annastindeli kirjoitti:Mikä on matolaatikko?
Kissa?
Ah. Ei vai.
annastindeli kirjoitti:Mikä on matolaatikko?
Pitkästä aikaa tunne on sellainen, että selviän perkele vaikka läpi harmaan kiven 
Tulin tässä muuttaneeksi ihan virallisesti uuteen kämppään, ja on vähän hassua. Oon tässä muiden nurkissa punkkaillut nyt jonku aikaa, ku on ollu harjottelupaikka ja kämppä eri kaupungeissa, ja nyt olis sitte ihan omassa käytössä kolkyt neliötä totaalista kaaosta. Tällä viikolla on myös pitäny olla sosiaalisempi ku sataan vuoteen, mikä ei välttämättä ole kovinkaan pahasta. Ainakaan näin välillä.
Nyt pitäis sit alkaa kattomaan että mitenkäs näiden tavaroiden kanssa tekis, kirjahylly pitäis kasata ja muutenki koittaa tajuta, että vaihdoin kaupunkia. 

Annis kirjoitti:Olohuoneen ikkunat piti suosiolla jättää siihen, että joku tulee auttamaan, kiinnostais tietää, mitä se, joka noi ikkunat on asentanut, on ajatellut. Ne on ihan helvetin isot, asutaan kolmannessa kerroksessa ja niissä on saranat yläreunassa eikä ees mitään systeemiä, että ne pysyis auki

. Myös se eilinen auringonlasku oli kaunis ja värit hehkui enemmän kuin syksyllä. Olin ja olen taas tyytyväinen siihen, että asun näin syrjässä
.
. On jotain ihanaa tiedossa 
Kibaya kirjoitti:Nuo eiliset ilmaribileet oli kyllä kivat. Kiits kaikille![]()

Eli vaihtoehtoja piisaa. Tällä hetkellä suunnitelmissa on ne tuparit ja ehkä myöhemmin illalla ne läksärit. 
. Harmi, että tunti meni niin nopeasti, oltaisiin voitu keilata vaikka toinen tunti putkeen jollei se olisi niin ylihintaista.
Kaksi-kolme kuukautta siellä asustelee nyt sitten eräs puolituttu tyyppi, kun itse olen kuitenkin reissussa pääosan aikaa.
Ainakin kannattaa pitää auton ovet lukossa jos pysähtyy tarkastamaan tilannetta.

En uskonu että niin kevyestä työstä tulis rakkoa. Parvekkeen lattia on siis laatoitettu ja lähinnä vaan kaadoin vaan vettä lattialle ja liippasin sen pois, ja toistin tän pari kertaa. Ollaan katutasossa, eli katupölyä tulee aika paljon, vaikka onkin lasitettu parveke. Toissa viikonloppuna kans tuli kämmeneen rakko kun kotikotona haravoin kukkapenkkiä. Älytöntä.
Tänään sentään kävin yliopistolla istumassa pari tuntia kun siellä oli muitakin käymässä ja piti hakea monisteita. Avokki tulee sentään jo keskiviikkoiltana käymään. 

Kuolo kirjoitti:Joo mut ohittaessa ei saa ajaa ylinopeutta. Ainakaan ilmaseksi. Kerran oon joutunu maksamaan.
Töissä on kyllä kivaa, mutta sieltä tullessa ei jaksa tehdä paljoakaan. Harjoitteluun liittyviä tehtäviä pitäis tehdä, mutta ei vain saa aikaiseksi. Palapeli lojuu keskeneräisenä pöydällä. En saa aikaiseksi. Vaikea saada tehtyä oikein mitään järkevää.
Alkaa jo pikkuhiljaa huolestuttaa. 
No kun halvalla sai, niin pakkohan se oli ottaa matkaan. Lisäksi ostelin halpismeikkejä ja töhertelin naamaa pitkin iltaa rokkimisuksi.
Kynnetkin laitoin, punaista alla ja kärjet mustat, rokrok!
Hihittelin itsekseni, että täähän on melkein kuin siitä satisfactionin musavideosta
tai sitten siitä K-Raudan vaiminkälie mainoksesta, Girls just wanna have fu-un!

Kohta lähden Pojan luo bussilla. Ihanaa nähdä sitä. Edellisestä kerrasta onkin jo melkein kuukausi.
Perjantaina aamulla Helsinkiin ja suoraan töihin. Suoraan töistä junalle ja suunta kaverin luo. Sunnuntaina tulen takaisin.
Reissaamisen täyteinen loppuviikko siis tiedossa. 
. Miten nuorina lapset nykyään alkaa tupakoida.
.

Mulla oli
Toivottavasti maanantai-Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa