen pari kertaa vuodessa. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sippura » To 19 Maalis 2009 17:23

Ostin elämäni ekat El Naturalistan luomukumikengät :superhymy:

Kuva

Ne kaikkein klohnoimmat mallit ei ihan hirveästi iske, mutta onneksi valikoimasta
löytyi nuo suloiset, kevyet sandaalit jotka sopii hyvin niin farkkujen kuin hamosten-
kin kanssa kuivempien kelien koittaessa :D

Ja ne oli vielä 20 prossan alennuksessa, että olihan ne pakko ottaa mukaan :tilt:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 20 Maalis 2009 20:23

Sippura kirjoitti:Ostin elämäni ekat El Naturalistan luomukumikengät :superhymy:

Kateellinen. Mää oon jo pitemmän aikaa halunnu ostaa jotkut El Naturalistat, mutta yli sadan euron
hinta on kirpaissut sen verran pahasti vatsassa, etten ole kehannu korttiakaan ruveta vinguttaan.
Tuli kyllä hankittua itselle melko ihanat saapikkaat, joissa oli kerrankin oikean pituiset varret mun tynkäsäärille. :virnu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Nugat » La 21 Maalis 2009 18:57

Naisten elämään kuuluu oleellisesti paino-ongelmat. Huomaan nyt omaavani sellaisen. :O:

Viime syksynä minulta tipahti pois ilmaan mitään yrittämistä 5 kiloa ja olin pitkään onnellinen litteästä masusta. Nyt, aivan yht äkkiä tai sitten vallan salakavalasti mittari näyttää 6 kiloa enemmän. :tipahdus: Tällä viikolla kiinnitin oikein huomiota pömppikseen, että mistäs se nyt on taas tullut, ja se tuntuu aivan kamalalta litteä-masu-ajan jälkeen. Mitenkään en ole herkkujen määrää lisännyt tai mitään muutakaan muutosta elämässä tehnyt.

Vähän epäilyttää, että voisiko tuo alakuloisten lääkitys vaikuttaa asiaan? (Ehkä tätä olisi voinut pohtia Depressio tai masis ketjuissa) Onko siitä nyt muutama kuukausi, kun nostin annostusta. Voi hyvänen aika. Joudun syömään noita ainakin kesään asti. Miten saan päättäjäismekon päälle? :kauhistunut: :tipahdus:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Annis » La 21 Maalis 2009 19:01

Nugat kirjoitti:Vähän epäilyttää, että voisiko tuo alakuloisten lääkitys vaikuttaa asiaan? (Ehkä tätä olisi voinut pohtia Depressio tai masis ketjuissa) Onko siitä nyt muutama kuukausi, kun nostin annostusta. Voi hyvänen aika. Joudun syömään noita ainakin kesään asti. Miten saan päättäjäismekon päälle? :kauhistunut: :tipahdus:

Uskottavin syy on lääkkeet, itsellä niistä ei oo kokemusta, mutta kaveri sanoi niiden takia lihonneensa kymmenen kiloa ja muiltakin oon kuullut samansuuntaista juttua.

Mäkin ootan et pääsee tosta maha asukista eroon ja laihduttamaan takas entisiin mittoihin. Mies on vaan iloinen, et olinkin raskaana, eikä musta tullutkaan muuten vaan lihavaa :virne:
Annis

ViestiKirjoittaja Maija » La 21 Maalis 2009 19:12

Ai niin, unohdin ihan kertoa, että tällä viikolla tosiaan oli se ensimmäinen gynekäynti. Vähän jännitti etukäteen, mutta muuten tilanne yllättäen tuntuikin aika luonnolliselta.

Huvitti tosin hieman se, että minut ohjattiin riisuutumaan ison sermin taakse ja hetkeä myöhemmin olinkin siinä jalat levälläni lääkärin edessä. Eiköhän siinä vaiheessa häveliäisyys riisuutumisen suhteen ole hieman turhaa. :keijo:

Nyt sitten alkavat pillerikokeilut. Toivottavasti sopiva merkki löytyy pian.
Maija

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 22 Maalis 2009 18:56

Annis kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Vähän epäilyttää, että voisiko tuo alakuloisten lääkitys vaikuttaa asiaan? (Ehkä tätä olisi voinut pohtia Depressio tai masis ketjuissa) Onko siitä nyt muutama kuukausi, kun nostin annostusta. Voi hyvänen aika. Joudun syömään noita ainakin kesään asti. Miten saan päättäjäismekon päälle? :kauhistunut: :tipahdus:

Uskottavin syy on lääkkeet, itsellä niistä ei oo kokemusta, mutta kaveri sanoi niiden takia lihonneensa kymmenen kiloa ja muiltakin oon kuullut samansuuntaista juttua.

No jos lääkket turvottavat, onko mitään mahdollisuutta estää turpoamista? :pepsodent: Katoavatko kilot kun lakkaa napsimasta lääkkeitä? Toivottavasti eivät jää kummittelemaan. :p Nytkin tuntuu, että nojaan istuessa omaan mahaani. Eihän se nyt niiiin valtava ole, mutta se on edessä. :virne: Oikeastaan näyttää siltä, että olen raskaana. :p

Lueskelin netistä lääkkeitten vaikutuksesta ja näyttää siltä, että ihmiset reagoivat eri tavoin. Toiset laihtuvat ja toiset lihovat. Lääkkeiden lopettamisen jälkeen kuitenkin vaikutti siltä, että ylimääräiset nesteet poistuvat ja olo muuttuu mitä mainommaksi. Sehän olisi kivaa. :) Mutta ku mää haluisin olla päättäjäisissä nätti. :huoh:

Vieläkin mietin, että pitäiskö tämäkin viesti siirtää johonkin masis-ketjuun, mut en kykene päättämään.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 22 Maalis 2009 19:06

Kokeile nesteenpoistajia? Ananas esimerkiksi on kuulemma oivallinen nesteenpoistaja.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 22 Maalis 2009 19:23

Lyyra kirjoitti:Kokeile nesteenpoistajia? Ananas esimerkiksi on kuulemma oivallinen nesteenpoistaja.

Mulla ei ole mitään kokemusta nesteenpoistajista. Kertokaas niistä jotain.
No kuinka paljon ananasta täytyy syödä? :virne: Se onnistuu siihen pisteeseen asti, että huulet alkavat kirvelemään. :p
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa