Leffapiiri

Re: Leffapiiri

ViestiKirjoittaja Galileo » Su 05 Huhti 2009 13:36

Galileo kirjoitti:Tänään Teemalta 21.53 Jean-Luc Godardin Viimeiseen hengenvetoon pääosassa Jean-Paul Belmondo.

Katsoiko kukaan tätä?
Itse ehdin sen eilen toisella silmällä vilkuamaan. Aloitin kahdella silmällä, mutta sitten lipsahti oheistekemiseksi. Ei ollut elokuva mun makuun. Kerronta kompasteli, tarina oli tyhjänpäiväinen, hahmot vituttivat ja leikkaus oli hektinen. Tuli olo, että leffan ansiot ovat siinä, miten se eroaa aikakaudella aiemmin tehdystä elokuvasta. Pariisia ja ajankuvaa oli taas muuten ihan kiva katsoa. Hienoja autoja.

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 08 Huhti 2009 18:24

Ei ehkä taiteen huippu, mutta kuitenkin elokuva, joka kaikkien pitäisi tuntea: Delta-jengi Subilla 21.00. Tänään, perkele! :virne:

Silloin n. 12-vuotiaana miehenalkuna Delta-jengi oli sellainen isojen poikien elokuva, jota katsottiin puolisalaa. Olihan se toki komedia, mutta silti siinä tapahtui kaikenlaista riettautta ja tuhmuutta. En varmaan itse katso tätä tänään, mutta ehkä joku muu katsoo. :lanppu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 08 Huhti 2009 18:25

Illalla tulee myös ykköseltä Klaus Härön Näkymätön Elina. Se vaan tulee tosi myöhään.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 08 Huhti 2009 18:28

Lyyra kirjoitti:Illalla tulee myös ykköseltä Klaus Härön Näkymätön Elina. Se vaan tulee tosi myöhään.

Oho, tuleeko se tänään taas! Tuli maanantainakin, vähän siedettävämpään aikaan, kello 21.
Silloin en tosin katsonut kokonaan, kun täällä haluttiin katsoa Pasilaa. Joten nyt voisi katsoa kokonaan! Kiitos vinkistä! :D
elegia

ViestiKirjoittaja damn » To 09 Huhti 2009 23:20

Katsoin just tuon Nykymättömän Elinan, kun tulin kotikotiin käymään ja porukoilla oli se tallessa digiboksilla. Tykkäsin tosi paljon! Olisin voinut katsoa sitä vaikka pelkästään niiden ihanien maisemien takia. Luonto :hymyhali:. Lisäksi minusta on tullut viime aikoina mielettömän herkkä, ja meinasinkin itkeä leffan loppuvaiheessa ja pelkäsin oikeasti, että se Elina hukkuu suohon. Kaikenkaikkiaan hyvä ja katsomisen arvoinen kokonaisuus.

Katsoisin muulloinkin mielelläni tämän leffapiirin leffoja ja osallistuisin keskusteluun, mutta en ikinä ole oikeaan aikaan telkkarin ääressä, eikä minulla ole tallentavaa digiboksiakaan. Harmillista.
Fail, fail again, fail better.
damn

Edellinen

Paluu Leffa.tv