Pasila

Pasila

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 20 Tammi 2009 02:23

Pasilan uudet jaksot alkoivat tänään (tai oikeastaan eilen). :jami: Kyllä näitä uusia jaksoja on odotettukin. Tämä nauruhermoja kutkuttava sarja tulee tv:stä siis maanantaisin klo 21.20 ja jaksot löytyvät myös Yle Areenalta, joten me tv:ttömätkin pääsemme niistä nauttimaan. :superhymy:

Katsoimme jakson kaverin luona ja kyllä nämä uudet jaksot kolahtavat (ainakin ensimmäisen jakson perusteella) yhtä hyvin kuin ensimmäisen kauden jaksot. Jotkut olivat kuitenkin sitä mieltä, että ainakaan ensimmäisen jakson perusteella toinen kausi ei vaikuta yhtä hyvältä kuin edellinen.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

Re: Pasila

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 20 Tammi 2009 13:46

Mä en ole koskaan oikein viehättynyt Pasilasta. :sori: Kertokaas nyt sitten mikä siinä viehättää?

Pakko kyllä myöntää, etten ole sitä muutamaa pätkää lukuunottamatta katsonutkaan, mutta ei se ole mua koskaan tölsön ääreen naulinnut, vielä ainakaan. :tilt:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 20 Tammi 2009 17:39

Mua ainakin miellyttää hersyvät hahmot ja paikoittain varsin oivaltavat yksityiskohdat. Esim. nyt koiraharrastajat naurattivat kovasti. Just tuollaisia hullujahan ne on. :virne: Routalemmen hahmo on loisto, ja nyt uusimmassa jaksossa kovasti framilla olleessa uutismies Juhani Kontiovaarassa tiivistyy mediakentän omituisuus osuvasti.

Välillä mua on nyppinyt joidenkin vitsien turha alleviivaus, mutta muutoin tykkään kovasti. Pitäisi ehkä viimein ostaa se eka tuotantokausi hyllyyn.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 20 Tammi 2009 22:14

Mä löysin Pasilan vasta eilen, kun joku Facebook-tuttu hehkutti, että sillä on illalla treffit Kyösti Pöystin kanssa. :D Olin toki aiemminkin sarjasta kuullut, mutta mulle oli jotenkin muodostunut käsitys jostain todella tympeästä draamakomediasta tms.

Ajauduin siinä sitten koulun jälkeen Juutuuppiin ja kyyläsin koko ensimmäisen kauden illan aikana. Kyllä mä tykkään! Oikein hauska on! Kuten sanottua, pakoitellen varsin oivaltavaa ja nerokasta satiiria yksityiskohtineen. Mun suosikiksi muodostui eilen Rauno Repomies, aloin jopa ajatella itse sen käyttämän puhetyylin malliin. :D Ja on Routalempikin hauska. On se jännä....

Nyt tulee kyllä varmasti seurattua kakkoskautta ihan töllöttimestä, kun kerran pääsi herkullisen sarjan makuun.
elegia

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 21 Tammi 2009 10:09

"Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty."

Nerokasta :virne:
Lisää löytyy Pasilan Wikisitaatit-sivulta.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja LazyBastard » To 22 Tammi 2009 15:04

Nauroin varmasti enemmän Pasilan uuden tuotantokauden ensimmäisen minuutin aikana kuin Jugistylen kokonaisten kahden jakson aikana. Osittain sama porukka osaa siis tehdä hyvää ja paskaa samaan aikaan, toki käsikirjoittaja on tässä eri.

Kyllähän Pasilakin kierrättää huumoriaan ja hahmot ovat enemmän karikatyyrejä kuin sen syvällisempiä, mutta mulle kyllä toimii.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 22 Tammi 2009 15:05

shaana kirjoitti:Kertokaas nyt sitten mikä siinä viehättää?

Plei kirjoitti:Mua ainakin miellyttää hersyvät hahmot ja paikoittain varsin oivaltavat yksityiskohdat.

:femmat: Juuri tällaiset asiat viehättävät myös mua Pasilassa. Sen tarkemmin en kuitenkaan osaa analysoida, miksi kyseinen sarja viehättää.

Mun suosikkihahmo on Routalempi. Jotenkin hänen puheensa arvaamattomuus viehättää kerta toisensa jälkeen. Toki myös muut hahmot ovat hyviä. :D Kyösti Pöystiä kohtaan tunnen suurta sympatiaa hänen joutuessaan tekemisiin Kontiovaaran kanssa. Mulla ainakin menis Kontiovaaran tapaisen tyypin kanssa hermot alta aikayksikön.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 28 Tammi 2009 20:01

Katsoin eilen maanantaisen Pasila-jakson. Ei pitäisi antaa nettiä kaikkien käsiin. Heti ensimmäisenä oli Repomieskin liittymässä Facebookkiin. Sanoi, ettei ole yhtään kaveria hänellä siellä. Ja nyt vajaa kaksi päivää myöhemmin Rauno Repomiehellä on yli 1600 fania Facebookissa. :virnu:

Eilinen jakso ei ollut mielestäni edellisen veroinen. Toki aihepiirikin on kyseisissä jaksoissa aivan erilainen, joten ei huumorikaan aivan samanlaista voi olla. Yksi vaikuttava tekijä oli se, että katsoin Pasilaa tällä kertaa yksin. Kyllä porukassa on mukavampi tällaisia ohjelmia katsoa.

Oli huvittavaa huomata, mitä opiskelulle tapahtuu, jos lukemisen aloittaa heti Pasila-jakson katsomisen jälkeen. Ei meinannut tulla lukemisestä mitään, kun luin sitä pätkivästi ja samalla tavalla kuin Repomies olisi lukenut sitä pääni sisällä. :friikki: Pitäisikö hakeutua hoitoon tai jotain? "...ei ole yhtään häpeä, jos joutuu menemään hulluuslääkärille, kun pää on ihan ding dong viri viri tööt tööt." :virne:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 28 Tammi 2009 21:12

Mäkin katsoin nyt Pasilaa. Ihan hauska oli, vaikka Kyösti onkin aika rasittava.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » Ma 02 Helmi 2009 23:03

Uudet jaksot eivät ole yhtä hyviä kuin ensimmäisen kauden jaksot, mutta kyllä tuo silti edelleen on ihan hauska ja tulee katsottua :) .
Ensimmäinen kausi oli parasta tv-viihdettä pitkiin aikoihin ja ne jaksot onkin tullut katsottua todella monta kertaa. Uudet jaksot ovat jotenkin sekavampia ja niistä toistellaan liikaa samoja asioita.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja friikkis » Ma 02 Helmi 2009 23:30

"Anteeksi, eksyin jännän äärelle." :rotflmao:

Loistosarja. Olen tässä(kin) vähän myöhäisherännyt, eilen vasta katsoin ensimmäiset jaksot. Tai no, koko ensimmäisen kauden. Yhdeltä istumalta. On se jännä. :keijo:
friikkis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 03 Helmi 2009 15:07

On kyllä hyvin jännä tämä sarja... :virne: Repomies ehkä paras hahmo, mitä tähän asti on nähty.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 03 Helmi 2009 15:21

damn kirjoitti:Ensimmäinen kausi oli parasta tv-viihdettä pitkiin aikoihin ja ne jaksot onkin tullut katsottua todella monta kertaa. Uudet jaksot ovat jotenkin sekavampia ja niistä toistellaan liikaa samoja asioita.

Ensimmäinen kausi oli tosiaan todella hyvä! Vaikea siitä olisi ollut paremmaksi pistää.

Netistä jaksojen katsominen on pikkuisen ongelmallista. Kun jakson voi katsoa koska vain, siihen ei liity sellaista odotuksen tunnetta. Jollain tavalla se on aika oleellista katselunautinnon kannalta. Ehkä mun pitäisi sopia itselleni joku katseluaika niin saisin tuon asian korjattua. :lanppu:

Eilinen jakso oli melko paikallaanjunnaava. Ei se oikein kolahtanut. :sori: Pari kertaa kyllä naurahdin, mutta siihenpä se jäi. :( Toisaalta se voi olla kyllä pitkälti mielentilasta kiinni. Täytynee katsoa se myöhemmin uudelleen.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 03 Helmi 2009 15:46

Yritin n. viikko sitten katsoa yhden jakson, kun täällä on tätä hehkutettu. En pystynyt. Ei kolahda. En yhtään ymmärrä, mikä tässä on hauskaa? :sori:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja wilsu » La 07 Helmi 2009 23:52

Huippusarja. Ite sytyin Pasilan eka kauteen hiukka myöhässä toisen esityksen aikoihin ja DVD:kin tuli hankittua hyllyyn. Päin vastoin kuin muut täällä, olen tykännyt uusista jaksoista enemmän kuin eka kauden jaksoista. Facebook-parodia sai etenkin hykertelemään :D.
you've gotta call your own bluff
wilsu

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 10 Helmi 2009 02:01

Minä tykkään tästä myös. Tälle saa oikeasti nauraa. Mielenkiintoisia hahmoja. (Jugistyle taas on syvältä sieltä.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 17 Helmi 2009 14:51

Kaksi viimeisintä Pasila-jaksoa ovat saaneet mut taas kunnolla nauramaan. Pöystin sekoilu Goalla ja stalkkerijakso iskivät muhun aika kovasti. Toki sekin vaikutti, että katsoin Goa-jakson kaverin luona kunnollisesta tv:stä, mutta oli se myös hyvä jakso. Eilisen jakson katsoin netistä. Nauroin monessa kohdassa ääneen hyville oivalluksille ja stalkkeri oli kyllä todella hauska. Ja tämä julkkisten uraputkijuttu oli kyllä aika osuva. Sarjaankin oli laitettu tuo Suomen seksikkäimmäksi valittu juontaja-malli-laulaja-evankelista( ja ties mitä muuta) Jemmica Laamanen. :virne: Todella hyviä jaksoja. Tykkään. :peukku:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 17 Helmi 2009 17:08

"Muurahainen. Hyvin jännä... Saanut kuitenkin kommunismin toimimaan..." :virne:

Stalkkeri-jakso oli tosiaan hyvä. Mielestäni sarjan ääninäyttely on hyvin jännä... tai siis todella osuvaa työtä.

Niin ja ne Kontiovaaran fanit nimmaritoiveineen :superhymy:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 17 Helmi 2009 17:22

Heh, itse ihastelin kanssa Routalemmen ihmettelyä eilisessä jaksossa. Hyvin jännä...aivan ihana arjen ilmiöiden ihmettelijä. :virne: Minusta se on yleensäkin hieno piirre ihmisessä, että jaksaa vielä vanhemmallakin iällä tarkastella maailmaa kuin lapsen silmin, kaikki on jännää, hyvin jännää. (Vaikka muista se saattaa olla rasittavaa.) :D

Pidän kyllä tästä kakkoskaudesta vähintäänkin yhtä paljon kuin edellisestäkin! Vaikka Repomiehen vaimon nakukuvat jokaisen diaesityksen yhteydessä alkavatkin olla vähän kulunut juttu...
elegia

ViestiKirjoittaja DarkSide » To 26 Helmi 2009 02:13

Pasila aamu-tv:ssä. Hyvin jännä. :tilt:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 30 Maalis 2009 23:36

:isosilmä: Tämän päivän Pasilajakso oli kyllä aika mielenkiintoinen. Hihittelin jo alulle ääneen, kun selvisi, että kyseessä on 24-parodia. Noin minuutti ennen reaktioni oli suunnilleen tällainen: :woohoo: Routalempi on nero, joka pelasti Helsingin. Lopussa reaktioni oli suunnilleen tällainen: :O: :kauhistunut: Eihän Routalempi nyt mikään pahispomo voi olla. Ensi jaksossa, joka on muuten kauden viimeinen jakso :kauhistunut: , selvinnee sitten asioiden oikea tilanne. Odotan mielenkiinnolla. Enempää en viitsi siitä höpistä, kun kuitenkin katsoin jo spoilerin Pasilan nettisivuilta. :keijo:

Mitäs jaksoja tässä onkaan jäänyt kommentoimatta? (Olin jo unohtanut luomani ketjun olemassaolon.)Salaviina-jakso ei oikein iskenyt, mutta Kerjäläiset-jaksossa Routalempi oli hellyyttävä suuttuessaan. :hullu: Pidin kyseisestä jaksosta melko paljon.

Eläke-jaksossa tapahtunut Repomiehen eläkkeellejääminen meinasi olla sokki. Ei niin hienoa miestä eläkkeelle voi laittaa. :tilt: No, onneksi hän kuitenkin sai palata takaisin.

Olympiavoittaja-jakso taas ei kolahtanut yhtään. Veli-jaksossa taas oli jotain aika koskettavaakin. Olo oli jopa aika haikea sitä katsoessa. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 31 Maalis 2009 00:19

Mun mielestä on hauskaa, että työpari Routalempi-Helga on päässyt enemmän esiin. :D

24-parodia oli odotetusti hauska, vaikka myös Simpsonien parodia oli jo vähän pankkia ehtinyt tyhjentää. Kuitenkin tässä oltiin hyvin jännästi saatu yhteen kaikki tämä kidutusproblematiikka ja Jackin "kaikki-rakas-kuolee" -juttu. Lisäksi tässäkin jaksossa oli selkeästi ääneen nauramaan saanut kohta, joka oli siis: "Evakuointi on ihan homoa." :virne:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 31 Maalis 2009 00:51

Pascal Lemoix kirjoitti:Mun mielestä on hauskaa, että työpari Routalempi-Helga on päässyt enemmän esiin. :D

:femmat: Tässä olen täysin samaa mieltä. Jotenkin jännästi ( :keijo: ) täydentävät toisiaan. Toinen on hitaasti etenevä, kaikkea pohtiva mies ja toinen aggressiivinen, nopeasti reagoiva nainen. Hieno parivaljakko. :D

Pascal Lemoix kirjoitti:Jackin "kaikki-rakas-kuolee" -juttu.

"Ottakaa kiitoksena nämä kukat." "Ihania. Mä rakastan näitä." *kukat kuihtuvat* "Kaikki mulle rakas kuolee aina." :virne:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 31 Maalis 2009 12:27

Pareissahan pitää aina olla toimeliaampi ja varmistavampi osapuoli. Pöysti-Neponen ja Routalempi-Helga on toimivimmat, mitä noista saa.

Pöysti-Routalempi ei toimi, koska Pöysti ei yhtään kuuntele Pekkaa.

Routalempi-Neponen ei toimi, koska Neponen antaa liikaa periksi ja soustuu kaikkiin Routalemmen kotkotuksiin, kuten takaa-ajomusiikki ja -hanskat. :virne:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 31 Maalis 2009 15:16

Pascal Lemoix kirjoitti:Routalempi-Neponen ei toimi, koska Neponen antaa liikaa periksi ja soustuu kaikkiin Routalemmen kotkotuksiin, kuten takaa-ajomusiikki ja -hanskat. :virne:

Eikä sovi unohtaa takaa-ajolaseja. :virne:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

Seuraava

Paluu Leffa.tv