En jaksa kommentoida kaikkia kilpailijoita, mutta sanonpa sanasen muutamasta.
Adam on minusta äärimmäisen piristävä tapaus Idols-maailmassa. Tyyppi, jolla on oikeasti oma tyyli! Useinhan nämä Idols-kisaajat tuppaavat parhaimmillaankin olemaan hyviä mutta aika persoonattomia laulajia. En varmaan itse jaksaisi kuunnella Adamin laulutyyliä kisan ulkopuolella kovinkaan pitkään, mutta se laulutapa on niin erottuva, että sen ympärille voisi jopa rakentaa oikeaa uraa kisan jälkeenkin. Ja onhan Adam oikeasti ihan älyttömän hyvä laulaja ja esiintyjä!
Allison on superihana! Ehkä maailman valloittavin naamataulu. Ei takuuvarma onnistuja, mutta parhaimmillaan minun mielestäni koko kisan paras. Uskomaton ääni.
Matt ja Kris ovat yllättäneet minut onnistumalla välillä erinomaisesti. Toisaalta epäonnistuessaan kumpikin onnistuu olemaan lähinnä tylsä.
Kumpikaan ei kuitenkaan tylsyydessä vedä vertoja Dannylle. En jaksa tyyppiä sitten yhtään. Maailman tylsimmät biisivalinnat ja kliseinen esiintymistapa poikabändikäsiliikkeineen.

(Sitäpaitsi minua häiritsee se, että Danny näyttää ihan Timo Harakalta, ja Timo Harakka on minusta yököttävä. Tästä ei tietenkään voi syyttää Dannyä. Vai voiko?

)