Jaksamista.
Hirmuinen väsy töiden jäljiltä.
Pitäisi laittaa jotain ruokaa, mutta ei millään jaksais. Varsinkin, kun ruuanlaitto vaatii ensin astioiden pesua. Toisaalta nälkä on kyllä hirmuinen.
Jaksamista.
Pitäisi laittaa jotain ruokaa, mutta ei millään jaksais. Varsinkin, kun ruuanlaitto vaatii ensin astioiden pesua. Toisaalta nälkä on kyllä hirmuinen.
(Retorinen kysymys). Yleensä illat ja yöt on mulle tehokasta aikaa, jos en ole mennyt nukkumaan ajoissa, mutta joskus sitten, onneksi ei usein, yleensä silloin kun pitäisi oikein varta vasten mennä ajoissa nukkumaan, tulee näitä valvonpa koko yön tuskissani -hetkiä. Kävin sitten aamuviideltä suihkussa, jonka jälkeen sain vihdoin pari tuntia nukuttua.

.
urakka. Tiedän tunteen liiankin hyvin.
Älä turhaan pyytele anteeksi. Ainakin mun mielestä on hyvä, jos saa edes johonkin purettua edes osan tunteistaan. Jaksamista!urakka kirjoitti:Mulla ei ole pitkään, pitkään aikaan ollu näin kurja olo, ja tätä on jatkunu yhtämittaa jo helmikuusta lähtien.

urakka kirjoitti: Lääkäriin en osaa mennä, eikä aikojakaan tässä kaupungissa saa kuin kuukausien päähän,
Kuolo kirjoitti:urakka kirjoitti: Lääkäriin en osaa mennä, eikä aikojakaan tässä kaupungissa saa kuin kuukausien päähän,
Koita olla miettimättä syitä miks ei lääkärille menis, vaan soita ja varaa itelles aika. Faktaa on kuitenkin se, ettei tuo tila itsestään parane. Lääkäri määrää lääkkeet, joiden avulla pääsee alkuun ja sit voi alkaa miettimään terapiaa. Oireet on ainakin ihan selkeet.
Miehän ite jahkailin vuosia. Ei kannata.
Hyvin tuttu tunne. (Joka minulla rupeaa uhkaavasti paranemaan, mutta siitä raportoin myöhemmin.
) Juuri tuo, että luulee vain kuvittelevansa kaiken, kun ei kunnon syytä itkuun keksi oli oma ongelmani. Sitten sitä itki varmuuden vuoksi koko ajan.

Ihmiset käy siellä ja toteaa, että apua ei heru vaikka tarvisikin, ja kertovat kokemuksistaan kavereille, ja sitten kaveritkaan ei uskalla hakea apua. Näissä jutuissa pitäisi pitää kynnys mahdollisimman matalalla, ettei käy niin kuin vaikka mulla, että selvästi sairaana lykkää avun hakemista ihan liian pitkään.

urakka kirjoitti:Mahtavaa saada tukea ja ymmärrystä edes jostain... Jotenkin niin varma olo, että kuvittelen vaan kaiken, paisuttelen mielessä omia tuntemuksia niin kauan että olo on oikeasti hirveä. Että kaikki muuttuu yhtäkkiä hyväksi, kuhan vaan annan asioiden olla.
L-S kirjoitti:Voi tietenkin olla, että kaikki muuttuu hyväksi, mutta sitä odotellessa on oikeutettua pyytää apua. Ja ehkä ongelman käsittely muuttuu itselle helpommaksi, jos tiedostaa, että se on todellinen ja oikeutettu?
urakka kirjoitti:Oikeutettu on se sana, mitä itekin olen hakenu. Mulla on kaikki hyvin, on opiskelupaikka, kavereita, perhe, kiva kämppä ja muutenkin asiat reilassa, niin silti kaikki vaan tuntuu ihan paskalta. Että millä oikeudella tässä nyt sitte muka valitan? Oon ollu viimeset kymmenen vuotta niin ituhippi, että väkisellä takoo päässä ajatus, että ei mulla ny helvetti ole mitään syytä tässä märistä, maailmalla soditaan, sairastetaan, surraan ja kärsitään ihan oikeista syistä niin paljon, mun joku pikku alakulo on aivan turhaa.
Nyt tämä tuntuu hullunkuriselta, mutta asia vain oli niin.
Aikaisemmin ei edes karkki himoittanut, söin kyllä jos oli tarjolla.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa