Tähän ketjuun saa (ja pitää) raportoida yön hiljaiset hetket, kun foorumilla ei muuten tapahdu mitään. Kännikeijoilut saa keijoilla niille tarkoitettuun ketjuun. Tänne voi tuoda ne muut pöhinät ja mietinnöt, joita syntyy yön pikkutunneilla siinä joskus 01-05 välillä.
Tänään (tai no siis eilen, jos ihan tarkkoja ollaan), huomasin että se nelinumeroinen viestimäärä lähestyy. En tiedä miksi, mutta halusin tämän tuhannennen viestini olevan jotenkin erityinen. Yleensä tämmöset jutut eivät minua niinkään kiinnosta. Tuhat on numero siinä missä muutkin ja jokainen numero on yhtä ainutlaatuinen kuin sekin.. Miksen siis tekisi jokaisesta viestistäni jotenkin ainutlaatuisen? No, tavallaanhan ne ovatkin juuri sitä. Harvemmin tulee kahta täysin samanlaista viestiä laitettua (paitsi ehkä kuvakisassa
). Joka tapauksessa mietin tätä tuhannetta (?) viestiäni koko päivän, enkä siis halunnut sitä tuhlata esimerkiksi kuvaketjussa (josta muuten kyllä kovin pidänkin), niin aloitinpa sitten tämmöisen ketjun kaikkien riemuksi.Kaikenlaista juttua pyöri päässä tuossa äsken, kun yritin nukkua. Mitenkähän ne saisi käännettyä pois päältä yöksi? Ennen olen osannut sen taidon hyvinkin. En vain muista enää miten se tapahtui.
Tästä fordesta on tullut vähän tämmöinen emotionaalinen kaatopaikka mulle. Kulunut vuosi on ollut aikamoista vuoristorataa monella tavalla. Kaikenlaista on tapahtunut ja asioita on ollut hankala käsitellä. Niin isoja juttuja, että välillä niiden selvitteleminen ja käsitteleminen tuntuu kokopäivätyöltä. Ja kaiken sen päällä pitäisi vielä jaksaa pyörittää normaalia arkea. Tästä pitäisi maksaa palkkaa. Mutta ehkä se palkka tulee sitten myöhemmin jossain aineettomassa muodossa.
Etsilleen. Olis kai tässä kaikenlaista kirjoteltavaa, mutta ehkä jatkuu ensi numerossa sitten.
Melkoset tonnibileet.

Eivätkä tällä kertaa ne asiat ole edes ikäviä, ainakaan suurin osa. Huomenna ei tosin ole mikään pakko herätä aikaisin, mutta kiva olisi olla jo kymmeneltä pirteänä hereillä, kun olisi vähän tekemistä. Tarvitsen kuitenkin ne kymmenen tunnin yöunet.
Toivottavasti en ole tässä ketjussa jatkossa kovinkaan usein.
Täällä sitä vain palloilee, vaikka tietää, että huomenna olisi paljon tehtävää ja yliopistolle on pakko lähteä jo noin klo 11. (Onpas muka varhain.
)
(Siinä minä nyt sitten esittelen kynsilakkojani.