Itse en osaa olla luottamatta, en itsekään ymmärrä miksi, kun alussa kuitenkin kaikki oli kamalan hankalaa. Yritin kyllä monta kertaa, mutta en nyt osaa tähän selittää sen tarkemmin, kuin että seurustelua edeltävän käytöksen perusteella voisi uskoa Tyypin pettävän, mutta en usko kuitenkaan. Aika jännää. 

. Oletan myös että mies arvostaa minua sen verran, että osaa itse järjellä miettiä keiden kanssa tekee mitäkin. En edes tällä hetkellä tunne montaakaan sen naispuolista kaveria ja tiedä kuinka läheisiä ne on. Pettämisen raja menee varmaan sitten siinä, että mitä ei toiselle voi kertoa, on pettämistä.damn kirjoitti:Pettämisen raja menee varmaan sitten siinä, että mitä ei toiselle voi kertoa, on pettämistä.
DarkSide kirjoitti:damn kirjoitti:Pettämisen raja menee varmaan sitten siinä, että mitä ei toiselle voi kertoa, on pettämistä.
Itse taas olen sitä mieltä, että kaikkea ei toisen tarvitse tietää. Muutenhan olisin petturi jo tällä fordeillessani - enhän tästä mitään ole kertonut.
DarkSide kirjoitti:Itse taas olen sitä mieltä, että kaikkea ei toisen tarvitse tietää.
DarkSide kirjoitti:Mitä ahdasmielisempi ja mustasukkaisempi kumppani on, sitä enemmän häneltä pitää salata.

elegia kirjoitti:Jos tarvii salailla asioita toiselta, tulee vähän tunne, että voiko olla täysipainoisesti siinä suhteessa? Mitä enemmän sitä joutuu siinä jokapäiväisessä elämässä toiselta salaamaan, niin onko suhde sen arvoinen? Jos ei voi täysin olla oma itsensä?
DarkSide kirjoitti:elegia kirjoitti:Jos tarvii salailla asioita toiselta, tulee vähän tunne, että voiko olla täysipainoisesti siinä suhteessa? Mitä enemmän sitä joutuu siinä jokapäiväisessä elämässä toiselta salaamaan, niin onko suhde sen arvoinen? Jos ei voi täysin olla oma itsensä?
Okei, jos niitä parempia suhteita on jonossa odottelemassa, voi toki yrittää hakea sitä täydellistä (itselleen arvoista), mutta itse olen hyvin tyytyväinen tähän vähemmän täydelliseen, jossa on erimielisyyksiä eikä kaikkea kerrota, mutta johon kuuluu paljon hyviäkin hetkiä ja ennen kaikkea sitä kaikkein tärkeintä - rakkautta.

Pointtini on siis kuitenkin se, että jos avokkini yhtäkkiä alkaisi poskipusutella tms. muita naisia tai miehiä, se olisi todella epäilyttävää. Siksi se satuttaisi ihan älyttömästi.
Hähää!
Viihteelläkin on usein jotain halirinkejä, ja joskus norkoillaan toiseen nojaten. Paljon myös tanssitaan, ja usein naisia on niin vähän, että joutuu koko illan olemaan tanssilattialla, kun vientiä riittää
Kyllä soffaperuna noista tietää, kun raportoin aina varpaille tallojat ja kännisimmät koheltajat, mutta eipä tuo ole edes kovin kiinnostuneen oloinen (heh, kummallista)
Pitäisin kyllä aika outoa, jos hän tuollaista alkaisi vaatia rajoittamaan.
Saattaapa tuo joskus täälläkin vilahtaa 
Aurora B. kirjoitti:Outoa tästä tekee sen, että mulla on ollut erittäin jyrkkä kanta pettämiseen niin kauan kuin muistan. Nyt kuitenkin, kun kumppanina on ihminen, johon oikeasti luotan (myös siis niin, etten usko hänen pettävän), niin sitten pettäminen ei olisikaan enää niin iso kynnyskysymys. Saako tästä mitään selvää?
Aurora B. kirjoitti:Pahiten mua pystyy loukkaamaan pettämällä ja peittelemällä sitä, varsinkin valehtelemalla, jos saan selville sen jotain muuta kautta. Valehtelua en siedä, ja isosta asiasta valehtelu ja kiinni jääminen olisi fyysistä pettämistäkin pahempi asia. Kaikkea ei tarvitse kertoa, mutta valehdella ei saa.
) enkä oleta senkään kertovan mulle ihan kaikkea. Sen sijaan oletan, että se kertoo kaiken, minkä tietää mun haluavan tietää ja kertoo muustakin, jos suoraan kysytään.Aurora B. kirjoitti:
Outoa tästä tekee sen, että mulla on ollut erittäin jyrkkä kanta pettämiseen niin kauan kuin muistan. Nyt kuitenkin, kun kumppanina on ihminen, johon oikeasti luotan (myös siis niin, etten usko hänen pettävän), niin sitten pettäminen ei olisikaan enää niin iso kynnyskysymys. Saako tästä mitään selvää?
Eli siis luotan, ettei hän petä, mutta jos näin kuitenkin kävisi, luotan myös siihen, että me pystyisimme sen selvittämään.
. Ja sitten kaiken avautumisen jälkeen se kokeili iholle. Hyi saakeli. Ihmetteli vielä kun heitin sen ulos ja käskin painua kotiin vaimon viereen. Lähti vasta kun uhkasin poliiseilla.
. Joo, ei lohjennut. 
(Pettäjiä on tullut ennenkin vastaan, ja isä oli/on myös melkoinen naistenmies, eli sitä draamaa on kuunneltu ja koettu ihan riittävästi.) Yhä edelleenkin tyyppi välillä soittelee ihan selvinkin päin, ja kyselee että voidaanko palata yhteen, ku me oltiin niin hyvä pari. Tyyppi ei vaan ymmärrä, että mie en todellakaan halua yhtään mitään sellasesta nilkistä, joka voi noin pokerilla ja puolihuolimattomasti pettää toista, koska eihän se kerro mistään muusta ku siitä, että sama homma se olis muakin vastassa myöhemmin.
Mulla ei ole mitään harhaluuloja siitä, että osaisin jonkun vaimonhakkaajan/ pettäjän/ juopon parantaa tavoistaan ja muuttaa unelmien kumppaniksi.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa