Ja Nugat, nyt meitsi on täällä ihan herkkiksenä

Onnea kaikille Forden äideille, olette päivänne todellakin ansainneet!

Minä tajusin tuon asian vasta 

) ja kun maha lopulta pullahti esille, niin tunne oli aivan hui-
Varmasti siihen ennättää loppuvaiheilla sitten väsyäkin, mutta vielä tässä vaihees-Wildchild kirjoitti:Muista levätä tarpeeksi, sillä tämä sinun ensimmäinen ja viimeinen raskaus, jossa voit oikeasti levätä silloin kun tahdot..Minä tajusin tuon asian vasta toisessa raskaudessa.

sippuralle onnea odotukseen!
ainoa hyvä asia raskaana olemisessa oli ne ihanat potkut!
fyysisesti oli muuten niin järkky olo et, huhhuh.
ei todellakaan ollut mikään hehkeä ja kukoistava olo, vaikka anoppi kerran sanoikin että olen muka kaunistunut, ei siltä tuntunut tosin. 

), jalkapohjat on ihan helvetin kipeät ja selkä ja niskat ja kaikki ja mä vielä en yhtään ees nauti hieronnasta

Annis kirjoitti:Eihän tässä enää kauaa, tänään rv 37 tasan.
Kati kirjoitti:Annis kirjoitti:Eihän tässä enää kauaa, tänään rv 37 tasan.
No hui! Ollaan jo niin lähellä. Tai sitten menee vielä viisi viikkoa. Kannattaa muistaa, että +-2 viikkoa LAsta on normaali syntymä.
Yksi vinkki vielä loppuviikoille. Vierestä seuranneena opin itse.
Älä tuijota sitä LA-päivää turhan intensiivisesti. Yhdellä ystävällä jokainen päivä yli LAn oli yhtä
pitkää helvettiä. Vauva ei lähtenyt syntymään ja hän tunsi itsensä huonoksi äidiksi, vaikka tiesi
kyllä, että se syntymä voi venyä pari viikkoa.

Wildchild kirjoitti:
Moniko muuten jo synnyttäneistä on kokeneet valepotkuja mahassa synnytyksen jälkeen? Mistä ne johtuu?
Itse meinaan tutustuin tähän ilmiöön juniorin synnyttyä. Monta kertaa havahduin ensin ajattelemaan
"ihanaa kun tuo potkii mahassa", kunnes tajusin että hetko, ei siellä ole enää ketään.
Wildchild kirjoitti:Moniko muuten jo synnyttäneistä on kokeneet valepotkuja mahassa synnytyksen jälkeen? Mistä ne johtuu?

Tässähän ihan herkistyi kyyneliin asti, kun luki tällaiset ihanat uutiset.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa