Lumikki75 kirjoitti:Näin tänään koiran
Ihan oikiasti?
Pari pistikin, piru vie
Onneksi ei muuten sisälle asti tulleet, mutta en halunnut jäädä odottelemaan ensimmäisten saapumista omatoimisesti, joten keko oli jollain konstilla pakko saada portinpielestä pois.
Mä olin työnjohtajan uuvuttavassa toimessa keonsiirto-operaatiossa.

Aurora B. kirjoitti:Siirsimme muurahaiskeon pois meidän etuoven lähituntumasta, kun alkoi viime syksynä tulla murkut kenkien ja pulttujen mukana sisälle astiPari pistikin, piru vie
Onneksi ei muuten sisälle asti tulleet, mutta en halunnut jäädä odottelemaan ensimmäisten saapumista omatoimisesti, joten keko oli jollain konstilla pakko saada portinpielestä pois.
Aurora B. kirjoitti:Siirsimme muurahaiskeon pois meidän etuoven lähituntumasta, kun alkoi viime syksynä tulla murkut kenkien ja pulttujen mukana sisälle asti
"Niin siis mistä sä oot hommannut tuon housunlahkeesi?"
[/OT]marenkienkeli kirjoitti:Tuli tästä mieleen, että tietävätköhän kaikki, mikä pulttu on.
. Muutenkin olen viime aikoina kuullut omituisia sanoja kun olen tutustunut uusiin eri puolilta Suomea kotoisin oleviin tyyppeihin, joilla on jänniä murresanoja jokapäiväisessä sanavarastossaan.

marenkienkeli kirjoitti:[OT]Aurora B. kirjoitti:...alkoi viime syksynä tulla murkut kenkien ja pulttujen mukana sisälle asti
Tuli tästä mieleen, että tietävätköhän kaikki, mikä pulttu on. [/OT]
Dnd kirjoitti:Meilläpäin puhutaan joskus housun punteista, mutta pulttu tuli vastaan ekaa kertaa.
Ai housujen lahkeet myydään nykyään erikseen. Olen tainnut pudota muodin junasta pois nyt ihan kokonansa.

Sain mökillisen humalaisia akkoja hiljaiseksi kertomalla tarinaa, missä meni pyöräillessä pulttu kettinkien väliin, tjsp.
"MIKÄ meni kettinkien väliin??"puolikarkea kirjoitti:Marenkienkeli taisi tarkoittaa opiskelijahaalareita, joiden hihojen ja lahkeiden kappaleita saatetaan vaihtaa opiskelijoiden kesken haalareiden yksilöimiseksi.

Ja jotain muuta, mistä en saanut selvää.

Ne kuuluvat suosikkeihini lintulajeista. Ovat niin körmyjä että, mutta silti niin tavattoman arkoja. Harvoin niitä näkee.
Tälläiset asiat ovat tavattoman ilahduttavia. Ajatella, että tunnistan västäräkit toisistaan! Ja juttelen niille! 
Saatoin eilen huvittaa joitakin parvekkeillaan oleilevia asukkeja pikkubiologina kotiloita tarkastellessani. 
Ei taideta tänä kesänä kisujen kanssa oleilla niin runsaasti parvekkeella kuin aikaisemmin, tosin tähän asti ollaan tultu tinttien kanssa hyvin toimeen.shaana kirjoitti:Pihapiirini välittömässä läheisyydessä on kävelytie, joka kulkee onnettoman lehdontapaisen lävitse. Kävelytie on päällystetty ja sitä kulkiessa joutuu AINA väistelemään ja varomaan tietä joukkioittain ylittäviä lehtokotiloita.Saatoin eilen huvittaa joitakin parvekkeillaan oleilevia asukkeja pikkubiologina kotiloita tarkastellessani.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa