Smithers

Anteeksi nyt vaan, mutta tuo viimeisin viesti aiheutti odottamatonta hyvää oloa mun raastetulle työsielulle

Otan osaa noin muuten, mutta kiva, kun on kohtalotoveri...
Periaatteessa työnantaja ei muuta työsuhteen ehtoja. Ei mulla ole määriteltynä mun työn vaativuusryhmää työsopimuksessa. Paskanakki itsessään on periaatteessa samaa tehtävänkuvaa kuin muukin mun duuni, mutta vaativuustasoltaan asiantuntijatasoa, kun muu duuni (ja palkkaus) on normaalin assistentin hommia.
Eniten ehkä kyrsii, että aikoinaan, kun työ oli vielä kivaa ja sitä oli sopivassa määrin, eikä juurikaan mikään *tuttanut, niin opiskelin itsekseni, huvikseni, jotain tehdäkseni ja itseäni kehittääkseni noita vaativan tason juttuja. Ihan vaan silleen "ai kas, noinkin voi tehdä, mitenkäs se onnistuu käytännössä" -tyylillä kevyesti keskellä päivää. Utelias luonne ja halu oppia ymmärtämään, kuinka homma oikeasti toimii on aiheuttanut sen, että tiedän noista asioista enemmän kuin muut yhteensä (paitsi nakin nyt veivannut tietää vielä enemmän kuin minä). Tästä johtuu, että en voi sanoa, etten osaa, varsinkin kun olen niitä tässä tehnyt aiemminkin.
Lapset, opetus kuuluu: jos tehtäväsi on pakata tulitikkuja linjalla, älä ole kiinnostunut, mistä ne tulitikut sinne linjalle tulee. Tee sinulle osoitettu duuni ja lähde kotiin, kun tehtaan pilli soi.