Kati kirjoitti:Mitta on aivan täynnä feissareista. Päivän neljännelle griinpiissiin miehelle sanoin, että käy kysymässä kolmelta kaveriltasi haluanko keskustella.
En halua.
Joo, yllättävän hyvää palkkaa. Jos olis yhtään ihmisiin päin lämpiävää tyyppiä, niin tossa olis ihan kelpo kesäduuni. Pohdin sitäkin joskus, kunnes tajusin, etten tosiaan olisi hommassa kovin hyvä.Maija kirjoitti:Kysäisin myös, kuinka kannattavaa työtä tuo on. Hämmästyin, kuinka hyvää liksaa ihmisten häiritsemisestä saakaan.

Maija kirjoitti:Mun serkkuni on Vihreänrauhan mies (tai ehkä mieluummin poika) Tanspereelta.
shaana kirjoitti:Huomenna pitäisi mennä kuntokuurin alkutestiin. Siellä mittaillaan erilaisia asioita ja kerrotaan sykemittarista ja ohjelmasta, jonne liikunnasta ja sykkeestä tulee raportoida. Jännittävää.
Kati kirjoitti:Lääkäri päätti vaihtaa allergialääkkeeni toiseen, samalla muuttui vaikuttava aine setiritsiiniin ja nyt ollaankin aivan umpitukossa.
knuutiainen kirjoitti:Möö.
:puti-puti:
LazyBastard kirjoitti:Kati kirjoitti:Lääkäri päätti vaihtaa allergialääkkeeni toiseen, samalla muuttui vaikuttava aine setiritsiiniin ja nyt ollaankin aivan umpitukossa.
Miksi ihmeessä lääkäri vaihtaisi toimivan lääkkeen toiseen?
...Sitten kun patentti umpeutui ja rinnakkaislääkkeet tulivat markkinoille, niin hinta halpeni huomattavasti ja on siitä lähtien tasaisesti halventunut. Nyt kävin hakemassa 100kpl tabletteja, niin se maksoi kela-korvauksen kanssa 4,16. Seuraavalla kerralla ne tällä menolla maksavat mulle siitä ilosta, että saavat tabletit mulle antaa.
Kati kirjoitti: Paitsi ehkä joku Victoria Beckham, koska olisihan se noloa samanlaisilla lääkkeillä käydä kuin tava kansa.
Galileo kirjoitti:Ärsyttäviä ovat feissarit kyllä, mutta eiväs sen enempää kuin ilmaislehdenjakajat. Kumpienkaan
takia ei tarvitse pysähtyä kun huikkaa vaan ohi viilettäessä "ei kiitos", "ny ei ehri" tai "syö pääsi hippi".

Viisauden Lähde kirjoitti:Ja alotin sen blogiketjun ansiosta uuden blogin.
Luulen, että osaan kirjottaa tylsästä elämästäni jotain mielenkiintoista. Ja luulen, että jotakuta muka kiinnostaa :D
Mr. Smith kirjoitti:Blogeja lukeva yleisönosa vaatii osoitetta peliin ;)
L-S kirjoitti:Olen päiväkausia yrittänyt tilata paria ranskankielistä kirjaa. Yritän etsiä edullisinta vaihtoehtoa, koska en viitsisi maksaa 22 postituskuluja jostain alle 200-sivuisesta läpyskästä. Ei se Ranska nyt niin kaukana ole. Aina kun löydän jotain sopivaa, käykin ilmi että kirjaa ei voidakaan toimittaa valitsemaanne maahan, olkaa hyvä ja vaihtakaa osoitetta (okei, teen sen heti). Tai sitten tilaan ja seuraavana päivänä tulee ilmoitus että oho sori, ei meillä ollutkaan sitä. Niinhän sitä luulisi, että näinä maailman aikoina kävisi helpommin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa