Viimeisin DVD ostoksesi?

Re: Viimeisin DVD ostoksesi?

ViestiKirjoittaja Purple » Su 11 Touko 2008 14:55

tome_ kirjoitti:Moulin Rouge on kaikessa sekavuudessaan ja hektisyydessään melko disneymäinen, ja parhaat biisitkin osoittautuivat varsinaisiksi antikliimakseiksi.
Moulin Rouge voisi olla paljon parempikin, mutta kaikenlaisella höpsöttämisellä ja hosumisella on siitä minun mielestäni tehty melko luotaantyöntävä kokemus.

Disneymäinen? Antikliimakseja?

Anteeksi nyt, mutta et vaan tajua. :nirppa:
Purple

ViestiKirjoittaja Shay » Su 11 Touko 2008 16:40

tome_ kirjoitti:Niinno, Chicago ei ole ehkä niinkään romantikon leffa - eipä siinä oikein mitään suurta rakkaustarinaa olekaan, Amosta käy tosin välillä sääliksi :tilt:
Miusta Chicago vaan on kaikessa olemuksessaan niin paljon tyylikkäämpi, lauluja on mukava kuunnella ja Catherine Zeta Jones on ihana. Moulin Rouge on kaikessa sekavuudessaan ja hektisyydessään melko disneymäinen, ja parhaat biisitkin osoittautuivat varsinaisiksi antikliimakseiksi.
Moulin Rouge voisi olla paljon parempikin, mutta kaikenlaisella höpsöttämisellä ja hosumisella on siitä minun mielestäni tehty melko luotaantyöntävä kokemus.

Mä mikään romantikko oo... Kuva

Eikö Luhrmann ollu ennen musiikkivideoitten ohjaaja, mikä näkyy sen elokuvissa. Romeo+Juliet
on toteutettu samalla hektisellä tyylillä. No, makunsa kullakin. Kuva, mutta Mouli Rougen laulut
on aivan mahtavia ja niitä oon soundtrackin puutteesa kuunnellu juutuupista aivan täpinöissä.

Tai sitte kaikki johtuu sittenki vaan Ewanista. Kuva
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja tome_ » Su 11 Touko 2008 16:48

Purple kirjoitti:
tome_ kirjoitti:Moulin Rouge on kaikessa sekavuudessaan ja hektisyydessään melko disneymäinen, ja parhaat biisitkin osoittautuivat varsinaisiksi antikliimakseiksi.

Disneymäinen? Antikliimakseja?

Anteeksi nyt, mutta et vaan tajua. :nirppa:

hmmm.. mitenkähän tämän nyt selittäisi Kuva

aloitetaan niistä antikliimakseista: eli miulla oli ollut tuo moulin rouge katsomislistalla usemman vuoden, ennen kuin sitten sain sen viime vuoden puolella katsottua. Siinä ajassa olin sitten saanut yhtä sun toista tietoa elokuvan sisällöstä, mm. että biisilistalta löytyy Smells Like Teen Spiritä ja Lady Marmeladea. Pettymys oli karvas, kun osoittautui, että kaikki mitä niistä biiseistä oli saatu irti tiivistyy tässä.

samaisessa videossa näkyy mielestäni myös tuo disneymäinen puoli: Hillittömästi kärrynpyöriä heittelvä, tirehtöörimäinen ja silinteripäinen Harold Zidler tuo minulle kovasti mieleen jonkun Disneyhahmon, esimerkiksi lampunhengen Aladdinista. En tiedä miten muut elokuvan ovat kokeneet, mutta minulle se hektisyys toi auttamattomasti mieleen vanhat kunnon disney-klassikot.

Jospa tuo selventäisi asiaa vähän. Ehkä kaiken voi kuitenkin tiivistää siihen, että Chicago osoittautui olemaan kaikkea sitä, mitä odotin Moulin Rougen olevan. Siitä elokuvasta en vaihtaisi mitään muuta kuin Renée Zellwegerin, Moulin Rougesta paljon enemmän.

sen verran vielä tuohon Shayn viestiin, joka ilmestyi tuohon väliin, että mie pidän sen verran yksinkertaisemmista/rauhallisemista musiikkivideoistakin, että ekai sitten mikään ihme, kun ei tämmöiset Luhrmann-tekeleet uppoa Kuva
"Toivottavasti kriitkot ovat hukkuneet!"
tome_

ViestiKirjoittaja Purple » Ma 12 Touko 2008 14:13

tome_ kirjoitti:aloitetaan niistä antikliimakseista: eli miulla oli ollut tuo moulin rouge katsomislistalla usemman vuoden, ennen kuin sitten sain sen viime vuoden puolella katsottua. Siinä ajassa olin sitten saanut yhtä sun toista tietoa elokuvan sisällöstä, mm. että biisilistalta löytyy Smells Like Teen Spiritä ja Lady Marmeladea. Pettymys oli karvas, kun osoittautui, että kaikki mitä niistä biiseistä oli saatu irti tiivistyy tässä.

Kiitos selvennyksestä :) Täytyy silti sanoa että en mä vieläkään ihan ymmärrä sua, enkä varsinkaan tuota yllä lainattua.

"Kaikki mitä niistä biiseistä oli saatu irti tiivistyy tässä."? Mitä niistä olisi pitänyt saada irti? Tuo kohtahan on tavallaan leffan esittelyä, esitellään sekä Christianille että katsojalle että näin meillä. Ei siinä mun mielestä olisi tarvinnut saada enempää irti Nirvanasta tai mistään muustakaan.

Mua viehätti suuresti se, miten siinä käytettiin eri biisejä. Like a Virgin -kohtaus oli hillitön, Ewanin ja Nicolen keskinäisissä lauluissa oli hienosti sekoitettu Beatlesit, Kissit, Bowiet ja muut.

Jos puhutaan kliimakseista ja antikliimakseista, niin El Tango de Roxanne on paitsi leffan huippukohta, niin puhuttaessa yleensä kohtauksista leffoissa, se pärjää vertailussa melkein mihin tahansa. Jopa pieneltä ruudulta katsottuna taustametelin vaivaamana, tuntuu rinnassa muljahduksia. Tanssijat, Ewanin tumma hahmo tanssijoiden keskellä, valittava viulu, toisen tyypin karhea ääni, musiikin kiihtyminen, tapa millä kohtaus on väritetty, kuvattu ja leikattu. Millä tuosta enää paremmaksi voisi laittaa.

Mut saat toki edelleen olla väärässä jos haluat. :virne:
Purple

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 12 Touko 2008 17:40

Purple kirjoitti:Jos puhutaan kliimakseista ja antikliimakseista, niin El Tango de Roxanne on paitsi leffan huippukohta, niin puhuttaessa yleensä kohtauksista leffoissa, se pärjää vertailussa melkein mihin tahansa. Jopa pieneltä ruudulta katsottuna taustametelin vaivaamana, tuntuu rinnassa muljahduksia. Tanssijat, Ewanin tumma hahmo tanssijoiden keskellä, valittava viulu, toisen tyypin karhea ääni, musiikin kiihtyminen, tapa millä kohtaus on väritetty, kuvattu ja leikattu. Millä tuosta enää paremmaksi voisi laittaa.

:femmat:

Smells Like Teen Spiritin versiointi ei kyllä ollu mitenkään mahtavasti toteutettu, mutta muut
laulut kyllä olivat komeita ja järisyttäviä. Eikä alun sekamelskakohtaus ollut muutenkaan elokuvan
parasta antia. Roxanne-tango on mahtava ja Ewanin laulama Your Song on vaan niin ihana. :hullu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja tome_ » Ma 12 Touko 2008 22:33

Shay kirjoitti:
Purple kirjoitti:Jos puhutaan kliimakseista ja antikliimakseista, niin El Tango de Roxanne on paitsi leffan huippukohta, niin puhuttaessa yleensä kohtauksista leffoissa, se pärjää vertailussa melkein mihin tahansa. Jopa pieneltä ruudulta katsottuna taustametelin vaivaamana, tuntuu rinnassa muljahduksia. Tanssijat, Ewanin tumma hahmo tanssijoiden keskellä, valittava viulu, toisen tyypin karhea ääni, musiikin kiihtyminen, tapa millä kohtaus on väritetty, kuvattu ja leikattu. Millä tuosta enää paremmaksi voisi laittaa.

:femmat:

Smells Like Teen Spiritin versiointi ei kyllä ollu mitenkään mahtavasti toteutettu, mutta muut
laulut kyllä olivat komeita ja järisyttäviä. Eikä alun sekamelskakohtaus ollut muutenkaan elokuvan
parasta antia. Roxanne-tango on mahtava ja Ewanin laulama Your Song on vaan niin ihana. :hullu:

Mää kyllä yhdyn täysin mielipiteisiinne tuosta Roxanne-biisistä, ehdottomasti elokuvan parasta antia :)

Ja Shay tuossa sanoikin osuvasti, että Smells Like Teen Spiritiä ei oltu versioitu mitenkään mahtavasti. Se toteutus jotenkin jätti kylmäksi. Pidän alkuperäisestä biisistä paljon, niin harmittaa kyllä vähän, että elokuvaan on siitä päätynyt alkuriffin lisäksi vain osa kertosäettä.

eli nyt jos vielä selventäisin, niin olisin tykännyt että Nirvanaa olisi versioitu vaikka sitten jossain muussa kohdassa, jossa biisi olisi saanut vähän enemmän painoarvoa. Tuntuu että Moulin Rougessa on sellainen ongelma, että osa biiseistä on pätkitty harmillisesti muutaman sanan rykäykseksi, toisia taas venytetty kovinkin pitkiksi. Ja juurikin ne biisit, joita olisin mielelläni kuunnellut enemmin olivat näitä lyhyempiä versioita. Siksi tuli sitten vähän "tässäkstäänytoli?"-fiilis esim tuon Smells Like Teen Spiritin jälkeen.
tome_

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 15 Touko 2008 00:28

Kuva ja Kuva, mutta ykköskausi.

Pitkään aikaan ei ole tullutkaan mitään osteltua, mutta kotona kotona käydessä piti hankkia äkkiä jotain katseltavaa. Kestosuosikkeja, jotka ovat vain odottaneet ostajaansa :)
Fantsu

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 15 Touko 2008 03:30

Jos nyt saan osallistua vielä tohon Moulin Rouge -väittelyyn, niin mietin vaan - näin useamman vuoden tauon jälkeen - että mitä joku Smells Like Teen Spirit edes tekee tollasessa leffassa? Vaikuttaa siltä, että Luhrmann on vaan halunnut tunkemalla väkisin tunkea sen sinne johonkin väliin, koska se on 90-luvun ehkä tunnetuin klassikkoklisee ja läpäläpälää.

Mutta tosiaan, leffan kattomisesta on useampi vuosi aikaa, eikä syyttä. Mulle jäi Moulin Rougesta käteen hieno punainen väri ja Missy Elliottin ja tyttöjen loistava Lady Marmalade. :sori:

Chicago - jos sitä nyt edes voi tohon MR-pilipaliin verrata - oli paljon parempi, enkä vaihtaisi edes Reneé Zellwegeriä. Richard Geren saattaisin vaihtaa, mutta ei oo pakko.

En oo ostanut DVD:itä. :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 02 Kesä 2008 18:00

Viimesin ostokseni taisi olla Saw 2. Siinä samall tosin ostin myös mm. siskolleni Sleepy Hollown. (sisko on Depp fani) Saweista kyllä tykkään; mitä kauhuleffihin tulee niin pelottavat eivät ole mua varten (saatan menetää yöunet) mutta enempikin raa'at/veriset sopivat hyvin.
Crazy_Clown

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 03 Kesä 2008 12:23

Olen aina ollut huono ostelemaan DVD-lättyjä, niitä on vain ilmestynyt jostain kotiini. Eilen aloitin uuden elämän keräten muutaman suosikkileffan ostoskoriini. Halvalla kannoin kotiini Kill Billit ja Million Dollar Babyn :tilt: Kön rahannetilanne tasaantuu, voisin poistaa nettikaupasta muutamat rainat täytteeksi hyllyihin.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 15 Kesä 2008 22:49

Ostin Älypäiden (The Young Ones) kummatkin kaudet.
Olen nähnyt kaikki jaksot varmaan miljoona kertaa, ja ne ovat
vanhempien kotona videolla. Nauhalla olevista jaksoista tosin
puuttuu osia, joten päätin sitten hankkia kaikki DVD:nä kotiin.

Hauskaa ja omituista huumoria. Ei enää ihan niin hauskaa
kuin joskus aikoinaan, kun oikeasti oli useasti vähän WTF eli :rotflmao:
-fiilis.

Toisella kauden DVD:llä oli melko huonot suomalaiset käännöstekstit.
Se ärsyttää jonkun verran. :epäilevä:

Sitten taas joku tarjous cdon.comi:ssa, missä sai samalla halvalla
kaksi leffaa yhdessä:

Neljät häät ja yhdet hautajaiset / Kala nimeltä Wanda

Neljät häät ja yhdet hautajaiset olen myös nähnyt melko monesti.
Se on vaan niin ihana! :hymyhali: Nyt voin katsoa sen koska haluan,
eikä tarvitse odottaa, että se tulee (taas) telkkarista.

Kala nimeltä Wanda taas on yksi hauskimmista komedioista ikinä,
eikä vähiten loistavien näyttelijöiden ansioista. :)
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 16 Kesä 2008 10:17

Muistelinkin että jotain oli jäänyt kertomatta....

Ensimmäisenä unohdin kertoa että voitin eräässä kilpailussa Babylon 5-sarjan 1 & 2-kaudet.
Vaikka Farscapen jälkeen kaikki muu onkin niin :nirppa: turhaa, nämä ensimmäiset kaudet olivat vielä loistavia, kun Varjot olivat vielä nouseva uhka.

Sitten on jäänyt mainitsematta että ostin Kauhukoira 3 - kynofobia-boksin. Nyt nähtyäni puolet leffoista olen tullut siihen lopputulokseen, että on ensinnäkin hienoa että indie-leffoja nähdään Suomessakin.

Lisäksi porukka on näköjään nähnyt klassikkonsa, ja osaavat muokata niitä uuteen suuntaan. Tai vaihtoehtoisesti kaikki uudet ideat ovat loppuneet ja nyt lypsetään vanhoja kuiviin.

Kolmanneksi on sanottava että imdb-arvostelijat ovat liian ankaria (hei, Are you scared oli OIKEASTI hyvä saw-yritelmä).

Ennen kuin unohdan mainitsen myös hankkineeni Hot Fuzz-leffan (halvalla kun sai ja luotan Simon Peggiin), The Addams Family 2-leffan (muistan vielä kun Barry Sonnefeld teki hauskoja elokuvia. Tämä oli viimeinen sellainen.) ja Täydellinen sotilas-leffan (Dolph Lundgren. Jean-Claude van Damme. Isoja pyssyjä. With their reputation? Are they mad?! Oh well...:peukut:).
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 16 Kesä 2008 11:15

Suvi kirjoitti:Toisella kauden DVD:llä oli melko huonot suomalaiset käännöstekstit.
Se ärsyttää jonkun verran. :epäilevä:

Tuo on kyllä ärsyttävää. Pikku-Britannian 3. kauden boksissa oli sama
juttu, ja jäi kaudesta osa katsomatta kun ei vaan pystynyt keskitty-
mään sketseihin kun jokaisen! lauseen! perässä! oli! huutomerkki!

:epäilevä:

Katsoin sitten loput jaksot ilman tekstityksiä.

Ja jotta nyt ei ihan ohi aiheen mene, niin ostin viimeksi... öö.. en
edes muista milloin olen ostanut jonkun dvd:n, siitä on niin pitkä
aika. Olisiko ollut juuri tuo Pikku-Britannia tai sitten Shieldin 4.
kausi. Olen aika kitsas hankkimaan dvd:itä omaksi, ostan vain ne,
jotka tosissaan haluan ja joita tulee myös katsottua useamman
kerran.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 16 Kesä 2008 11:54

Mr. Smith kirjoitti:Ennen kuin unohdan mainitsen myös hankkineeni Hot Fuzz-leffan (halvalla kun sai ja luotan Simon Peggiin) [...] Täydellinen sotilas-leffan (Dolph Lundgren. Jean-Claude van Damme.

Hot Fuzz oli kyllä mainio! :virne: Tykättiin siitä ihan kybällä. Onko toi Täydellinen sotilas se, jossa Damme kylpee nakuna jääkuutioissa? :pepsodent: Kävin katsomassa leffan teininä elokuvateatterissa, mutta en enää muista ihan... kaikkia... yksityiskohtia.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 16 Kesä 2008 13:05

Fantsu kirjoitti:Onko toi Täydellinen sotilas se, jossa Damme kylpee nakuna jääkuutioissa? :pepsodent: Kävin katsomassa leffan teininä elokuvateatterissa, mutta en enää muista ihan... kaikkia... yksityiskohtia.

Juurikin se. Itselläni on parhaiten leffasta jäänyt mieleen Lundgrenin "traitor."-kommetti (se piste kuuluu niin selkeästi siinä intonaatiossa, että sen on oltava mukana) :pepsodent:

Kaikkea sitä vanha muistaakin... :sekopää:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 16 Kesä 2008 21:29

Fantsu kirjoitti:Onko toi Täydellinen sotilas se, jossa Damme kylpee nakuna jääkuutioissa? :pepsodent: Kävin katsomassa
leffan teininä elokuvateatterissa, mutta en enää muista ihan... kaikkia... yksityiskohtia.

Ja missä joku naikkonen poistaa sen reidestä tai jostain jäljittimen ja J-C on perse
paljaana kameraan päin. :tipahdus: Uuh...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 17 Kesä 2008 08:33

Shay kirjoitti: Ja missä joku naikkonen poistaa sen reidestä tai jostain jäljittimen ja J-C on perse
paljaana kameraan päin.

Juuh, tämä kohtaus on huomattu ja muistiin tallennettu täälläkin
suunnassa :tipahdus:

Ihan kerran tai kaks katsottiin tuo kohtaa kaverin kanssa nuorempina :vihellys:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 17 Kesä 2008 08:36

Sippura kirjoitti:Olen aika kitsas hankkimaan dvd:itä omaksi, ostan vain ne, jotka tosissaan haluan ja joita tulee myös katsottua useamman kerran.

Joo, sama. Paitsi niitä on_vain_niin_paljon. :sekopää:

Grindhouse-produktion toinen puoli oli tippunut Anttilan alelaarissa alle kipurajan (elokuvasta yli kymppi on liikaa, kyllä nähdystä pätkästä vitonenkin piisaa, hurahuhhahhei, ei nähty ole Galin leffakokoelmaa suurempaa) . Death Proof oli helvetin hyvä, Planet Terror huono, vaikka jotkut kehtaavat toisin päin väittää.

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Kesä 2008 10:59

Mä ajattelin joskus ajat sitten, että frendit on sellainen sarja mitä en ala hyllyyni hankkimaan. Niitä on niin paljon ja kaikki kuitenkin on nähty.

Nooh.

Olen ostanut nyt kolme kautta ja kauhea kuume päällä saada lisää. Siellä vain on niitä helmiä ihan liikaa. :täpinä:
Vaikken Jennifer Anistonista koskaan ole perustanut, on Rachel aivan loistava hahmo.

Frendit :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 24 Kesä 2008 11:21

Tuli vierailtua eräässä superhypermarketissa, josta löytyi halvalla paljon levyjä, joista raaskin ostaa kuitenkin vain yhden. Kotiin pääsi Nemoa etsimässä :superhymy: Aivan loistava animaatio, ehkä kyseisen tyylilajin edustajista suosikkini. Nemo :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 24 Kesä 2008 18:41

Olen pikkuhiljaa hyväksymässä sen mitä olen.
Herra videovuokraamon pomo yksin tietää että minä yritin pitää romanttisista komedioista ja Woody Allenista, mutta lopulta on myönnettävä faktat ja tultava videosermin takaa esille.

Hei, minä olen Mr. Smith ja minä pidän toimintaleffoista :hullu:

Senpä vuoksi en enää pidä vakan alla eilisiä ostoksiani, vaan sanon suoraan mitä kassan kautta kannoin kotiin.

Mukaan lähtivät Blood diamond, Election, The prestige ja The departed.
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 25 Kesä 2008 01:05

Woody Allenista... (yäks). Olipa sitten jo aikakin sermin toiselle puolelle liikahtaa, mutta laita se sermi takana paikoilleen, ettei Woody kömmi perässä!

Ostin Matrix ykkösen dvd:llä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja tome_ » Ke 25 Kesä 2008 01:24

Hei kuulkaahan nyt :virne:
Woody Allenin Cassandra's Dream oli laitettu Anttilassakin Toiminta-hyllyyn! Kuten jo aiemmin mainitsin, mielestäni ihan mukiinmenevä elokuva ja valottaa ihmisen psyykeen toimintaa kyseenalaisissa tilanteissa hienosti ehkäpä harvinaiseltakin näkökannalta. Elokuva näyttää millaisia sisäisiä ja ulkoisia konflikteja seuraa epäeettisistä teoista, jotka ovat niin jännityselokuvissa kuin todellisessakin maailmassa arkipäivää. Leffa on melko kivuttoman pituinenkin, 1h 50minuuttia istuu TV:n ääressä vaikka hampaat irvessä. Suosittelen kyllä katsomaan, vaikka Annie Hall ei iskisikään :tilt:
Tätä kirjoittaessa eksyin nettiin lukemaan Woody Allen arvosteluita, ja monessa mainitaan, että Cassandra's Dream ja Match Point ovat selvästi laadukkaampia ja erilaisia elokuvia kuin aikaisemmat koomiset New York -tekeleet.
tome_

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 25 Kesä 2008 09:11

Jos Woody Allenilla on kaksi mahdollisesti hyvää elokuvaa, ei se vielä nosta sitä pois siitä paikasta, johon se on joutunut tehtyään ~40, öh, kultivoituneemman maun elokuvaa. :p

Kuva

En ole ehtinyt lähiaikana dvd:tä ostaa, mutta havaitsin 'Allo 'Allon kausien 6&7 ilmestyvän elokuussa. :täpinä:

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 25 Kesä 2008 13:14

tome_ kirjoitti:Tätä kirjoittaessa eksyin nettiin lukemaan Woody Allen arvosteluita, ja monessa mainitaan, että Cassandra's Dream ja Match Point ovat selvästi laadukkaampia ja erilaisia elokuvia kuin aikaisemmat koomiset New York -tekeleet.
Juu, Etlarin leffa-arvostelija oli antanut Match Pointille viisi tähteä, joten otin boksille talteen. En meinannut jaksaa katsoa loppuun, vaikka leffassa oli Scarlett Johansson. Erilainen kuin Woodyn leffat yleensä? Juu. Parempi kuin Woodyn leffat yleensä? Ei. Cassandra's Dreamia en ole nähnyt. Josko se sitten olisi se yksinäinen poikkeus Allenin tuotannossa.

DVD:itä en ole hankkinut. Viimeisimmän sain veljeltäni (The Crow).
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv